Martinan pikkusisko
Kommentit (37)
7 jatkaa vielä, että luulen kyseessä olleen "opetus" huumevelkojen maksamiseksi, joka meni överiksi.
^ Tulee mieleen se laukkusurma, jos noin on. Eli tahallaanko hälle annettu yliannos (tai sitten itse ottanut)?
Ja hänen nimensä siis oli Stephania Sirkiä. Eli Steffi.
Jos ihminen itse ottaa yliannostuksen niin ei sitä julmana tappona voi kenenkään toisen osalta pitää.
Nistien kemuissa sattuu ja tapahtuu, ehkä on kuritettu veloista ja mennyt liian pitkälle. Media oudon hiljainen tapauksesta.
Mutta jos julmana tappona tutkitaan niin ei ensimmäisenä normiöverit (yliannostus) tule mieleen, vaan ulkoinen väkivalta.
huumeet olivat suurin asia hällä elämässään
Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:39"]
Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?
[/quote]
Ymmärryksessä vikaa? Johan se sanottiin että MArtinan sisko tapettiin. Ymmärsitkö? 7-lehdessäkin lukee
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:39"]
Onko Martinan pikkusisko tapettu julmasti vai käyttikö hän jotain huumausainetta yliannostuksen?
[/quote]
Ymmärryksessä vikaa? Johan se sanottiin että MArtinan sisko tapettiin. Ymmärsitkö? 7-lehdessäkin lukee
[/quote] Eli hänessä ollut ulkoisen väkivallan merkkejä. Astalollako kajautettu vai jopa teräasetta käytetty?
Nää ketjut tuppaa katoamaan ihan salamana. Mielestäni ihan aiheesta. Tyttö ressu oli/on yksityishenkilö. Hankkinut itselleen ongelmia ja jäänyt kiinni kierteeseen josta harvoin on muuta ulospääsyä kuin kuvatun kaltainen.. Rip myös vanhat tuttavani R ja H joille kävi jotakuinkin samoin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:19"]Jos ihminen itse ottaa yliannostuksen niin ei sitä julmana tappona voi kenenkään toisen osalta pitää.
[/quote] Seiskalehden otsikoissa onnistuu hyvinkin.
Eli kukaan ei ole häntä julmasti tappanut vaan hän on tehnyt itsemurhan.
Tapettiin julmasti ei viittaa mun mielestä yliannostukseen.