Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai viikonlopun festareita peruta?

Vierailija
03.08.2021 |

Mulla alkaa torstaina kesäloma ja kulunut vuosi on ollut niin rankka, etten tiedä miten kestän, jos en pääse kunnolla viihteelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalmia festarikansan päälle, kuolee pöpöt

Vierailija
2/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peruta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li Anderssonilla on liput monelle festareista, niin ei varmasti peruta tai edes rajoiteta.

Linkki?

Vierailija
4/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla rankka? Kuoliko perheenjäsenesi ja itkit hautajaisissa maski kasvoilla? Todettiinko toisella perheen jäsenelläsi pahanlaatuinen syöpä? Oletko pitänyt paljon vapaa-ajalla FFP2- maskeja? Pelännyt vieväsi lähitöistä viruksen kotiisi ja tappavasi rakkaasi? Minä olen. Jotenkin tästä selvisi kesälomankin ilman festareita. Jännä juttu.

Vierailija
5/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja pakottava tarve massatapahtumiin että ei vahingossakaan päästä koronasta eroon. Kiitos vaan kaikille jotka on niin ahdistuneita kun ei saa muilta huomioo jonka jälkee aletaan vaatimaan oikeuksia kokoontua ilman vastuuta

Vierailija
6/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja pakottava tarve massatapahtumiin että ei vahingossakaan päästä koronasta eroon. Kiitos vaan kaikille jotka on niin ahdistuneita kun ei saa muilta huomioo jonka jälkee aletaan vaatimaan oikeuksia kokoontua ilman vastuuta

Kyllä ainakin Qstock-kuvissa suurin osa yleisöstä on kännisiä miehiä. 

Vierailija
7/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai anteeks ei sit mitään jos qstockissa oli kännisiä miehiä ja se qstock on kaikki festarit

Vierailija
8/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sun lomia ei peruta. Tuskin festareitakaan enää tässä vaiheessa, mutta olet kyllä aika outo, jos rankan vuoden nollaamiseen tarvitaan kunnon känni ja festarit.

Vierailija
9/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai anteeks ei sit mitään jos qstockissa oli kännisiä miehiä ja se qstock on kaikki festarit

Ihan kuin muillakaan festareilla olisi mikään naisenemmistö. Mistä sä sellaisen kuvan olet saanut?

Vierailija
10/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kans paha kun Pietarin jalkapalloreissulta kotiutui laumoittain vastuuttomia naisia.

Vierailija
11/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin muillakaan festareilla olisi mikään naisenemmistö. Mistä sä sellaisen kuvan olet saanut?

Kuhmon kamarimusiikkijuhlilla taitaa olla. Mutta eipä sieltä kumma kyllä mitään tartuntaketjuja lähtenyt.

Vierailija
12/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti perutaan!

On itsekästä ja vastuutonta osallistua joukkotapahtumiin tässä tautitilanteessa.

Vaikka kuinka tekisi mieli näihin ”rentoutumiskekkereihin”, pitäisi ajatella vähän nenäänsä pitemmälle.

Siis, jos muilla ei tolkku riitä jäämään pois tartuntapesäkkeistä, se tolkku pitäisi löytyä edes järjestävältä taholta.

Vierailija
13/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kans paha kun Pietarin jalkapalloreissulta kotiutui laumoittain vastuuttomia naisia.

Ihan kaikki massatapahtumat pitäisi laittaa jäihin. Niin miesten urheilutapahtumat kuin naisten sosiaaliset tapahtumat. Ja tiedoksi minulle ei ole ongelma viettää aikaa yksin

Vierailija
14/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla rankka? Kuoliko perheenjäsenesi ja itkit hautajaisissa maski kasvoilla? Todettiinko toisella perheen jäsenelläsi pahanlaatuinen syöpä? Oletko pitänyt paljon vapaa-ajalla FFP2- maskeja? Pelännyt vieväsi lähitöistä viruksen kotiisi ja tappavasi rakkaasi? Minä olen. Jotenkin tästä selvisi kesälomankin ilman festareita. Jännä juttu.

Poikkeusolojen hautajaiset ovat olleet ihan hirveitä. Minulla on ollut niitä kahdet, molemmat menehtyneet läheisiä sukulaisia. Ei muistotilaisuuksia, todellakin maski täynnä räkää ja toiset hautajaiset kokonaan ulkona räntäsateessa.

Jokainen meistä kokee koronan omalla tavalla. Toiselle rankkaa voi olla se että ensimmäistä kertaa joku rajoittaa tekemisiä. Minulle rankinta on ollut se että perheessä on riskiryhmän nuori, jolla ei vieläkään ole täyttä rokotesuojaa.

Silti kävin itse kahden rokotteen turvin festareilla, pidin välejä ja jätin baarijatkot väliin. Lapset olivat tällöin toisella puolen Suomea mummolassa.

Minulle nuo festarit olivat todellakin henkireikä kaiken tämän keskellä. Eikä festareilta tullut yhtään tartuntaa

Vierailija
15/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen festareille ja palaan maanantaina lomalta hoitamaan vanhuksia. Eihän mulla kuulemma palstan mukaan ole töissä mitään vastuuta niin miksikäs ei?

Vierailija
16/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen festareille ja palaan maanantaina lomalta hoitamaan vanhuksia. Eihän mulla kuulemma palstan mukaan ole töissä mitään vastuuta niin miksikäs ei?

Juuri tämmöisen hoitsun takia laskin tänä kesänä vaarin hautaan

Vierailija
17/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä laskee?

Vierailija
18/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sulle kerrottiin että tartunta tuli festareilla käyneeltä hoitsulta?

Vierailija
19/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sulle kerrottiin että tartunta tuli festareilla käyneeltä hoitsulta?

Niin se hoitsu ainakin itse sanoi että ainoa mahdollisuus mistä hän koronan sai oli festarit.

Vierailija
20/22 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvikaan kestää. Romaha sieki, niin mieki romahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi