Kumpi harrastus on suurempi turn off miehessä: metsästys vai hajustekokoelma?
?
Kommentit (53)
Ei kumpikaan. Molemmat käyvät.
Eksä oli metsästäjä ja nykyisellä on kyllä hajusteita.
Hajustekokoelma. Metsästys on ihan okei, kunhan minun ei tarvitse käsitellä saalista.
Varmaan ne hajusteet. Täällä missä asun metsästysharrastus on todella yleinen. En kyllä koske itsekään saaliiseen.
Olen ollut kasvissyöjä, joten siitä voi päätellä vastauksen.. Ei sillä, en vastusta metsästystä, mutta tuntuisi vaikealta elää sellaisen ihmisen kanssa, joka saa jotain tyydytystä (?) käytännössä puolustuskyvyttömän olennon jahtaamisesta ja kaatamisesta. Vaikka kuinka metsästäisi "vain omaan käyttöön ravinnoksi".
En lähtisi koskaan intohimoisen vegaanin puolisoksi, ja minusta eettisintä on ampua itse lihansa.
Metsästys. Sarjamurhaajat aloittavat tappamalla eläimiä "uransa.". Tuntemani moni metsästäjä on tasapainoton luonteeltaan, ongelmia elämässä.
Lapselle hirveä harrastus, ampuu kohta ihmisiä torilla.
Olen yliherkkä hajusteille mutta lihaa syön joten varmaankin ne hajusteet sitten.
Kumpikin käy. Tykkään syödä riistaa ja hyväntuoksuinen mies on vain plussaa.
Kumpikaan ei sellaisenaan, mutta kaikki tuntemani metsästäjät ovat kyllä luonteeltaan melkoisia juntteja.
Hajustekokoelma voisi olla hauskakin juttu, jos tällä tarkoitetaan sitä että jäbä on oikeasti perehtynyt tuoksuihin ja keräilee reissuiltaan esim. artesaani-tuoksuja. Jos tällä tarkoitetaan kymmentä erilaista Axen purkkia kylppärin peilin reunalla, niin sitten ei... Jos paljastuu, että ne tuoksut on kaikki jostain pelimiehen käsikirjasta kopiodun listan mukaan ostettu ja kaikissa joku "naiset hulluksi tekevä" ainesosa, niin sitten mä otan takkini samantien.
Pyssytpois kirjoitti:
Metsästys. Sarjamurhaajat aloittavat tappamalla eläimiä "uransa.". Tuntemani moni metsästäjä on tasapainoton luonteeltaan, ongelmia elämässä.
Tuntemani moni metsästäjä on erittäin tasapainoinen ja tuovat ruuan vielä pöytään ja harvemmin tarvitsee ostaa lihaa marketista.
Kumpikaan ei ole turn off.
Minulle kelpaa yhtä hyvin metsästäjä kuin vegaanikin, ja hajusteet on kivoja.
N29
Ai metsästys ei käy mutta se on ok että mies vie ravintolaan syömään tehotuotettua lihaa. 🤣
Pyssytpois kirjoitti:
Ja vielä kehuskellaan kun lapsella on niin kiva "harrastus",viattomien eläinten tappaminen.
Kumpikin! Tai sitten ei kumpikaan. Riippuu.