Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi harrastus on suurempi turn off miehessä: metsästys vai hajustekokoelma?

Vierailija
03.08.2021 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaan ne varatut metsästävät miehet laittaa viestiä naisille metsästysreissultaan.

Lapissa näitä oottaa lasti h....a Venäjältä.

Metsästys tuntuu olevan laaja käsite eli metsästävä mies tunnekylmä kakkiainen.

Vierailija
42/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyssytpois kirjoitti:

Metsästys. Sarjamurhaajat aloittavat tappamalla eläimiä "uransa.". Tuntemani moni metsästäjä on tasapainoton luonteeltaan, ongelmia elämässä.

Lapselle hirveä harrastus, ampuu kohta ihmisiä torilla.

Syötkö itse lihaa? Miten kuvittelet syömäsi eläimen kuolleen? Nukahtaen ikiuneen vanhuuttaan? Tehotuotantoeläimet elävät vielä "huonomman elämän" verrattuna villieläimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on mulle enemmänkin turn on.

Vierailija
44/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole turn off.

Vierailija
45/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi koskaan intohimoisen vegaanin puolisoksi, ja minusta eettisintä on ampua itse lihansa.

En ole itse edes vegaani, mutta minun mielestä vegaanius on eettisempää kuin itse lihojensa ampuminen.

Vierailija
46/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmää porukkaa tänne taas kirjoittelee. Metsästys on erittäin tarpeellinen luonnon kannalta. Suorastaan välttämätöntä. Itse en ole koskaan metsästänyt, mutta ymmärrän sen tärkeyden ja merkityksen populaatioiden kannalta.

Vierailija
47/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kasvissyöjä, joten siitä voi päätellä vastauksen.. Ei sillä, en vastusta metsästystä, mutta tuntuisi vaikealta elää sellaisen ihmisen kanssa, joka saa jotain tyydytystä (?) käytännössä puolustuskyvyttömän olennon jahtaamisesta ja kaatamisesta. Vaikka kuinka metsästäisi "vain omaan käyttöön ravinnoksi".

Et sitten ymmärrä, että metsästyksellä valtava merkitys metsänhoidon ja riistakantojen määrän suhteen. Ei siitä varsinaisesti kukaan saa tyydytystä, että kaataa eläimen. Outo ajatuskin ja kertoo kyllä enemmän sinun kieroutuneesta ajattelumaailmasta. Kuitenkin sitten oltaisiin itkemässä ja vaikeroimassa jos ne eläimet olisi joka päivä tuolla liikenteen seassa ja sattuisi kuolonkolareita (esim. monien läheiset menehtyisivät liikenteessä) vain koska esim. hirvikantaa ei olisi harvennettu.

Ei saa tyydytystä siitä, että kaataa eläimen? Älä jaksa.

Metsästäjien logiikka: tapetaan ensin susien saaliseläimet (peurat, hirvet, kauriit, jänikset) ja sen jälkeen saadaan hyvä syy tappaa sudet, kun ne joutuvat hakeutumaan lähelle pihapiirejä saadakseen saalista (kotieläimet).

Vierailija
48/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteallergikkona ehdottomasti haisut on turn off. Eräjorman vaimona metsästys on sen sijaan ihan ok. Riista on hyvää ja terveellistä, lisäksi metsästyksellä pidetään kurissa myös hirvikantoja, ettei kovin monesta autoilijasta tulisi hirvenkaataja sillä kaikkein surullisimmalla tavalla. Ja ei tuo mun ukko ainakaan sivistymätön juntti ole, kuuden ällän ylioppilas ja tietotekniikan pro.

Vierailija
49/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys

Vierailija
50/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kasvissyöjä, joten siitä voi päätellä vastauksen.. Ei sillä, en vastusta metsästystä, mutta tuntuisi vaikealta elää sellaisen ihmisen kanssa, joka saa jotain tyydytystä (?) käytännössä puolustuskyvyttömän olennon jahtaamisesta ja kaatamisesta. Vaikka kuinka metsästäisi "vain omaan käyttöön ravinnoksi".

Et sitten ymmärrä, että metsästyksellä valtava merkitys metsänhoidon ja riistakantojen määrän suhteen. Ei siitä varsinaisesti kukaan saa tyydytystä, että kaataa eläimen. Outo ajatuskin ja kertoo kyllä enemmän sinun kieroutuneesta ajattelumaailmasta. Kuitenkin sitten oltaisiin itkemässä ja vaikeroimassa jos ne eläimet olisi joka päivä tuolla liikenteen seassa ja sattuisi kuolonkolareita (esim. monien läheiset menehtyisivät liikenteessä) vain koska esim. hirvikantaa ei olisi harvennettu.

Ei saa tyydytystä siitä, että kaataa eläimen? Älä jaksa.

Metsästäjien logiikka: tapetaan ensin susien saaliseläimet (peurat, hirvet, kauriit, jänikset) ja sen jälkeen saadaan hyvä syy tappaa sudet, kun ne joutuvat hakeutumaan lähelle pihapiirejä saadakseen saalista (kotieläimet).

Ei tämäkään ihan pettämätön logiikka ole. Meillä päin ainakin olisi peuroja vaikka sadoille susille.

Vierailija
51/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei sellaisenaan, mutta kaikki tuntemani metsästäjät ovat kyllä luonteeltaan melkoisia juntteja.

Hajustekokoelma voisi olla hauskakin juttu, jos tällä tarkoitetaan sitä että jäbä on oikeasti perehtynyt tuoksuihin ja keräilee reissuiltaan esim. artesaani-tuoksuja. Jos tällä tarkoitetaan kymmentä erilaista Axen purkkia kylppärin peilin reunalla, niin sitten ei... Jos paljastuu, että ne tuoksut on kaikki jostain pelimiehen käsikirjasta kopiodun listan mukaan ostettu ja kaikissa joku "naiset hulluksi tekevä" ainesosa, niin sitten mä otan takkini samantien.

Sellainen villi veikkaus, että artesaanituoksuja keräilevää miestä ei paljon naisten turnit on tai off juurikaan hetkauta.

Vierailija
52/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi koskaan intohimoisen vegaanin puolisoksi, ja minusta eettisintä on ampua itse lihansa.

En ole itse edes vegaani, mutta minun mielestä vegaanius on eettisempää kuin itse lihojensa ampuminen.

En tiedä eettisyydestä mutta villieläimen loppu on aina karu. Joko petoeläin tai metsästäjä tappaa ja loppu tulee nopeasti. Luonnossa ei ole eläkepäiviä viettäviä eläimiä vaan kun voimat hiipuvat niin silloin joutuu syödyksi. Eläimen itsensä kannalta tuskin on väliä meneekö henki petoeläimen vai metsästäjän toimesta.

Vierailija
53/53 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustekokoelma. Mutta riippuu kokonaisuudesta.