Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristääkö mikään muu kuin kofeiini?

Vierailija
19.08.2014 |

Tuli mieleen tässä kun niin maan perkeleesti tuppaa väsyttämään... johtuu siis aivan puhtaasti rasituksesta ja osittain unenpuutteesta. Ei ole kuitenkaan aikaa nukkua tarpeeksi.

Piristääkö mikään muu kuin kofeiini? Juon kahvia aamulla mutta illalla en enää viitsisi kun sitten en saa nukuttua sitä vähääkään, eikä mahakaan oikein kestä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, lisää otetaan vastaan! Tällä hetkellä elämäntilanne sellainen että ehdin nukkua kunnolla vain viikonloppuisin (onneksi edes silloin!) ja viikolla sitten vähemmän, työpäiviin matkoineen menee 10-12h ja sen jälkeen olisi kotona vielä paljon puuhailtavaa. AP

Vierailija
22/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

[/quote] Tauriini piristää vain munuaisia eikä voi nukkua koska pitää ravata vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

[/quote] Tauriini piristää vain munuaisia eikä voi nukkua koska pitää ravata vessassa.

[/quote]

No ei sitä ennen nukkumaan menoa juoda.

Vierailija
24/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

[/quote]

Niissä on kuitenkin myös kofeiinia aina eikö vain? En ole viimeisimpiä energiajuomia kokeillut, joskus vuosia sitten kun maistoin muutamia niin en tykännyt yhtään, niissä ainakin silloin oli sellainen todella teollinen keinotekoinen maku... onkohan saatu häivytettyä vai vieläkö on se sama maku niissä (jos tunnistat(te) mitä tarkoitan)? AP

Vierailija
25/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:08"]Energiajuomat toimii mulla.

[/quote]

Kysymys oli muu kuin kofeiini.. :D Kyllä ne energiajuomat taitaa ihan sitä sisältää...

[/quote]

On niissä kyllä muutakin. Muistaakseni tauriini nimistä ainetta. Kaikki eivät tykkää kahvin mausta, siksi energiajuomat ovat hyvä piriste tarvittaessa.

[/quote]

Niissä on kuitenkin myös kofeiinia aina eikö vain? En ole viimeisimpiä energiajuomia kokeillut, joskus vuosia sitten kun maistoin muutamia niin en tykännyt yhtään, niissä ainakin silloin oli sellainen todella teollinen keinotekoinen maku... onkohan saatu häivytettyä vai vieläkö on se sama maku niissä (jos tunnistat(te) mitä tarkoitan)? AP

[/quote]

On toki. Niitä on todella monen makuisia. Itse tykkään eniten sokerittomasta Batterystä.

Vierailija
26/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on kyl ihan ot, mut kofeiinpilleri vois olla hetkellinen apu. mut siis joo, jos ei kofeiinii, ni sit pieni happihyppely ja paljon vettä.

Niitten lisäks oon nukkunu kirjastossa/taukotilassa noin 20min. nokoset, ai että piristää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi