Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas suutuin miehelle "turhasta"

Vierailija
19.08.2014 |

Itseä harmittaa älyttömästi. On taas niin paska fiilis ja vielä pienestä asiasta. En vaan voi itselleni mitään.

Suutun kun mieheni polttaa tupakkaa. Tekee sen salaa, mutta haistan aina ja jostain vaan huomaan sen että on polttanut vaikka ei haisisi. Asia ei olisi todennäköisesti näin tunteita herättävä, mutta ollaan molemmat lopetettu tupakoiminen ja aluksi mieskin oli ilman. Itselle siis tullut erittäin tärkeäksi savuttomuus (5v. Ilman). Tänään taas mies selkeästi lähti käymään kaverin luona illalla jotta sai vetää sen yhden tupakan. Haistoin tietenkin taas heti ja hermohan minulla meni :( sanokaa mulle hyvät ihmiset että olen kusipää nalkuttaja ja vika on minussa! On todella ahdistava olo NÄIN PIENESTÄ ASIASTA!

Onko jollain muulla vastaavia "suutun vaikka ei pitäisi suuttua"?

Tiedän että on jokaisen oma asia polttaako. Silti tunnen tällä hetkellä taas yökötystä miestä kohtaan. Voi kun pääsisi tästä asiasta vaan yli, enkä joutuisi pettymään mieheen kerta toisensa jälkeen :(

Tiedän myös että aloitus on joidenkin mielestä turha ja olen nainen jota kukaan ei halua, mutta olisi kiva kuulla onko muita vastaavanlaisia.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen onnistu nuo lainaukset, ekaa kertaa täällä kirjottelen :)

Ap

Vierailija
22/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:23"]En tiedä tulenko koskaan olemaan sujut sen suhteen että polttaisi, edes sitä yhtä. En voi käsittää miksi tämä on näin vaikeaa minulle :(

Ap

[/quote]

jos sulle on noin vaikeaa niin jätä se mies . Ihan sun valinta. Miehes näköjää polttaa sit vaikka salaa.. se tuskin muuttuu ellei se itse sitä oikeasti tahdo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:26"]

[/quote]

Sinä aloit olla tupakoitsijan kanssa, turha itkeä asiaa enää.

[/quote]

Ja mies savuttoman...eli erotaan suosiolla????

Ap

[/quote]

Jos sen muutaman röökin polttaminen saa noin kauhean reaktion aikaiseksi niin ehkä se ero olisi varteen otettava vaihtoehto.

En itse polta (en ole koskaan polttanut) mutta käy sääliksi miestä, joka joutuu kuuntelemaan ap:n kilahduksia. Nyt se on tupakka, mikä seuraavaksi?

Vierailija
24/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestä, siksi olemme yhdessä vielä. Mies lopetti ennen kuin olimme vakavissamme. En painostanut vaan hän ilmoitti että haki purkkaa ja haluaa lopettaa. On sitä ennenkin yrittänyt. Tämän keskustelun myötä olen sanonut, että miettii tarkkaan onko valmis ja varma asiasta.

Aina ei elämä ole niin helppoa että yhden vian vuoksi heti erotaan. Ketjun aloituksella hain sitä, että jos vaikka joskus onnistuisin suhtautumaan asiaan neutraalisti. Ei ole itselle myöskään kiva tämä tunne...ahdistaa ja ottaa päähän.

Niin ja en myös minä ihmettele että salaa asiaa. Muistan miten noloa oli itselle joskus kertoa että olen retkahtanut..silloin toki olin sinkku ja asiaa häpesin sukulaisiltani.

Ap

Vierailija
25/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miesparka. En enää polta, mun mies ei ole polttanut koskaan. Ikinä ei mieheni kritisoinut mun polttamista vaikka repsahdin monta kertaa. Olis exä jos olis siihen puuttunut, parhaani tein. Onneksi lopulta onnistuin kuitenkin.

Vierailija
26/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nyt teet kärpäsestä härkäsen. Sulla liittyy asiaan niin paljon tunteita. Koita ensi kerralla esittää ettei asia haittaa sinua niin paljon. Mies tietää jo että miltä se sinusta tuntuu, mutta sinä olet tehnyt tästä sellaisen"et rakasta minua jos teet niin"- jutun.

