Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä, että suhteessa voi olla ilman mitään romantiikkaa

Vierailija
19.08.2014 |

Eri asunnot, ei seksiä, ei mitään läheisyyttä. Täysin platoninen kanssakäyminen vaikka yövyttäisiin toisen luona, joskus jopa riitaa. Sitä lukuunottamatta kuin ystävyyssuhde. Katson kauanko menee ennen kuin mies huomaa, että mitäs tämä tämmöinen on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..ei kai tuo mikään suhde olekaan.

Vierailija
2/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erialaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa. Romantiikan nälkänsä tyydyttää jonkun muun kanssa ja sen platonisen tarpeen sinun kanssa ja kolmannen kanssa jotakin siltä väliltä, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että seksuaaliset tarpeet tyydyttää itsensä kanssa.

Vierailija
4/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mielenkiintoinen suhde mutta toisaalta ei yhtään stressaava ja paljon omaa aikaa. Lisäksi sopivasti pitää tunkeilevat poikamiehet ja muut häiriköt loitolla, kun on miesväkeä satunnaisesti paikalla. Eli jonkinlainen turvahakuisuus ilman suurta vaivanäköä ja sopeutumista on omana motiivinani. ap

Vierailija
5/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista varmaan myös taloudellisin syin yhdessä pysyvillä pareilla. Tosin silloinkin molemmat puolisot perillä tilanteesta. Ap:n mies ilmeisesti hyvin hidasälyinen vai mitä? Vaimo ilmeisen huomaamaton ja kuin osa kalustusta?

Vierailija
6/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suhde ilman romantiikkaa on mulle ainakin just se mitä mä haluan. Läheisyys ja seksi onkin sitten asia ihan erikseen :)

Vierailija
7/7 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainedn suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Välillämme eniten intiimimpää ovat kuumat katseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi