Normaali 19-vuotias tyttö näyttää lapselta.
Kommentit (23)
No siksihän kaupassa kysytään papereita, että jotkut onnistuvat näyttämään ikävuodet 15-30 semmoselta, että ei tiedä, ovatko 15 vai 30. Sen jälkeen alkaa useimmilla maan vetovoima kutsua puoleensa ja 35-40 on jo tapahtunut naaman piirteiden venyminen alaspäin.
Eli joo, monet näyttävät lapsilta kolmikymppisiksi, aikuisilta mutta vielä hyvännäköisiltä 30-35-40-vuuotiaaksi ja sen jälkeen alkaa vanhuus. Yli 40 vee alkaa nainen näyttää ikäistään vanhemmalta.
Jossain välissä tasaantuu taas. Pituuskasvu lakkaa 12-18-vuotiaana riippuen kuukautisten alkamisesta (kuukautisten alkamisen jälkeen hidasta kasvua enää vuoden pari) ja painosta ja geeneistä ja muista tekijöistä.
Mä tiedän yhden, joka ei ole normaali...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:29"]
Näytänkö lapselta? 19v, 178cm, 70kg...
[/quote]
Et varmasti, uskoakseni jo aika mammamainen lookki!
[/quote]
Jaa millähän perusteella? Moni kyllä luulee 15-17-vuotiaaks, liekö tää hyvä iho :)
[/quote]
Ajattelin lähinnä tuota sun painoa suhteutettuna pituutesi, ei vielä, mutta ihan kohta se liikkuu jo siellä 80 kilon yläpuolella. Siitä se mammalook. Sorry.
On normaalia näyttää lapselta 19-vee mutta on normaalia myös että 19vee näyttää kolmikymppiseltä. Jokainen on yksilö ja on se vähän katsojankin silmissä.
Mun pituuskavu loppu 12-vuotiaana :) 13-veenä alko kroppa muotoutuu ja nyt 16-veenä oon aikuisen mitoissa ihan joka puolelta.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:26"]Kenenkään normaalin 19-vuotiaan pituuskasvu ei voi olla kesken. Pituuskasvu kun loppuu 3 vuotta kuukautisten alkamisesta.
[/quote]
Eipäs muuten kaikilla lopu!
t. tyttö 17v, kasvanut 5cm lukion ekan vuoden aikana :): Kuusi vuotta menkkojen alkamisen jälkeen.
Normaali 13-vuotias tyttö näyttää aikuiselta. On lähes 100% pituus, vuodot, sukukypsyys ja lisääntymisjutut mielessä.
Ap ! Olet vielä teini. Menehän nukkumaan siitä
19v tyttö näyttää ihan lapaselta.
Onko sulla rieskarinnat ?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:29"]Näytänkö lapselta? 19v, 178cm, 70kg...
[/quote]
Et, näytät amazonilta.
Kaikki alle 30-vuotiaat näyttää lapselta, vaikkei pituuskasvukaan olisi kesken. Ne on naamasta ihan lapsen näköisiä.
Kenenkään normaalin 19-vuotiaan pituuskasvu ei voi olla kesken. Pituuskasvu kun loppuu 3 vuotta kuukautisten alkamisesta.
Normaali aikuinen ihminen ei päivästä toiseen trollaa näitä ikäero/nuoretnaiset aloituksia. Olet ihan sekaisin ikis!!!
Ikis se vaan jaksaa painaa painaa, vaikka illat pimenee ja kesä kääntyy syksyyn.
Jaa, minä olen 19 vuotias ja en ole kasvanut enää 5 vuoteen senttiäkään. Ja mulla on isot tissit ja peppu. Etten nyt ihan lapselta näytä. Ehkä olen sitten epänormaali mutta niin ovat kaikki kaverinikin.
Näytänkö lapselta? 19v, 178cm, 70kg...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:28"]
Jaa, minä olen 19 vuotias ja en ole kasvanut enää 5 vuoteen senttiäkään. Ja mulla on isot tissit ja peppu. Etten nyt ihan lapselta näytä. Ehkä olen sitten epänormaali mutta niin ovat kaikki kaverinikin.
[/quote] Älä huoli. Mä oon yli kolkyt ja mun kaveripiirissä oli myös kuvailemasi kaltaista, me oltiin myös kaikki vissiin epänormaaleita :D Tämä ikäerohullu on vaan palstan vakiosekopää.
Ei todellakaan ole pituuskasvu ollut kesken vuosiin, ellei ole hyvin myöhään alkanut murrosikä. Monet sen ikäiset näyttävät helposti jo melkein kolmekymppisiltä, ikävä kyllä... etenkin liika meikki, ylipaino ja alkoholinkäyttö vanhentavat.