Ja taas sataa kaatamalla ja ukkostaa
Tää sää on ihan syvältä. Onpa kiva lomailla. Olishan se kiva oleskella ulkona. Suunnittelin kaikkia pihahommia, mutta ei niitä voi siellä tehdä kun melkein lainehtii.
Meni fiilis, ei huvita mikään. Väsyttää.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:38"]Varmaan kaikki ne tuhannet av-mammat, jotka valitti koko kesän "kamalasta ja tukalasta helteestä", on nyt onnensa huipulla!
[/quote]
Nii onkin!
Mä alotin kanssa kesäloman eilen. Mua vaan ei sade haittaa. Kauheeta ois ollu lomailla heinäkuussa. Mutta makuasioitahan nää on!
En ymmärrä. "On niin kuumaa ja tukalaa että ulkona on mahdoton olla!!!" miten siellä ulkona ollaan yhtään sen paremmin kaatosateessa ja ukkosen riehuessa? Tätäkö hellevihaajat todella odottivat?
Kun helteet ei kelvanneet niin hommattiin sitten tätä lajia vaihteeksi. Vaan ikinä ei kaikki ole tyytyväisiä!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]En ymmärrä. "On niin kuumaa ja tukalaa että ulkona on mahdoton olla!!!" miten siellä ulkona ollaan yhtään sen paremmin kaatosateessa ja ukkosen riehuessa? Tätäkö hellevihaajat todella odottivat?
[/quote]
Ja sun mielestä ainoat mahdolliset säät on helle tai sade/ukkonen? Voi pyhä yksinkertaisuus!
Mä olisin kyllä tykännyt jos ne helteet olisi jatkuneet. Mä niin vihaan tällaista paskasäätä jota Suomessa riittää 9kk. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]En ymmärrä. "On niin kuumaa ja tukalaa että ulkona on mahdoton olla!!!" miten siellä ulkona ollaan yhtään sen paremmin kaatosateessa ja ukkosen riehuessa? Tätäkö hellevihaajat todella odottivat?
[/quote]
Ja sun mielestä ainoat mahdolliset säät on helle tai sade/ukkonen? Voi pyhä yksinkertaisuus!
[/quote]
Öh, ei, mutta kun hellevihaajat siunailevat tyytyväisenä "ihanaa kun helle loppui!" ja tilalle on tullut ukkosta ja sadetta pari viikkoa putkeen, niin miten tämä muka on yhtään parempi?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]En ymmärrä. "On niin kuumaa ja tukalaa että ulkona on mahdoton olla!!!" miten siellä ulkona ollaan yhtään sen paremmin kaatosateessa ja ukkosen riehuessa? Tätäkö hellevihaajat todella odottivat?
[/quote]
[/quote]
Öh, ei, mutta kun hellevihaajat siunailevat tyytyväisenä "ihanaa kun helle loppui!" ja tilalle on tullut ukkosta ja sadetta pari viikkoa putkeen, niin miten tämä muka on yhtään parempi?
[/quote]
Jaa ei täällä ole paria viikkoa putkeen kyllä satanut. Jotkut myös sanoivat helteen kestäneen 3 viikkoa, kyllä se täällä 5 viikkoa ainakin kesti. Sää ei katsos ole joka paikassa sama. Mutta jos sateesta ja helteestä pitää valita niin sade, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:40"]En ymmärrä. "On niin kuumaa ja tukalaa että ulkona on mahdoton olla!!!" miten siellä ulkona ollaan yhtään sen paremmin kaatosateessa ja ukkosen riehuessa? Tätäkö hellevihaajat todella odottivat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mulle kaikki säät on jees, mutta tää ärsyttää kun nykyään säät jää jumittamaan viikoiksi. On ensin viikko tolkulla hellettä ja nyt sit alkoi sadekausi jolloin sataa kaatamalla päivästä toiseen. Mikä siinäkin on ettei enää sada muulla tavalla kuin näin että kaikki paikat lainehtii??
Varmaan kaikki ne tuhannet av-mammat, jotka valitti koko kesän "kamalasta ja tukalasta helteestä", on nyt onnensa huipulla!