Olen 35v mies joka haluaa naisen ja perheen, mutta haluan tutistus ja seurustella ennen sitä. Tarvitsen siis n. 25v naisen
35v nainen on jo liian vanha lisääntymään esim. 5v seurustelun jälkeen
Kommentit (45)
Jos ei ole 35-vuotiaana vielä löytynyt ketään niin ei ole varaa laittaa mitään rajoituksia. Kaikkien naimaikäisten ja vauvakuumeisten naisten kanssa avoimin mielin josko jonkun kanssa luonteet sopisi yhteen. Ei ole varaa sitä seurusteluakaan odottaa ja viisi vuotta nyt on ihan naurettava vaatimus tuossa iässä. Max vuosi. Jos siis haluaa oikeasti perheen. Jos sen sijaan todellisuudessa haluaa jatkaa kaljoittelua av:llä elämäntapatyöttömänä päiväunelmoiden niin sitten liukuhuhnalta tällaisia ketjuja parhaaseen työaikaan.
Tarvitset 18 vuotiaan että ehdit oikein kunnolla tutustua
Vierailija kirjoitti:
Älä tyydy.
Tyydy mihin? Käteensä?
Valitettavasti tilastot ovat sinua vastaan- heyeros7hteissa meillä ikäraja on yleensä muutama vuosi, vain 0.5 prosentissa suhteissa ikäeroa on enemmän. Ajattelisit myös tulevia, mahdollisia lapsia- erilaisten kehitysvammojen todennäköisyys lisääntyy isän iän kasvaessa. Ja jos saat lapsen nelikymppisiä, olet viisikymppinen, kun lapsi on teini. On noloa lapselle.
Tämähän on trolli, mutta kyllä näitä on myös oikeassa elämässä, Valitettavasti.
Siitä vaan, onnea matkaan! Muista kuitenkin, ettei kannata itkeä, jos olet vielä 5 vuoden, 10 vuoden jne. päästä edelleen lapseton ja perheetön, koska olit nyt tuossa iässä liian ronkeli ikärajojen suhteen.
Täällä on paljon aloituksia aiheesta olen 35 v mies elämänmuutosta miettimässä ja sisällöstä päätelleen ei tuu etenemään mihinkään. Onko yksi ja sama mies joka on herännyt siihen ettei hikikomerossaan eläminen olekaan mielekäs loppuelämän strategia? Päiväunelmoinnin sijaan päihdekuntoutuksen ja mahdollisesti terapian kautta koulutukseen ja töihin, samalla verkkoja veteen laskien. Joka ikinen täällä fantasioimassa käytetty työpäivä on poispäin naisesta ja perheestä.
Voivoi, juna meni jo. Kukaan n. kaksvitonen ei huoli tuollaista vanhaa gubbea itelleen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, nyt vaan riuskasti toimeen. Tein samoin aikoinaan, nyt lapset ovat jo koulussa ja muija ei vielä lähelläkään neljääkymppiä.
Vaihdatko sitten nuorempaan, kun muija täyttää nelkyt?
Jos tosissaan on liikenteessä, niin vuodessa tietää onko se toinen sellainen jonka kanssa haluaa yrittää yhteistä elämää. Se tarkoittaakin sitten sitä, että aikaa vietetään paljon yhdessä. Nähdään arkea ja juhlaa, millainen se kumppani on eri tilanteissa ja miten osataan yhdessä olla.
Minulla tuli mieleen, että onko tuo rauhallinen tutustuminen Ap:n kaltaisille miehille sitä, että nähdään kun huvittaa ja sitten siitä tulee suhde kun kolmen vuoden säätämisen jälkeen tekeekin mieli enemmän. Ei sellainen toimi perheen perustamiseen!
Paljon näkee keskusteluja näistä miehistä jotka roikottaa naisia, jotka haluavat lapsia, että nyt ei ole sopiva hetki ja lapsia halutaan sitten joskus. Älkää lähtekö sellaiseen. Ei se siitä kummene yhtään. Jos jotain haluaa oikeasti niin siihen kyllä panostaa eikä jää ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Tutustua *
Vai 35v mies tarvitsee 25v naisen? Tarvita ja toivoa toki voi mitä tahansa, saamisen kanssa onkin sitten eri juttu. Olen 25v nainen ja kihloissa 27v miehen kanssa. Ap olis liian vanha.
