Saatteko polvenne yhteen niin, että..
reitenne eivät kosketa toisiaan lainkaan? Eli vain polvet osuvat yhteen.
Tuli mieleen tuossa saunan lauteilla :D itse saan, mutta just ja just. Sisäreisien väliin jää alle sentti...
Kommentit (16)
Pitäisikö?
Olen normaalipainoinen.
En nyt, enkä saanut silloinkaan kun olin anorektinen. Tai siis saan jos käännän varpaat sisäänpäin ja polvet yhteen, mutta et varmaan tarkoittanut oikeasti, että saako joku niin vaan jääkö reisien väliin rako, jos jalkaterät on suoraan ja polvet yhdessä.
Se jääkö rako on jonkin verran rakenteellinen seikka eikä esim. läskiydestä johtuva - siis niin, että kellään ihan läskillä ei varmaan rakoa jää, mutta kaikilla laihoillakaan ei rakoa jää.
En todellakaan ja painoindeksini on 19 ja reidet tosi hoikat. Miten tuo muka onnistuisi?
Sanon niitä, joilla jää tuo "reisivako", neliöhaaroiksi. Ei kaunista.
Joo, en tiennytkää että siinä on jotain ihmeellistä?
Jää aika isokin kolo, sisäreisien välistä saa kämmenen kevyesti menemään.
olen hieman alipainoinen, mutta reidet ei ole mitenkään erityisen hoikat, pikemminkin päinvastoin. Eli kaikki "löllö" mitä kropasta löytyy, löytyy sieltä reisistä ja pepusta.
Kyseessähän on ihan rakenteellinen seikka.
Meillä hervottoman pattipolvisilla se onnistuu.
En tiedä "kuuluuko" jäädä, kunhan pohdin tässä. En itsekään mikään tikkulaiha ole (170cm 57kg) mutta silti jää. Älkää nyt palkokasvia vetäskö nenää, kunhan kysäsin ;-)
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:33"]
Meillä hervottoman pattipolvisilla se onnistuu.
[/quote]
Nii ja länkireisillä varustetuilla...
t: länkireitinen pattipolvi
Toki saan. Helposti. Mulla ei ole ns. slaavireisiä eli leveitä lanteita ja isoa sisäreisien väliä, vaan pikemminkin lihaksikkaat ja suoranmalliset jalat hoikahkossa kropassa. Silti jää reisien väliin ihan reilu vako. Enkä oo pattipolvinen!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 21:27"]
Sanon niitä, joilla jää tuo "reisivako", neliöhaaroiksi. Ei kaunista.
[/quote]
Sanon niitä, jotka keksivät "nokkelia" lempinimiä, jonkun rakenteellisen seikan vuoksi (hörökorva jne) kiusaajiksi. Ei fiksua.
Aina. Aito 174/61. "Helsingin mittapuulla olisin 178cm", ps. täällä jääkiekkoilijatkin mitataan luistimet jalassa.
Saan, olen 170 / 60 ja hoikkajalkainen.
En tod. T. 130 kg