Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ilmoitti kuukauden tapailun jälkeen haluavansa vain seksiä

Vierailija
13.07.2014 |

Meillä oli tosi mukavaa yhdessä, sitten hän ilmoittaa kuukauden tapaamisen jälkeen "ei halua mitään vakavaa". Ois voinut heti ilmoittaa haluavansa seksisuhteen, todella törkeesti tehty. Enkä edes antanut sille kun 2 kertaa, sekin niin, että minä heitin miehen sänkyyn.

Itsehän sitten sanoin sille, että minäkin haluan vaan seksiä ja haluan nähdä muita miehiä (en oikeasti siis, töksäytin vain). Ja sitten hän kehtaa vielä laittaa, hyvä et ymmärrät. Jonka jälkeen pyyhin miehen mielestäni.

Seksisuhde on myös ihan fine, mutta tämän pieni munasen kanssa, joka ei edes osannut suudella (tunki kielen suuhun ja siinä se sitten oli, suussa.) Hei haloo ihan oikeesti. No enpäs paljon menettänyt, sääliksi käy seuraavaa urhia.

Jatkossa kysynkin suoraan mitä mies haluaa. Jos _sitä_, nii kyllä sitten täytyy myös olla hyvin varustettu urosleijona.

Kiitos ja öitä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä pieniä:

Itsehän sitten sanoin sille, että minäkin haluan vaan seksiä ja haluan nähdä muita miehiä (en oikeasti siis, töksäytin vain).

Jaksatte vielä.pelata. Tuota en kaipaa.

ym aikuinen ihminen

Vierailija
2/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisit kuitenkin alkuun halunnut vakavamman suhteen hänen (pienen) kanssa.....aha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuoria tässä vielä ollaankin. Mutta en tiedä mitä muuta olisin voinut sanoa tuohon, se tuli niin yllättäen ilmi ja nähtiin kuitenkin tiiviisti melkein joka päivä. Olin kiinnostunut hänestä. Ja ihan yhtäkkiä mies kysyy "mitä aattelet meijän jutusta, itsehän haluan vaan seksiä"...

Vierailija
4/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki mies olis aikaisemminkin voinut tämän kertoa. mutta ap olisit toki itsekkin voinut suhteen alussa ottaa asian esille, viimeistään siinä vaiheessa kun huomasit tunteesi miestä kohtaan. yksinkertainen kysymys 'mitä mieltä sä olet meidän suhteesta, mitä sä siitä odotat?'.

Vierailija
5/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:44"]

Joo nuoria tässä vielä ollaankin. Mutta en tiedä mitä muuta olisin voinut sanoa tuohon, se tuli niin yllättäen ilmi ja nähtiin kuitenkin tiiviisti melkein joka päivä. Olin kiinnostunut hänestä. Ja ihan yhtäkkiä mies kysyy "mitä aattelet meijän jutusta, itsehän haluan vaan seksiä"...

[/quote] Jos kerran olit kiinnostunut, olisi sinun pitänyt sanoa, että ihan seurustelua ajattelin. Olisitko "hävinnyt teidän mittelön" vastaamalla rehellisesti? Loppuiko se nyt tilanteeseen 1-1. Teiniähän tuo on ei voi mitään.

Vierailija
6/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Eihän sua kukaan arvosta, kun kuukausi vasta takana ja annoit jo. Ihme, että halusi vaan panokaveria. Duh. Ei susta vaimoksi ole tolle sällille, pilasit jo tilaisuutes.

Herra 31

Vierailija
7/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:44"]

[/quote] Jos kerran olit kiinnostunut, olisi sinun pitänyt sanoa, että ihan seurustelua ajattelin. Olisitko "hävinnyt teidän mittelön" vastaamalla rehellisesti? Loppuiko se nyt tilanteeseen 1-1. Teiniähän tuo on ei voi mitään.

[/quote]

Jotenkin tuntuu pahalta saada tuomio suoraan, kai yritin itse jotenki helpottaa omaa oloani siinä tilnateessa sanomalla noin "teinimäisesti". En edes ajatellut mitä sanoin, vasta jälkeenpäin mietin että nyt ei ihan fiksusti tullut sanottua.

Tilanne päätty nyt näin kehnosti, ja fiiliksetkin laski samantien. Mutta ihmettelen vaan ääneen.

Vierailija
8/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne on. Nyt otat sitten opiksesi. Kyllä se siitä :)

Vierailija
9/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 03:07"]:D

Eihän sua kukaan arvosta, kun kuukausi vasta takana ja annoit jo. Ihme, että halusi vaan panokaveria. Duh. Ei susta vaimoksi ole tolle sällille, pilasit jo tilaisuutes.

Herra 31

[/quote]

Itse en laita seksille minkäänlaista aikarajaa milloin saa harrastaa seksiä uuden ihmisen kanssa. Meillä homma eteni tosi luonnollisesti. Minkä takia siis täytyisi pihdata niin pirun pitkään.

Vierailija
10/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän niin?

Vierailija
11/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo edes ollut kauhean pahasti sanottu. Itse olin juuri vastaavassa tilanteessa ja sanoin jotain vielä todella paljon rumempaa. Eikä edes hävetä, mitäs meni leikkimään mun tunteilla.

Vierailija
12/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne kuule on :)

Mun vakkari petikumppani ilmoitti mun lomareissun jälkeen et voitais jatkossa nähdä vähän harvemmin.. Syykin selvisi seuraavana päivänä, oli lomani aikana pokannut kaverini, siinä ne terdellä pussaili. Juu, ei enää nähdä edes harvemmin, kummankaan kanssa.

Vierailija
13/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 11:30"]

Tuollaisia ne kuule on :)

Mun vakkari petikumppani ilmoitti mun lomareissun jälkeen et voitais jatkossa nähdä vähän harvemmin.. Syykin selvisi seuraavana päivänä, oli lomani aikana pokannut kaverini, siinä ne terdellä pussaili. Juu, ei enää nähdä edes harvemmin, kummankaan kanssa.

[/quote]

Mitäs olit alistanut itsesi panopuuksi. Miehet kohtelevat naisia juuri niin huonosti, kuin heidän antaa kohdella.

Vierailija
14/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja heidän ongelmansa :D

Vierailija
15/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 02:44"]

[/quote]

Se voi olla kusipää tai sitten sillä on joku tunnejumi, eli pelkää niin paljon hylkäämistä, ettei uskalla edes tunnustaa välittävänsä. Joillekin miehille (varsinkin nuorille) on tajuttoman vaikeaa a) tunnistaa omia tunteitaan, b) sanoa ne rehellisesti ääneen. Parasta tuossa tilanteessa olisi ollut kun olisit näyttänyt surulliselta ja sanonut suoraan, että onpa harmi, koska omat tunteesi ovat paljon syvempiä ja voimakkaampia, ja et todellakaan halua häneltä pelkkää seksiä, sitä saisit kyllä kenen hyvänsä muunkin kanssa... Nyyh nyyh. Ei tämä mitään muuttaisi, mutta saisi miehen ehkä ajattelemaan käytöstään.

Vierailija
16/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan nyt käsitä mitä kiukuttelet siellä. Jos mies oli niin pienimunainen ja huono suutelemaankin vielä, ettet todellakaan haluaisi seksisuhdetta sellaisen miehen kanssa, niin miksi ihmeessä olisit sitten halunnut vakavamman suhteen miehen kanssa????? 

Taidat olla aika nuori vielä ja kova hinku olisi saada ikioma poikaystävä ja päästä leikkimään kotia. Älä missään tapauksessa tee sitä virhettä, että aloitat suhteen miehen kanssa, joka tuntuu muuten kiinnostavalta, mutta seksi ei kolahda ja suuteleminenkin ällöttää. Hyvä pelkkä seksisuhde on ilman muuta parempi vaihtoehto kuin vakava parisuhde, jossa seksi on huonoa tai edes jotenkin kelvollista. Ajan myötä kun seksi väkisinkin harvenee ja intohimo laimenee hyvässäkin suhteessa, niin jos taso on alussakin ollut alhainen, niin 10 vuoden päästä sitä ei ole juuri ollenkaan.

Vierailija
17/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehellä ollut pienet halut, jos kuukauden aikana on vaan kaksi kertaa sekstailtu! 

Olen simpsakka sinkkunainen, yli nelikymppinen, ja mieluusti sekstailisin joka päivä. Se vaan, että sopivaa miestä ei ole kovin helppoa löytää. En oikein edes usko löytäväni tarpeeksi fiksua miestä ihan parisuhteeseen, mutta vakkaripeitonheiluttajakaveri olisi tosi jees. MUTTA kun kaipaa myös hiukan lämpöä ja läheisyyttä sen fyysisen aktin oheen, niin hankalaksi menee. 

Olen tullut siihen tulokseen, että monella miehellä on jotakin tunnelukkoja eivätkä he siksi osaa oikein "antaa" itsestään, siis muuta kuin sitä vehjettä :(

Vierailija
18/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä herra 31, mä en kyllä kenenkään kanssa deittailisi kuukautta, jos ei olisi niin paljon tunteen paloa, että olisi tuossa vaiheessa jo pakko päästä sänkyyn. Tai no ehkä 16-vuotiaana. Taidat olla vähän tylsä tyyppi, jos treffikavereillasi ei ole seksi kiinnostanut?

T. Rouva 37-v

Vierailija
19/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ap lol!

Vierailija
20/22 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kannata antaa. Huijari oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi