Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai viikonlopun festareita peruta?

Vierailija
03.08.2021 |

Mulla alkaa torstaina kesäloma ja kulunut vuosi on ollut niin rankka, etten tiedä miten kestän, jos en pääse kunnolla viihteelle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla rankka? Kuoliko perheenjäsenesi ja itkit hautajaisissa maski kasvoilla? Todettiinko toisella perheen jäsenelläsi pahanlaatuinen syöpä? Oletko pitänyt paljon vapaa-ajalla FFP2- maskeja? Pelännyt vieväsi lähitöistä viruksen kotiisi ja tappavasi rakkaasi? Minä olen. Jotenkin tästä selvisi kesälomankin ilman festareita. Jännä juttu.

Poikkeusolojen hautajaiset ovat olleet ihan hirveitä. Minulla on ollut niitä kahdet, molemmat menehtyneet läheisiä sukulaisia. Ei muistotilaisuuksia, todellakin maski täynnä räkää ja toiset hautajaiset kokonaan ulkona räntäsateessa.

Jokainen meistä kokee koronan omalla tavalla. Toiselle rankkaa voi olla se että ensimmäistä kertaa joku rajoittaa tekemisiä. Minulle rankinta on ollut se että perheessä on riskiryhmän nuori, jolla ei vieläkään ole täyttä rokotesuojaa.

Silti kävin itse kahden rokotteen turvin festareilla, pidin välejä ja jätin baarijatkot väliin. Lapset olivat tällöin toisella puolen Suomea mummolassa.

Minulle nuo festarit olivat todellakin henkireikä kaiken tämän keskellä. Eikä festareilta tullut yhtään tartuntaa

Häh? Ei muistotilaisuuksia? Kyllä me pidettiin ihan normaalisti sekä siunaus- että muistotilaisuus ja ihan ilman maskeja sisätiloissa.

Vierailija
22/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki peruttu !!

Just oli uutisissa !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi