Päivä tukholmassa risteily
Miten on, jos menee helsingistä päivä tukholmassa risteilylle mutta ei poistu laivasta. Saako laivaan siis jäädä koko päiväksi tukholman satamassa? Onko ravintolat auki? Taxfree tuskin on…
Kommentit (19)
Minä lähden Turusta iltaristeilylle, niin ei tarvitse Tukholmassa aikaa tuhlata, kun nukun sen reilun tunnin aikana, mitä laiva on satamassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden Turusta iltaristeilylle, niin ei tarvitse Tukholmassa aikaa tuhlata, kun nukun sen reilun tunnin aikana, mitä laiva on satamassa.
No sehän onkin ihan eri konsepti kuin Hesan Päivä Tukholmassa -risteily
pääsispä buffaan ja päivätansseihin
Saa tietty jäädä laivaan. Kahvilat on auki ja sieltähän saa ruokaakin. Myös allasosasto on auki. Jokunen baarikin voi olla. Taxfree ei ole. Mutta kivempi se on maissakin käydä. Tukholmassa hyvä meno.
Vierailija kirjoitti:
pääsispä buffaan ja päivätansseihin
Mikä estää?
Monikin jää päivä Tukholmassa reissulla nukkumaan kanuunaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Saa tietty jäädä laivaan.. Mutta kivempi se on maissakin käydä. Tukholmassa hyvä meno.
Katselet uutta kaupunki sotaa, ei herjoitusta
En ymmärrä mikä järki ylipäätänsä on lähteä laivalle ollakseen vain laivassa.
Ymmärtäisin itse laivan käytön siten, että tarkoituksena on matkustaa johonkin toiseen paikkaan esim vaikka Tukholmaan ja se ajanvietto kohteessa olisi se päätarkoitus.
Kivempi se nyt on pyörähtää vaikka gamla stanin joulumarkkinoilla. Taksilla pääsee jos ei julkisia uskalla kokeilla.
Pääseekö maihin ilman koronapassia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän onkin ihan eri konsepti kuin Hesan Päivä Tukholmassa -risteily
No kerrotko, mitä järkeä on tuohon toiseen konseptiin lähteä, jos aikoo möllöttää sen päivän laivassa?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö maihin ilman koronapassia?
Tukholmaan kyllä, Helsinkiin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietty jäädä laivaan.. Mutta kivempi se on maissakin käydä. Tukholmassa hyvä meno.
Katselet uutta kaupunki sotaa, ei herjoitusta
Södermalmilla ei kyllä mistään kaupunkisodasta ollut tietoakaan. Nämä kommentoijat eivät varmaan ole ikinä käyneetkään Tukholmassa.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Möi möi
Kyllä laivassakin on kiva olevilla ja jos on hyvää seuraa, jokainen valitsee oli paikkansa itse, ei tarvi tuputtaa. En ymmärrä ihmisiä jotka tunkee omaa ajatusmaailmaa muille
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä järki ylipäätänsä on lähteä laivalle ollakseen vain laivassa.
Ymmärtäisin itse laivan käytön siten, että tarkoituksena on matkustaa johonkin toiseen paikkaan esim vaikka Tukholmaan ja se ajanvietto kohteessa olisi se päätarkoitus.
Risteilymatkat on kivoja myös. Ei aina tarvitse lähteä Tukholmaan, jos vaikka sataa kaatamalla. Laivan kannella voi istua ja nauttia merimaisemista myös.
Saa toki, mutta miksi ihmeessä? :D