Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinan pikkusisko

Vierailija
19.08.2014 |

Mitähän hälle tapahtui?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettiin julmasti ei viittaa mun mielestä yliannostukseen.

Vierailija
22/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa vielä, että  luulen kyseessä olleen "opetus" huumevelkojen maksamiseksi, joka meni överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tulee mieleen se laukkusurma, jos noin on. Eli tahallaanko hälle annettu yliannos (tai sitten itse ottanut)?

Vierailija
24/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen nimensä siis oli Stephania Sirkiä. Eli Steffi.

Vierailija
25/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen itse ottaa yliannostuksen niin ei sitä julmana tappona voi kenenkään toisen osalta pitää.

Vierailija
26/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistien kemuissa sattuu ja tapahtuu, ehkä on kuritettu veloista ja mennyt liian pitkälle. Media oudon hiljainen tapauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Samoin virkavalta.

Vierailija
28/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos julmana tappona tutkitaan niin ei ensimmäisenä normiöverit (yliannostus) tule mieleen, vaan ulkoinen väkivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeet olivat suurin asia hällä elämässään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?

Vierailija
32/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliannostus on itsemurha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:39"]

Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?

[/quote]

 

Ymmärryksessä vikaa? Johan se sanottiin että MArtinan sisko tapettiin. Ymmärsitkö? 7-lehdessäkin lukee

Vierailija
34/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:39"]

Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?

[/quote]

 

Ymmärryksessä vikaa? Johan se sanottiin että MArtinan sisko tapettiin. Ymmärsitkö? 7-lehdessäkin lukee

[/quote] Eli hänessä ollut ulkoisen väkivallan merkkejä. Astalollako kajautettu vai jopa teräasetta käytetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.

Vierailija
36/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:19"]Jos ihminen itse ottaa yliannostuksen niin ei sitä julmana tappona voi kenenkään toisen osalta pitää.

[/quote] Seiskalehden otsikoissa onnistuu hyvinkin.

Vierailija
37/37 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei ole häntä julmasti tappanut vaan hän on tehnyt itsemurhan.