Suosittele viikonloppumatkakohdetta Suomessa!
Ajattelin tällä lomalla käydä vielä kerran pienenpienellä reissulla (max 2 yötä) jossain päin Suomea. Minne sinä menisit ja mitä tekisit? Olen itse Pohjanmaalta että jos ei ihan Keski- eikä Etelä-Pohjanmaan alueelta.
Kommentit (27)
Turkuun menisin. Kävisin Turun linnassa ja Turun tuomiokirkossa. Voisin käydä uimassa Samppalinnan maauimalassa tai jos on kovin kylmää säätä niin ehkä kävisin Ruissalon kasvitieteellisessä puutarhassa lämmittelemässä tropiikin kasvien kasvihuoneissa.
Kahvilla kävisin apteekkimuseon yhteydessä olevassa ihanassa vanhassa kahvilassa, jossa kahvi tarjoillaan kuparipannussa pöytään.
Syömässä kävisin ainakin toisena päivänä kauppahallin jossakin ruokapaikassa. Iltasella kävelisin Aurajoen rantoja pitkin niin kuin kaikki muutkin ihmiset ja piipahtaisin iltadrinkillä jossakin ravintolalaivassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Turku, Tampere?
Nuo on nähty. Jotain muuta.
Älä kuitenkaan esiinny minuna. Turkua olen harkinnut itsekin, olisi tuttuja tavattavana joita en ole nähnyt todella pitkiin aikoihin. -ap
Turku on kiva kaupunki ja sieltä löytyy paljon tekemistä viikonlopulle.
Vierailija kirjoitti:
Millaisista asioista tykkäät? Keskustan vilinää, kulttuuria, hyviä ravintoloita, luontoa, historiaa, nähtävyyksiä...?
Historia ja ruoka ovat eniten mieleeni mutta uuteen tai harvoin nähtyyn kaupunkiin tutustuminenkin on aina kivaa.
Fiskars, Turku, Tammisaari
Kasnäs (ihana Söderlångvikin kartano) ja Högsåran saari ja Taalintehdas
Parainen
Valamon luostari
Rauma
Kotka plus Hamina
Lappeenranta
Ahvenanmaa
Porvoo, palstalaisten suosikki.