Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääkaupunki­seutu siirtyy LEVIÄMISVAIHEESEEN

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mihinkään, joten ei väliä.

Vierailija
2/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla ei kouluikäisiä lapsia enää olekaan, taas kerran olen tyytyväinen vantaalainen :)

Vantaan sosiaali- ja terveys­toimesta vastaava apulais­kaupunginjohtaja Timo Aronkytö. :"Hänen mukaansa maskien käyttöä ja korona­testausta kouluissa täytyy tehostaa: yli 12-vuotiaiden on käytettävä maskia ja opettajille ja vanhemmille oppilaille on tarjottava FFP2-maskeja."

Vantaa on hoitanut koronarokotukset loistavasti ja näköjään hoitaa koulun alkamisenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä! Rajoitukset pamahtaa päälle. Onneksi pääsen Suomesta pois ennen kuin kaikki taas säpissä.

Vierailija
4/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla ei kouluikäisiä lapsia enää olekaan, taas kerran olen tyytyväinen vantaalainen :)

Vantaan sosiaali- ja terveys­toimesta vastaava apulais­kaupunginjohtaja Timo Aronkytö. :"Hänen mukaansa maskien käyttöä ja korona­testausta kouluissa täytyy tehostaa: yli 12-vuotiaiden on käytettävä maskia ja opettajille ja vanhemmille oppilaille on tarjottava FFP2-maskeja."

Vantaa on hoitanut koronarokotukset loistavasti ja näköjään hoitaa koulun alkamisenkin. 

Muutapa ne ei sit olekaan hoitaneet hyvin. Vantaalla asuu vain ne, joilla ei ole varaa parempaan. Sori

Vierailija
5/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki siirtyi romahdusvaiheeseen. Ei koronan vaan vartiaisen takia.

Vierailija
6/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä! Rajoitukset pamahtaa päälle. Onneksi pääsen Suomesta pois ennen kuin kaikki taas säpissä.

Ei ole tulossa rajoituksia. Nyt vaan sairastetaan sitten.

Vierailija
7/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ootapa kuukausi, ei paljoa auta toimet jos nuoremmat lapset jätetään kouluun ja viruksen sekä opettajien armoille. Se tarttuu sitten koulusta kotiin ja kodista työpaikoille.

Vierailija
8/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on hoitanut todella hyvin asiat.

Vierailija
9/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siirtynyt

Vierailija
10/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ei toisin todettiin

Vierailija
11/11 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutapa ne ei sit olekaan hoitaneet hyvin. Vantaalla asuu vain ne, joilla ei ole varaa parempaan. Sori

Sekä ne, jotka viihtyvät täällä. Sori. Muutin Helsingistä tänne, kun tämä oli vielä Helsingin maalaiskunta, sittemmin Vantaan kauppala ja sen jälkeen Vantaan kaupunki. Olisi oikein hyvin varaa asua Espoossa tai Helsingissäkin, mutta miksi asuisin? Mitä niissä on sellaista, mistä en pääsisi nauttimaan vantaalaisenakin? HSL:n vyöhykeuudistuksen jälkeen matka täältä Opperatalollekin maksaa ihan saman verran kuin Ruoholahdesta.