Olen 35v mies joka haluaa naisen ja perheen, mutta haluan tutistus ja seurustella ennen sitä. Tarvitsen siis n. 25v naisen
35v nainen on jo liian vanha lisääntymään esim. 5v seurustelun jälkeen
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
No tuo on helppoa. Todella monet naiset kelpuuttaa heittämällä 10v vanhemman miehen. Koska miehet on pässejä niin 10v vanhempi mies on vähemmän pässi. Saanut jo mennä ja touhuta. Ei päde kaikkiin.
Vähän nuorempana monelle naiselle fiksu hyvässä kunnossa oleva 10 vuotta vanhempi mies on ihan jees. Minullekin oli. Nyt 40-vuotiaana 50v mies tuntuu liian vanhalta. Oman ikäinen parempi.
Eli jos ottaa selvästi nuoremman kumppanin, kannattaa varautua siihen, että ikäero rupeaa vasta myöhemmin kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, juna meni jo. Kukaan n. kaksvitonen ei huoli tuollaista vanhaa gubbea itelleen.
Kyllä minut aikoinaan huoli. Oli kylläkin kaksnelonen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tilastot ovat sinua vastaan- heyeros7hteissa meillä ikäraja on yleensä muutama vuosi, vain 0.5 prosentissa suhteissa ikäeroa on enemmän. Ajattelisit myös tulevia, mahdollisia lapsia- erilaisten kehitysvammojen todennäköisyys lisääntyy isän iän kasvaessa. Ja jos saat lapsen nelikymppisiä, olet viisikymppinen, kun lapsi on teini. On noloa lapselle.
Tämähän on trolli, mutta kyllä näitä on myös oikeassa elämässä, Valitettavasti.
11% suhteista on yli 10v ikäeroa... joten kuka tässä nyt olikaan trolli??
Ihan hyvin mulla muuten meni vaikka isä oli yli 50v silloin kun olin teini. Mitä ihmettä kuvittelet että lapsi siitä ajattelisi??
https://bingepost.com/hollywood-actors-in-their-30s/115246/
Nämähän eivät 25v mammoille kelpaisi?
No hienoa! Sittenhän ap:llä ei varmaan ole mitään ongelmaa löytää etsimänsä, oli trolli tai ei.