Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kokea toisen naisen.

Vierailija
19.08.2014 |

Olenko läpeensä paha mies. 15 vuotta suhteessa ja nyt on sellainen tilanne, että olen alkanut nähdä seksiunia toisista naisista. Ja alan jo vakavissaan pohtia, että aikaisin jonkin salasuhteen. En halua vakavaa, mutta en oikein osaa selittää.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää.

Vierailija
2/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokea toisen miehen.

Olenko läpeensä paha nainen. 15 vuotta suhteessa ja nyt on sellainen tilanne, että olen alkanut nähdä seksiunia toisista miehistä. Ja alan jo vakavissaan pohtia, että aikaisin jonkin salasuhteen. En halua vakavaa, mutta en oikein osaa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. 

Vierailija
4/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Seksi ilman minkäänlaista sitoutumista tai liirumlaarumia. Toisen huomioonottaminen vain seksin aikana, sen jälkeen vain hymyillään ja heipat seuraavaan kertaan. Ei sitoumuksia, ei suuria tunteita. Vain yhteinen sopimus mahtavasta seksistä. Tykkäisin minäkin..

-nainen

Vierailija
5/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen siksi, että tuollainen halu on herännyt. Mutta jos et voi sitä jättää toteuttamatta, tilanne on jo paljon kyseenalaisempi. Aikuinen, vastuullinen henkilö tekee tuossa tilanteessa jonkin seuraavista:

1. Eroa, jos uusien kokemuksien halu on painavampi kuin halu saada rakennettua elämänmittainen, luottamuksen täyteinen parisuhde.

2. Jos arvostat parisuhdettasi enemmän, niin tarkastele itseäsi sisältä päin, jotta löydät sieltä sen asian, joka aiheuttaa sinulle tällaisia mielitekoja. Tässä voi hyvä terapeutti olla suureksi avuksi. Jokin syy siihen on, miksi olet saanut tällaisia ajatuksia juuri nyt - ehkä olet siirtymässä henkisesti uuteen vaiheeseen elämässäsi ja jokin parisuhdettasi koskeva tyytymättömyys on saanut enemmän painoarvoa. Se on usein mahdollista käsitellä ja ratkaista siten, että olet edelleen suhteessasi onnellinen etkä katsele muualle. Ja jos tämä ei onnistu, voit paremmalla omatunnolla siirtyä kohtaan 1.

3. Jos suhteenne on jo riittävän hyvä ja vahva, keskustele asiasta vaimosi kanssa. Saatatte löytää molempia miellyttävän ratkaisun tilanteeseen.

Vierailija
6/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin edes joskus jotain....

Vierailija
7/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nainen

Juuri tuota tarkoitin. En osannut vain yhtä ytimekkäästi sanoa =) Ap

Vierailija
8/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kokemaan, muista kuitenkin erota ensin. Ero tulee kuitenkin eteen, kun jäät kiinni.

Vierailija
9/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä kaikki haluais.

Vierailija
10/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:03"]Olenko läpeensä paha mies. 15 vuotta suhteessa ja nyt on sellainen tilanne, että olen alkanut nähdä seksiunia toisista naisista. Ja alan jo vakavissaan pohtia, että aikaisin jonkin salasuhteen. En halua vakavaa, mutta en oikein osaa selittää.

[/quote]

Ymmärrän täysin.

Mikä estää toisen naisen etsimisen.

Sovitte vain että tämä on seksiä eikä mitään muuta. Lun molemmat pitää homman sellaisena että ei avaudu koko elämästä niin ei tule myöskään tunteet liikaa mukaan

Toinen vaihtoehto on parinvaihto..

Vierailija
11/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena haluan kanssa. Pitää vaan jossain kaukana. Eniten pelottaa roikkumaan jääminen.

Vierailija
12/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:03"]Olenko läpeensä paha mies. 15 vuotta suhteessa ja nyt on sellainen tilanne, että olen alkanut nähdä seksiunia toisista naisista. Ja alan jo vakavissaan pohtia, että aikaisin jonkin salasuhteen. En halua vakavaa, mutta en oikein osaa selittää.

[/quote]

Ymmärrän täysin.

Mikä estää toisen naisen etsimisen.

Sovitte vain että tämä on seksiä eikä mitään muuta. Lun molemmat pitää homman sellaisena että ei avaudu koko elämästä niin ei tule myöskään tunteet liikaa mukaan

Toinen vaihtoehto on parinvaihto..

[/quote]

Kun molemmat...sori kirjoitus virhe....

Vierailija
13/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan kertomaan, että miten kävi? Itse samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
14/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin samassa jamassa. M52

Vierailija
15/53 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais savolaismies jäädä ilman seuraa, hahaa .

Vierailija
16/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 12:35"]

Siitä vaan kokemaan, muista kuitenkin erota ensin. Ero tulee kuitenkin eteen, kun jäät kiinni.

[/quote]

En minä eroaisi satunnaisen, tunteettoman seksin takia. Mies on hyvä mies/isä, ja arki toimii loistavasti. Tykätään toisistamme ja välitetäänkin. Vain seksi mättää ja ne ihanat himon tunteet puuttuvat.

Miksi ihmeessä hajoittaisin perheeni? Satunnainen eläimellinen seksi ilman tunteita ei olisi mieheltäni ja perheeltäni pois, ero taas olisi.

-nainen

Vierailija
17/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nainen

Näin minäkin olen ajatellut. En eroa halua, ehkä juuri sen takia asia onkin alkanut kiinnostaa.. Ap

Vierailija
18/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kokea niin monta naista, kun vaan itsellesi saat. Sanot vaimollesi, että haluat erota, koska haluat panna muita. Sillä selvä!

Muista sitten tauti vaarat!

Vierailija
19/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 13:14"]

-nainen

Näin minäkin olen ajatellut. En eroa halua, ehkä juuri sen takia asia onkin alkanut kiinnostaa.. Ap

[/quote]

Mutta puolisosi saattaakin haluta erota, muista se.

Vierailija
20/53 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. No aina on asioissa riskinsä. Salaa tämän teen. Tiedän ettei hyväksyttävää. Ap