Minkälaisista valheista kumppanisi on jäänyt kiinni? Mitä teit?
Mieheni jää toistuvasti kiinni rahankäyttöönsä liittyvistä asioista. Saattaa (perättömästi) syyttää minua huonosta rahatilanteesta, vaikka oikeasti taloutemme on ihan kunnossa. Sitten kuitenkin paljastuu, että itse nostelee pikavippejä joista saatavat rahat käyttää karkkiin ja muuhun turhaan.
Lisäksi kysyttäessä esimerkiksi väittää, että on maksanut jonkun laskun normaalisti tilistään. Kun tuplatarkistan, että maksoitko oikeasti sen ja sen laskun ja varmasti painoit sen maksetuksi verkkopankista, niin väittää että juu juu se on mulla suoraveloituksessa ja se on kyllä mennyt se maksu. Sitten selviää, ettei ole ikinä edes maksanut koko laskua kertaakaan. Joskus tämä selviää kuukausia jälkikäteen ja vasta kun kysyn ja tarkistan sadannen kerran, siihen asti on väittänyt kivenkovaan kaiken olevan kunnossa.
Mitä olet tehnyt? Nykyään pidän omat rahani erillään ja katson ettei meillä ole yhtäkään menoa, lainaa tai laskua yhteisnimissä. Samalla säästän sukanvarteen pikkuhiljaa siltä varalta, että mies hommaa itsensä liriin ja joudumme eroamaan.
Mitäs teillä? Mitä valheita ja huijauksia on tullut vastaan?