Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 luokkalainen ei pyyhi itse peppua, tee ruokaa jne! APUA

Vierailija
19.08.2014 |

Kerron perheemme ongelmista salaisesti täällä. 7 luokkalainen poikani ei vieläkään osaa pyyhkiä peppua itse, poika ei käy koulussa koskaan vessassa vaan vasta kotona kun tulen kotiin ja olen paikalla pyyhkimässä. En tiedä miten tämä on nyt näin mennyt mutta en voi sanoa ei pojalleni! Poika ei myöskään osaa tehdä itse mitään ruokaa, minä kokkaan ja lämmitän myös kaikki mikroruuat pojalleni. Ei hän osaa eikä halua tehdä itse mitään. Mutta ei minun poikani laiska ole! poika käy kyllä pelaamassa naapurilta saatua palloa ulkona, tai ainakin luulen että poikani sai pallon naapurilta. Matkustamme välillä myös metroilla+busseilla ilmaiseksi rattaiden kera koska rattaiden kera pääsee ilmaiseksi. Olen tätä varten säästänyt rattaat ettei lippuja tarvitsisi maksaa näin ollen meidän perheen menoista ei lippuihin tuhlaannu rahaa! Pojan mielestä tämä on ihan hyvä idea ja hän sanoi että voisi hypätä rattaisiin esittämään pikkupoikaa jos tarve tulee. Niin ja kyllä olemme erästä vähemmistösukua jos se nyt tähän jotenkin liittyy.

Mutta oma arkeni helpottuisi huomattavasti jos saisin tehtyä pojasta jotenkin hieman enemmän itsenäisen mutta miten? olenko ihan typerä ämmä äidiksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :-D

Vierailija
2/2 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla liikaa "banjon-soittajia" suvussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla