Suosittele viikonloppumatkakohdetta Suomessa!
Ajattelin tällä lomalla käydä vielä kerran pienenpienellä reissulla (max 2 yötä) jossain päin Suomea. Minne sinä menisit ja mitä tekisit? Olen itse Pohjanmaalta että jos ei ihan Keski- eikä Etelä-Pohjanmaan alueelta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ulvila
Mitä siellä olisi tehtävää ja nähtävää?
Vierailija kirjoitti:
Kalajoki liian lähellä?
On, ja siellä olen käynyt kyllikseni tänä kesänä. -ap
Siikajoen Ruukki. Siitä oli kiva juttu viime kesänä lehdessä. Tuntui kivalta ja mielenkiintoiselta kohteelta.
En tiedä, onko nyt noita opastettuja kierroksia siellä olevassa muinaisessa paperitehtaassa.
Sieltä voi vuokrata myös yöpymistä varten vanhoja taloja, tunnelmallisia taloja ja vaikkapa illalla saunoa joen rannassa.
Oulun vissiin tunnet, joten se ei taida olla sinulle mielenkiitoinen kohde enää. Hienot leirintäalueet ja kivat merkityt retkeilyreitit.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia vai aikuis(t)en reissu?
Yksin. Se oli koko homman idea.
Oletko käynyt Tankarin majakalla? Tai jollain muulla majakalla?
Vierailija kirjoitti:
Siikajoen Ruukki. Siitä oli kiva juttu viime kesänä lehdessä. Tuntui kivalta ja mielenkiintoiselta kohteelta.
En tiedä, onko nyt noita opastettuja kierroksia siellä olevassa muinaisessa paperitehtaassa.
Sieltä voi vuokrata myös yöpymistä varten vanhoja taloja, tunnelmallisia taloja ja vaikkapa illalla saunoa joen rannassa.
Oulun vissiin tunnet, joten se ei taida olla sinulle mielenkiitoinen kohde enää. Hienot leirintäalueet ja kivat merkityt retkeilyreitit.
EI, älä mene Siikajoelle! Sorry, sekoitin paikkakunnat. Kirjoitin tuossa itseasiassa Verlasta ja se on ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Turku, Tampere?
Nuo on nähty. Jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Turku, Tampere?
Nuo on nähty. Jotain muuta.
Älä kuitenkaan esiinny minuna. Turkua olen harkinnut itsekin, olisi tuttuja tavattavana joita en ole nähnyt todella pitkiin aikoihin. -ap
Lähde mun kans ryyppäämään pariksi päiväksi. Pelloon
Savonlinnaa voisit kokeilla. Ne järvimaisemat on mukavaa vaihtelua viljapeltojen tuijottelulle. Ihmiset voi ensi alkuun tuntua vähän omituisilta.
Millaisista asioista tykkäät? Keskustan vilinää, kulttuuria, hyviä ravintoloita, luontoa, historiaa, nähtävyyksiä...?
Ulvila