Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko anteeksi miehelle jonka kanssa

Vierailija
09.01.2015 |

sulla on ollut salasuhde, josta jäitte kiinni miehellesi? Jos tämä toinen mies on oman miehesi hyvä kaveri, ja sun mies on jo antanut anteeksi molemmille ja teidän suhde jatkuu. Onko joku syy vihata ja haukkua vaikka aiemmin olisit ollut rakastunut? Harmittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän kai se petturikumppanisi sinua ole pettänyt, niin voi sille kai anteeksi antaa?

Vierailija
2/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut kuviota. Miksi tälle salarakkaalle pitäisi antaa anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:12"]

Joo, eihän kai se petturikumppanisi sinua ole pettänyt, niin voi sille kai anteeksi antaa?

[/quote]

Niin mä olen se mies.. Kaverin avovaimon kanssa tuli tollailtua ja ne melkein eros mutta ei kuitenkaan. Mutta nyt tämä nainen vihaa mua silti. Kaverini kanssa ollaan sovittu jo.

Vierailija
4/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:14"]

[/quote]

No siksi kun en tajua miksi se on edes vihainen. Ajattelin jos joku osaisi valottaa naisten ajatusmaailmaa.

Vierailija
5/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä naista hävettää oma toimintansa, siks kiukuttelee sulle.

veikkaisin.

Vierailija
6/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:14"]

[/quote]

No siksi kun en tajua miksi se on edes vihainen. Ajattelin jos joku osaisi valottaa naisten ajatusmaailmaa.
[/quote]

Siis ei se sua ole rakastanut vaikka on pannut. Nyt vain muistutat häntä hänen omasta typeryydestä eikä kukaan halua sellaisia muistella. Purkautuu inhon tunteena sinua kohtaan. Hyväksy asia ja pidä välit asiallisina.

Vierailija
7/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Sitä luultavasti hävettää, että on satuttanut miestään ja sun läsnäolo muistuttaa naista hänen mokastaan ja aiheuttaa pahaa mieltä. Tai jos naisella on jotain tunteita edelleen myös sua kohtaan, mutta haluaa kuitenkin olla jatkossa uskollinen miehelleen. Tms.

Vierailija
8/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:14"] En tajunnut kuviota. Miksi tälle salarakkaalle pitäisi antaa anteeksi? [/quote] No siksi kun en tajua miksi se on edes vihainen. Ajattelin jos joku osaisi valottaa naisten ajatusmaailmaa. [/quote] Siis ei se sua ole rakastanut vaikka on pannut. Nyt vain muistutat häntä hänen omasta typeryydestä eikä kukaan halua sellaisia muistella. Purkautuu inhon tunteena sinua kohtaan. Hyväksy asia ja pidä välit asiallisina.

[/quote]

Kyllä se varmaan rakasti kun jätti kaverini kun jäätiin kiinni ja muutti mun luo. Viikon päästä se kyllä sitten jätti mut... Asiallinen oon yrittänyt olla ja vältellä paljon mutta kun meidän soittokämppä on tämän kaverin luona niin pakosti sitä näkee.

Vierailija
9/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sotkeko mitään rakkauksia näihin panojuttuihinne ja pettämisiinne! Siinä on rakkaus tosi kaukana ja jos ette tiedä mitä rakkaus on, niin taitaa jäädä se teille ikuiseksi arvotukseksi. Ja ap, olet pälli ja nainen on tämän huomannut. Hän ei halua, että sinä yrität ruikuttaa häneltä suosiota ja roikut kuin vajakki hänessä.

Vierailija
10/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tämä miesten välinen lojaalisuus on uskomatonta. Panet kaverin muijaa ja jäätte kiinni. Asiat kuitenkin pystytään sopimaan ja sen jälkeen kaikki on ok. Mahtava piirre meissä miehissä.

Sitten se muija kyllä kiukuttelee, vaikka ei olis edes syytä.

t:Mies.

Vierailija
11/11 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä roiku siinä naisessa. Haluan vaan että se antaa mun rauhassa soitella kaverini kanssa.