Haluaisin kokea toisen naisen.
Olenko läpeensä paha mies. 15 vuotta suhteessa ja nyt on sellainen tilanne, että olen alkanut nähdä seksiunia toisista naisista. Ja alan jo vakavissaan pohtia, että aikaisin jonkin salasuhteen. En halua vakavaa, mutta en oikein osaa selittää.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 14:55"]Kaippa se on aika yleistä, mutta kusipäistä käytöstä toista kohtaan. Itse en ole koskaan vieraissa käynyt, suhde loppuun jos ilmenisi tarvetta, nyt sinkkuna vapaa tekemään omien mielihalujen mukaan.
Kokemusta petturinaisita ja siinä on mennyt usko kauneempaa sukupuoleen, en vaan enää luota, tahtoisin, mutta en pysty. Pettureitä vähintään yhtä paljon naisissa kuin miehissä ja hetken kuluttua naisissa jo enemmän, sille kehitys näyttää.
Katselen vierestä kun eräs ystäväni nussii kaverinsa vaimoa säännöllisesti ja syynä tähän on tämä nainen, jatkuvaa soittelua ja viestittelyä aina kun oma ukko on töissä. Vittu näitä pettureita, molemmat sukupuolet samaa paskaa. Huorat on sentään avoimesti huoria mutta nämä vitun petturit, paskasakkia, arvottominta ihmispaskaa
Olet kade, kun et itse uskalla, vaan roikut paskassa suhteessa. Olet ihmispaskaa.
Mun mielestä on hienoa, että ihmiset uskaltaa! Arvostan rohkeuttanne! n27
Onpa mielenkiintoista keskustelua,ite yli kolmekymmentä vuotta avoliitossa, tullut ihan samoi ajatuksia kielletystä seikkailusta.
Mies 48
36 ei sitten ollut -nainen, ihan selvyyden vuoksi..=) Itse taidan jänistää, mietin tuossa lenkillä, että jos oltais tavattu jossain muissa yhteyksissä ihan livenä ja nämä olis tullut puheeksi siinä, niin varmasti olisin antanut mennä, enkä epäröinyt hetkeäkään. Kuten sanoin, elämä on lyhyt eikä oma pieni seikkailu ole pois keneltäkään.
Tämä vaan on ehkä liian...hmm suunnitelmallista minulle. Kiinnijäämisen mahdollisuus on enemmän kuin nolla, joka on minulle se maksimi, eli varman päälle otan.
Voin vain kuvitella latauksen "oikeassa seikkailussa", kun tämä iltapäivä ja mahdollisuus siihen seikkailuun on pelastanut päiväni..=)
Mutta toivottavasti joku sinuun ottaa yhteyttä ja tulethan tänne sitten kertomaan, mistä jäin paitsi =)))
-nainen
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:15"]Saat kokea niin monta naista, kun vaan itsellesi saat. Sanot vaimollesi, että haluat erota, koska haluat panna muita. Sillä selvä!
Muista sitten tauti vaarat!
Ne yhdys sanat ovat hal lussa näkö jään.
[/quote]
Hallussa ja näköjään eivät ole yhdyssanoja...
-nainen
Pistä mailia jostain anonyymistä osoitteesta, niin voimme pelastaa iltapäivät toinenkin kerta :-) Sillä minäkin saatan jänistää.. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:17"]
-nainen
Pistä mailia jostain anonyymistä osoitteesta, niin voimme pelastaa iltapäivät toinenkin kerta :-) Sillä minäkin saatan jänistää.. Ap
[/quote]
No höh..houkutteletkin vielä..=)) Katsotaan nyt, pitää kasvattaa uskallusta. Ei sitä nyt joka päivä kuitenkaan moiseen mahdollisuuteen törmää, enkä tänään herännyt ajatellen, että otanpa ja repäisen =)
-nainen
Suosittelen :) 15 vuotta saman miehen kanssa aina viime vuoteen asti.
Ihana salarakas.....aaahh..en ole katunut.ihania varastettuja hetkiä ja kuumia tunteita ♡
-nainen
Jos nyt illan tai yön aikana rohkaistut =) Ap
Minä kannustan. Löysin salarakkaan tältä palstalta. Tavattiin kerran. En kadu. Ihanaa oli! N33
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 14:37"]
-nainen
Uskomatonta! Se kai selittääkin paljon :-) :-) Niinpä kerranhan täällä eletään. Onko sulla muuten mitää anonyymiä sähköpostia, ettei kaikkia kieroiluja kaikkien silmiin :-) Ap
[/quote]
Voi luoja! Anna mun kaikki kestää.
Tämähän on ihan match made in heaven nyt selvästi, äkkiä vaan molemmat pettämään puolisonsa ja perheensä ja panemaan! Kunhan itse saatte kokeilla, mitäs sillä muilla väliä.
Entäpä jos ap vauvapalstalla roikkumisen sijaan keskittyisit piristämään sitä suhdetta ja seksielämääsi vaimosi kanssa..?
t: toinen savosta, mutta ei salasuhteet kiinnosta
Kyllä sinua kiinnostaa. Et vaan uskalla elää.