Vierailija
27/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaa sun löystää hirttä ja hyväksyttävä että se polttaa vaikka sitte salaa . Varmasti rakastatte toisianne paljon. Mut ei kukaa jaksa parisuhtees missä toinen nalkuttaa jostain yhdestä tupakasta.

sulle tuo asia on noin iso ja miehelles vissiin ei kuitenkaan..

Vierailija
28/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun "mäkätys ja kilahdus"on sellaista, että olen hiljaa. En sano asiasta kuin joskus, muina kertoina olen vain vaisu. Tänäänkään mies kysyi kaiken tuon keskustelun (eli kun myönsi että oli vetänyt sätkän) jälkeen että onko mulla kaikki hyvin jne...siis n tunnin kysymisen jälkeen. Eikö se enää edes tiedä että musta tuntuu todella pahalta sen polttaminen...koitti vielä alkaa lääppiä seksin toivossa kun tulimme sänkyyn. Taitaa mies siis olla todella reppana. ...

Ap

Vierailija
29/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tien kyllä että olisi kaikille helpompaa kun en välittäisi. Koitan psyykata itseäni jatkuvasti että en välittäisi. Ei se vaan ole niin helppoa.

Ap

Vierailija
30/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:38"]Niin ja mun "mäkätys ja kilahdus"on sellaista, että olen hiljaa. En sano asiasta kuin joskus, muina kertoina olen vain vaisu. Tänäänkään mies kysyi kaiken tuon keskustelun (eli kun myönsi että oli vetänyt sätkän) jälkeen että onko mulla kaikki hyvin jne...siis n tunnin kysymisen jälkeen. Eikö se enää edes tiedä että musta tuntuu todella pahalta sen polttaminen...koitti vielä alkaa lääppiä seksin toivossa kun tulimme sänkyyn. Taitaa mies siis olla todella reppana. ...

Ap

[/quote]

Ehkä se tietää mut koitti avata jotain keskustelua teijän välil. Oot kova ottaa ittees vissiiki jos asiat ei mee niin ku haluut.

Vierailija
31/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:40"]Ja tien kyllä että olisi kaikille helpompaa kun en välittäisi. Koitan psyykata itseäni jatkuvasti että en välittäisi. Ei se vaan ole niin helppoa.

Ap

[/quote]

Ei näköjä oo helppoo. Sääliks käy miestäs.

Vierailija
32/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olenkin kova ottamaan itseeni, en tiedä. Savuttomuus päätös on kuitenkin miehen oma.

Aika jännää huomata, miten moni on eron kannalla. Mitä väliä jos kumpikin rakastaa toista ja on ihanaa perhe elämää, yhtä asiaa lukuunottamatta ja sekin on mahdollisesti ja toivottavasti hoidettavissa, koska tosissani haluan pystyä olemaan sujut asian kanssa.

Ap

Vierailija
33/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:45"]Ehkä olenkin kova ottamaan itseeni, en tiedä. Savuttomuus päätös on kuitenkin miehen oma.

Aika jännää huomata, miten moni on eron kannalla. Mitä väliä jos kumpikin rakastaa toista ja on ihanaa perhe elämää, yhtä asiaa lukuunottamatta ja sekin on mahdollisesti ja toivottavasti hoidettavissa, koska tosissani haluan pystyä olemaan sujut asian kanssa.

Ap

[/quote]

mutta kun juuri sun kaltasten ihmisten kanssa ei pääse kompromissiin. Pyritte vaan samaan tahtonne läpi. Ja varmaa ois kannattanu odottaa kauemmin et mies todella on savuton ennen ku alkaa perhettä perustamaan ja miettimään että "en mä halua olla tupakoitsijan kaa". Sen takia moni tääl ehdottanu eroa koska sä otat turhan raskaasti ton tupakoinnin ja ite viel kirjotit ettet haluu olla tupakoitsijan kaa.

Ehkä sun miehes järkiintyy ja rupee miettimään asioita. Tarkotan että ei kukaan jaksa että joku nalkuttaa yhdestä ja samasta asiasta. Ku se asia ei siitä parane. Joskus se loppuki tommosee tulee. Sun pitäs oppii hellittämään ja olemaan puuttumatta siihen tupakointii. Nyt sä oot vaa tehny siit hirveen numeron vaik teil onki ihanaa perhe elämää.

Vierailija
34/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän oon koko ajan koittanut kirjoittaa että yritän tosissani hyväksyä asian.

Jos mies haluaa erota asian takia niin en harmi kyllä voi asialle sitten mitään :( vaikka en halua elää tupakoitsijan kanssa niin en minä miestä ole jättämässä. Ääh..vaikeaa.

Ap

Vierailija
35/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä mättää jokin muukin. Olet ottanut asiaksesi vahtia miehen tupakointia. Hän yrittää parhaansa mukaan välttää konfliktia salailulla, mutta sinä painat päälle. Mikä oikeus sinulla onkaan vahtia, mitä se mies tekee? On todella tossun alla, reppana. Lopeta hyvän sään aikana. Seuraavan kerran kun suutut miehellesi, sano hiljaa itseksesi sata kertaa "olen kontrollifriikki" ennen kuin alat riehumaan.

Vierailija
36/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vaan, että millainen mies pitää itseään toiselle tilivelvollisena omista elämäntavoistaan? Kenen muun kanssa miehesi pitäisi olla varpaillaan tupakoinnista? Äitinsä? Kavereidensa? Ei. Tunge kyttääminen perseeseesi niin voit olla varma että miehen mieliala kohenee ja lopettaminen muuttuu HELPOMMAKSI.

Vierailija
37/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:38"]

Niin ja mun "mäkätys ja kilahdus"on sellaista, että olen hiljaa. En sano asiasta kuin joskus, muina kertoina olen vain vaisu. Tänäänkään mies kysyi kaiken tuon keskustelun (eli kun myönsi että oli vetänyt sätkän) jälkeen että onko mulla kaikki hyvin jne...siis n tunnin kysymisen jälkeen. Eikö se enää edes tiedä että musta tuntuu todella pahalta sen polttaminen...koitti vielä alkaa lääppiä seksin toivossa kun tulimme sänkyyn. Taitaa mies siis olla todella reppana. ...

Ap

[/quote]

Joo, on todella reppana kun hyväksyy sun kyttäämisesi. Itse en kestäisi tuollaista akkaa silmissäni.

Vierailija
38/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 23:40"]

Ja tien kyllä että olisi kaikille helpompaa kun en välittäisi. Koitan psyykata itseäni jatkuvasti että en välittäisi. Ei se vaan ole niin helppoa.

Ap

[/quote]

Ilmeisesti sä olet saanut lapsena valittaa ja kontrolloida mielin määrin, kun on niin vaikeaa nyt hyväksyä, että toisella on oma elämänsä josta ei ole sulle vastuussa.

Vierailija
39/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:04"]Kiinnostaa vaan, että millainen mies pitää itseään toiselle tilivelvollisena omista elämäntavoistaan? Kenen muun kanssa miehesi pitäisi olla varpaillaan tupakoinnista? Äitinsä? Kavereidensa? Ei. Tunge kyttääminen perseeseesi niin voit olla varma että miehen mieliala kohenee ja lopettaminen muuttuu HELPOMMAKSI.

[/quote]

Joka ajattelee toisen tunteita? Sellainen mies?

Olisikohan järkevää ottaa asia puheeksi ihan rauhallisin elein? Jutella ja yrittäisin vaikka sitten esittää että senkus polttaa. Jos vaikka ajan kanssa oppisin olemaan sujut asian kanssa.

Ap

Vierailija
40/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kontrollifriikkinä, annan vapaasti mennä ja tulla ja lähteä juomaan jne. Jostain syystä vain tämä tupakka on minulle paha. Sen jälkeen kun itse vihdoin pääsin siitä eroon, katson hieman kieroon niitä jotka lakon jälkeen sortuvat.

Ap