Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yhdelläkin ihmisellä on joku ongelma mun suhteen..

Vierailija
19.08.2014 |

Tai se ei vaan jostain syystä pidä musta..Niin ajattelen heti että "koko maailma vihaa mua" :D.. Vaikka tiedän ettei pitäis..Eikö kaikilla ihmisillä oo joku joka ei tykkää? Ja näyttää sen. Vai oonko ainut..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko kukaan muu näin?

Vierailija
2/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele oikeastaan noin, koska silloinhan minuun olisi kiinnitetty jotain huomiota. Enemmän ajattelen niin, että olen melko yhdentekevä lähes kaikille. Vanhempani tietysti surisivat ja kaipaisivat jos kuolisin, mutta ei se juuri kenenkään muun elämää liikauttaisi suuntaan tai toiseen - muilla on aina elämässä jotain niin paljon tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä otsikko jatkuu: ..niin mä vedän heti turpaan.

Vierailija
4/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdelläkin ihmisellä on joku ongelma mun suhteen niin voin kertoa että olen heidän ongelmistaan pienin.

Vierailija
5/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kai kenelläkään on ongelmaa kanssani. Jos on niin ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa, koska en itse matalalla profiilillani ketään normaalia kovin pahasti voi häiritä.

Vierailija
6/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokaisella on joku joka ei pidä. Se voi olla sellaista lievää, mutta jos joku oikein vihaa niin se on tietyllälailla sen merkki että ei ole täysin seinäpaperi kamaa :).

Vierailija
7/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:19"]

Tai se ei vaan jostain syystä pidä musta..Niin ajattelen heti että "koko maailma vihaa mua" :D.. Vaikka tiedän ettei pitäis..Eikö kaikilla ihmisillä oo joku joka ei tykkää? Ja näyttää sen. Vai oonko ainut..

[/quote]Nythän on niin. että maailma on sun, mun ja parin muunkin miljardin tyypin ja kukaan koskaan missään ei sano meille missä ja minkänäköisinä me saadaan täällä olla ja elää ja mitä mieltä me asioista ollaan. Lait on oltava ja ne pelisäännöt yhteisesti sovittu, mut muuten voi olla ihan oma ittensä ja vitut muista jos ei kelpaa.

Vierailija
8/8 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, soa ihmisistä yrittää esittää, että omistaisivat tämän maailman, mutta todellisuudessa se on sinunkin.

On mahdoton elää niin, että kaikki aina tykkäisivät. Se on todella työlästä ja sitten kun tulee vaikeudet huomaat, että yksin olet jokatapauksessa. Pakko karaista itsensä. mutta jos kuvittelee, että koko maailma vihaa niin se on itsekusetusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä