Kuinka oppia pukeutumaan rohkeammin?
Kuulen usein ystäviltä että pitäisi pukeutua rohkeammin, avonaisempia paitoja ja näyttää enemmän pintaa jne. Itse tunnen kuitenkin oloni kiusaantuneeksi avonaisissa paidoissa yms. Tapasin mukavan miehen ja hänkin vihjaili siitä. Hän itse seuraa somessa naisia jotka näyttävät melkein kaiken. Tunnen suurta ristiriitaa asiasta. Minusta jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa, mutta itselleni rohkea ja avonainen pukeutuminen on vaan vaikeaa ja kiusaannun sellaisesta huomiosta. Onko tämä asia, joka oikeasti kannattaisi opetella? Siis nauttia enemmän omasta kehosta ja muodoista.
Kommentit (4)
Onko niin tärkeää saada miesten huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Onko niin tärkeää saada miesten huomiota?
Enemmänkin kyse on siitä että oppisi iloitsemaan ja olemaan ylpeä omista muodoista. Oppisi kantamaan itseään ylpeydellä ja nauttimaan myös huomiosta. Eihän miesten huomio ole paha asia, sehän hivelisi itsetuntoa ja saisi tuntemaan itsensä naiseksi. En vaan ole sitä oppinut koskaan.
Jos kokeilet paljastavampaa pukeutumista, tee se itsesi takia, älä kaverien mielipiteen - tai varsinkaan miehen! Kokeile ottaa itsestäsi valokuvia rohkeammissa asuissa, ja ehkä huomaat että ne näyttävätkin ihan hyviltä. Itse kokeilin tätä joskus ja huomasin että käytin aivan liian pitkiä hameita, jotka eivät ollenkaan imarrelleet lyhyttä ja tasapaksua vartaloani, ja omaksi hämmästyksekseni näytin paremmalta lyhyemmässä hameessa.
Teet sen mikä tuntuu sinusta hyvältä. Ei meidän tarvitse vartaloa peittää löysillä vaatteilla. Ei meidän tarvitse myöskään kaikkea näyttää. Värikkäät vaatteet tekevät myös ihmisestä näyttävämmän 😍