Onhan sellanen +40 muori aika pitkälle ajeltu
Vierailija kirjoitti:
Jos tosissaan on liikenteessä, niin vuodessa tietää onko se toinen sellainen jonka kanssa haluaa yrittää yhteistä elämää. Se tarkoittaakin sitten sitä, että aikaa vietetään paljon yhdessä. Nähdään arkea ja juhlaa, millainen se kumppani on eri tilanteissa ja miten osataan yhdessä olla.
Minulla tuli mieleen, että onko tuo rauhallinen tutustuminen Ap:n kaltaisille miehille sitä, että nähdään kun huvittaa ja sitten siitä tulee suhde kun kolmen vuoden säätämisen jälkeen tekeekin mieli enemmän. Ei sellainen toimi perheen perustamiseen!
Paljon näkee keskusteluja näistä miehistä jotka roikottaa naisia, jotka haluavat lapsia, että nyt ei ole sopiva hetki ja lapsia halutaan sitten joskus. Älkää lähtekö sellaiseen. Ei se siitä kummene yhtään. Jos jotain haluaa oikeasti niin siihen kyllä panostaa eikä jää ihmettelemään.
Voisiko Ap tai vastaavaa ajatellut kuvailla konkreettisesti mitä he tarkoittavat sillä rauhallisella tutustumisella? Tai joku nainen joka on ollut sellaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, juna meni jo. Kukaan n. kaksvitonen ei huoli tuollaista vanhaa gubbea itelleen.
Aika moni ottaa jos on rahaa.
Eheheh, haksahditte ikiksen trollaukseen...
35v mies saa kyllä helposti 20-25v naisen jos on pitänyt itseään kunnossa.
Kun olin 25 v. en olisi voinut kuvitellakaan seurustelua 35-vuotiaan kanssa. Ehdoton yläraja oli siellä 30 tienoilla.
Myöhemminkin eri ikäsiä miehiä kokeiltuani olen huomannut, että semmoinen korkeintaan 5 vuoden ikäero on paras. On suht sama elämäntilanne, kokemus ja terveydentila. Yli 10 vuotta vanhemmilla miehillä alkaa olla jos mitä kremppaa, elintasopötsiä ja harmaata tukkaa. Kyllä siinä ikäeron jo huomaa.
Mutta onnea etsintään :) Kyllähän niitä kriteereitä on itse kullakin.
Ap, mietipä vielä vaihtoehtoja:
a) itsevarma noin 30-vuotias nainen, jolla alkaa olla hyvin selvää mitä elämässään haluaa. Tunnistaa elämän rajallisuuden ja asettaa perheen perustamisen siksi ajankohtaiseksi ja tärkeäksi tavoitteeksi.
b) todennäköisesti vielä itseään etsivä ja itsensä kanssa hukassa oleva 25-vuotias. Ikävuosina 25-35 suunnitelmat ehtivät muuttua paljon, mukaan lukien haaveet perheen perustamisesta. Vaikka perheen perustaminen olisi selkeä haave, totetus tuppaa olemaan "no sitten joskus kun on enemmän aikaa/rahaa/asunto/opintolaina maksettu/matkusteltu tarpeeksi/nähty elämää" kunnes eräänä kauniina aamuna ihmetellään miten elämästä hävisi 10 vuotta savuna ilmaan ilman lapsia.
Tutistus onkin syytä tehdä viimeistään toisilla treffeillä.
Sinulla on vähän samantapaisia ajatuksia kuin minulla alle kouluikäisenä: Ensin piti muka seurustella 3-4 vuotta, sitten kihlaus ja taas 3-4 vuotta ja vasta sitten naimisiin ja ensimmäinen lapsi 3-4 vuoden päästä. No ajatukset muuttuivat aika pian, kun elämän realiteetit alkoivat selvitä.
Käykö 35v. Mutta parempikroppainen kuin 25v?