Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on lankapuhelin jotta mies ei pääse viestittelemeään horojen kanssa!!

Vierailija
20.08.2014 |

En anna mieheni ostaa kännykkää vaikka kuinka kinuaa. Sillähän voisi vaikka viestitellä

salaa. Lankapuhelimessa ei pysty koska voin valvoa vieressä mitä mies puhuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Täytyykin vaihtaa meillekin lankapuhelin takaisin,

Vierailija
2/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittelee sinun kännykällä sillä välin, kun nukut. Mmmm, tosi kiihottavaa jännitystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 14:48"]Mies soittelee sinun kännykällä sillä välin, kun nukut. Mmmm, tosi kiihottavaa jännitystä!

[/quote]

Ei pysty koska ei tiedä kännykkäni koodia.

ap

Vierailija
4/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on salainen kännykkä, josta et tiedä.

Vierailija
5/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se juttelee jonkun kanssa kodin ulkopuolella? Töissä, salilla tai kaupassa? Kai sä seuraat sitä kaikkialle ja pidät huolen ettei vaan puhu hameväelle!

Vierailija
6/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tule uskollista vahtimalla

Vierailija
7/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:31"]Entäs jos se juttelee jonkun kanssa kodin ulkopuolella? Töissä, salilla tai kaupassa? Kai sä seuraat sitä kaikkialle ja pidät huolen ettei vaan puhu hameväelle!

[/quote]

Ei mies käy missään ilman minua. Miksi kävisikään? Töissä ei juttele kenenkään naisen kanssa koska kaikki on miehiä.

ap

Vierailija
8/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Ihailtavaa toimintaa. Tuolleen saa just parisuhteen toimimaan.

Vierailija
9/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. :D

Vierailija
11/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:31"]Entäs jos se juttelee jonkun kanssa kodin ulkopuolella? Töissä, salilla tai kaupassa? Kai sä seuraat sitä kaikkialle ja pidät huolen ettei vaan puhu hameväelle!

[/quote]

Ei mies käy missään ilman minua. Miksi kävisikään? Töissä ei juttele kenenkään naisen kanssa koska kaikki on miehiä.

ap

[/quote]

jospa se tykkääkin miehistä enemmän kuin naisista?

ei olisi ensimmäinen kulissiliitossa eläjä.

hommaat sille nyt heti potkut !!

Vierailija
12/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia miehen sukuelinten ympärille semmonen panta, mikä antaa sähköiskua heti, kun liikaa innostusta on havaittavista. Muistaakseni Clas Ohlsonilta saa hintaan 19,90. Täytyy vaan sitten olla tarkkana, että muistaa ottaa sen pois, ennen kun iltasella alkaa Marimekon riepuyöpaidat laittialle lentelemään.

Vierailija
13/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päästän mun miehen kerran viikossa aidatulle pihamaalle ulkoilemaan. Siinä samalla se saa lähettää kavereilleen joitakin savumerkkejä. Ei todellakaan saa kännykkää tai edes lankapuhelinta mun mies. Lankapuhelimellakin voi kuitenki salaa soitella horoille.

Vierailija
14/14 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:03"]Mä päästän mun miehen kerran viikossa aidatulle pihamaalle ulkoilemaan. Siinä samalla se saa lähettää kavereilleen joitakin savumerkkejä. Ei todellakaan saa kännykkää tai edes lankapuhelinta mun mies. Lankapuhelimellakin voi kuitenki salaa soitella horoille.

[/quote]

Häh? Annatko miehesi olla yksin joskus?