Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tunteitasi, jos nyt tekisit positiivisen raskaustestin?

Vierailija
27.08.2006 |

Entä, miten miehesi reagoisi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on puhuttu erosta jo pitkään ja tuo lapsi olisi esikoisemme. En siis pystyisi iloitsemaan asiasta ja luultavimmin haluaisin abortin.

Vierailija
22/24 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen vasta puoli vuotta ollut töissä useamman kotivuoden jälkeen ja vaikka viimeisen puoli vuotta kotiäitiydestä olin jo aika väsynyt koko touhuun ja vaikka hain juuri unelmieni työpaikkaa ja vaikka laihdutus on hyvällä mallilla ja vaikka olen juuri myynyt vauvanvaatteet ja vaunut ja muut tarvikkeet ja vaikka en ollut vauvaa tähän suunnitellut ja vaikka miehen mielestä lapsilukumme on täynnä. Vaikka ja vaikka, mutta silti... Aborttia en harkitsisi sekuntiakaan eikä mieskään, kyllä yllätysvauva olisi varmasti meille tervetullut! Melkein toiveissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausoireita. Taitaisipa tuo pyha henkikin tulla mieleen.

Vierailija
24/24 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin viimisin synnytys on ollut elokuun alussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi