Sinne meni taas yksi mies...
Ilman mitään selittelyjä katkaisi yhteydenpidon. Puolisen vuotta tapailtiin ja oli oikeasti tunne, että tästä tulisi jotain. Sitten, kun huomasin, että viestit lyhenee ja tapaamiset harvenee ja tuli "kiireitä", niin ajattelin vaan, että taas sitä mennään... Mitä tein väärin, mitä jätin tekemättä!? Ei ole ensimmäinen kerta. En ole takertuva ja taidan olla luonteeltani ihan siedettävä ja mukava ihminen (suuri kaverimäärä kertonee tästä). Aluksi olen niin ihana ja täydellinen, mutta sitten yhtäkkiä juttu lopahtaa... Niin ja en odota, että mies olisi vaan se aloitteen tekijä... Helvetti! En osaa luottaa enää miehiin tippaakaan!
N23
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:08"]
Nykymeininkiä, suhteet perustuvat pinnallisuuteen ja kertakäyttöisyyteen, kun lakkaa kiinnostamasta niin mäkeen vain.
Ei ollut sitoutunut sinuun. Luulisi normaalilla järjellä siunatun ihmisen osaavan puhua ajatuksistaan, jos suhteessa jotakin, mitä haluaa muuttaa, mutta tässäkin asiassa ollaan tuppisuuna ja turpa saadaan auki vasta kun ollaan häipymässä eikä monesti edes silloin.
Eipä tuota varmaan voi mitenkään ennalta tietää, millainen ihminen tulee toimimaan noin. Itsetuntemus on miehillä usein surkea, eivät alkujaankaan tiedä, mitä haluavat ja vain seilaavat asioista ja ihmisistä toiseen. Loukkaavat samalla muita.
[/quote]
Ja ihmisiltä tosiaan uupuu sellainen suoraselkäisyys ja kunniallisuus, mitä itse arvostan miehessä todella korkealle.
-Sama-
Juu, mulla meni kans just yks mies..Ebola :(
Ehkä olit se varalla pidettävä ja seksimaatti. Kunnes löytyy joku, joka oikeasti halutaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:55"]
Pahinta on kun mies menee ihan yllättäen kylmäksi. Ei jaksa jutella eikä viitsi vastata viesteihin. Kun kysytään onko jotain ja sano oikeasti suoraan niin eiei, väsyttää vaan. Ihan munatonta meininkiä.
[/quote]
Voiko joku mies valaista tätä, miksi miehet käyttäytyy noin? Oon mielestäni aina ollut sellainen, jolle voi sanoa asiat suoraan. Itsekin olen aina sanonut suoraan, että ei mua enää kiinnosta ja tää oli nyt tässä. Ihan rehellisesti ja fiksusti, etten vie kummankaan aikaa turhaan. MUTTA, mikä miehillä on, ettei sitä "et kiinnosta enää" tai ihan mikä tahansa muu tekosyy jutun lopettamiseen on niin vaikea sanoa?! Voi mennä monta viikkoa, ennenkuin saa selville mikä on oikeasti vialla ja silloinkin joutuu itse ottamaan asian esille. En ole ajatustenlukija.
[/quote]
miehet ovat kohdanneet itkijöitä, suuttujia, selitystä kaipaavia jne... haluavat skipata tuon vaiheen kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:21"]Hah, olet 23 ja mietit tuollaisia, ei tuon ikäiset pojat ole valmiita mihinkään pitkiin suhteisiin. Odota 10 vuotta tai ota vanhempi mies jos kotileikki kiinnostaa..
[/quote]
En tajua tällaisia vastauksia, kun typin ikää ei ole mainittu missään. Idiootti. Vai meneekö se niin, että kaikki ivat automaattisesti kiinnostuneita omanikäisistään??
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:15"]
Pahinta on kun mies menee ihan yllättäen kylmäksi. Ei jaksa jutella eikä viitsi vastata viesteihin. Kun kysytään onko jotain ja sano oikeasti suoraan niin eiei, väsyttää vaan. Ihan munatonta meininkiä.
[/quote]
Voiko joku mies valaista tätä, miksi miehet käyttäytyy noin? Oon mielestäni aina ollut sellainen, jolle voi sanoa asiat suoraan. Itsekin olen aina sanonut suoraan, että ei mua enää kiinnosta ja tää oli nyt tässä. Ihan rehellisesti ja fiksusti, etten vie kummankaan aikaa turhaan. MUTTA, mikä miehillä on, ettei sitä "et kiinnosta enää" tai ihan mikä tahansa muu tekosyy jutun lopettamiseen on niin vaikea sanoa?! Voi mennä monta viikkoa, ennenkuin saa selville mikä on oikeasti vialla ja silloinkin joutuu itse ottamaan asian esille. En ole ajatustenlukija.
[/quote]
miehet ovat kohdanneet itkijöitä, suuttujia, selitystä kaipaavia jne... haluavat skipata tuon vaiheen kokonaan.
[/quote]
Aha ok. Luotto mieskuntaanhan tässä menee, enpä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa jos miltei 30-vuotiaalla miehelläkin voi olla tuollainen syy taustalla.
Että jepjep, kyllä alkaa tulemaan voittajaolo näissä ihmissuhdeasioissa...Tai sitten tosiaan ei! ;D
[/quote]
[/quote]
Tässä voi olla taustalla se, että ollaan joskus sanottu sitten suoraan kun on pyydetty sanomaan suoraan ja sen seuraukset eivät ehkä ole olleet ihan sellaiset kun on kuviteltu. Monethan toteavat, että haluavat toisen olevan rehellinen ja puhuvan suoraan asioista, mutta sitten kun ne epämukavat asiat nostetaan esille alkaakin toisen syyttely ja asioiden kieltäminen, mikä tekee tilanteesta entistä hankalampaa. Tämä ei tietenkään tarkoita, että sinä olisit tällainen, mutta ainakin itse olen kohdannut tällaisia ihmisiä ja se ei ole omiaan lisäämään luottamusta siihen, että on hyvä puhua suoraan. Ei se tietysti oikeuta kaarteluun ja välttelyynkään, mutta auttaa ehkä ymmärtämään miksi (näemmä) niin moni mies sen valitsee, sillä eihän se ole järin mukavaa tulla haukutuksi siitä, että kertoo miltä tuntuu.
Minulla ei tulisi mieleenkään päättää mitään ihmissuhteita vaan katoamalla sanomatta sanaakaan... Voisi vaikka sanoa vaan, että ei kiinnosta enää, tämä ei ole mitä haluan tms., mutta EI! Pikku hiljaa vaan lopetetaan yhteydenpito ja lopulta EI MITÄÄN.
Joo, ehkä se on helppoa vaan paeta, jotain miesten logiikkaa?? Jos viedään itse suhdetta pidemmälle, niin eikö ole selkärankaa sitten lopettaa sitä kunnialla? Pelottaako tutulle naiselle sania, että ei enää?? Kuitenkin sen verran läheistä on ollut, että varmasti edes jotain tunteita miehellä on ollut...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
Tässä voi olla taustalla se, että ollaan joskus sanottu sitten suoraan kun on pyydetty sanomaan suoraan ja sen seuraukset eivät ehkä ole olleet ihan sellaiset kun on kuviteltu. Monethan toteavat, että haluavat toisen olevan rehellinen ja puhuvan suoraan asioista, mutta sitten kun ne epämukavat asiat nostetaan esille alkaakin toisen syyttely ja asioiden kieltäminen, mikä tekee tilanteesta entistä hankalampaa. Tämä ei tietenkään tarkoita, että sinä olisit tällainen, mutta ainakin itse olen kohdannut tällaisia ihmisiä ja se ei ole omiaan lisäämään luottamusta siihen, että on hyvä puhua suoraan. Ei se tietysti oikeuta kaarteluun ja välttelyynkään, mutta auttaa ehkä ymmärtämään miksi (näemmä) niin moni mies sen valitsee, sillä eihän se ole järin mukavaa tulla haukutuksi siitä, että kertoo miltä tuntuu.
[/quote]
Jos tiedät, että suoraan puhuminen aiheuttaisi ikävän reaktion, eikö sen pitäisi vähän herätellä miettimään sitä, miten kohtelee toista?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:11"]
Ehkä olit se varalla pidettävä ja seksimaatti. Kunnes löytyy joku, joka oikeasti halutaan.
[/quote]
Vaikka olisikin, ei se silti oikeuta tuollaista kohtelua tai tee kypsymättömästä kommunikoinnista sallittua.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:07"]
Ap tuskin teit mitään väärin. Tai kukaan muukaan nainen ikinä. Joidenkin miesten pitää vaan kasvattaa ne pallit :)
[/quote]Niin sitten naiset voivat kertoa miten rumat ja hullunkuriset ne on. Ihana palkinto.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos tiedät, että suoraan puhuminen aiheuttaisi ikävän reaktion, eikö sen pitäisi vähän herätellä miettimään sitä, miten kohtelee toista?
[/quote]
Niin kuin sen toteaminen vaikka kuukauden tapailun jälkeen, ettei koe että tästä voi tulla mitään sen kummempaa. Jos tänä on huonoa kohtelua niin saako mies siis vain kertoa rakastavansa tuntee hän mitä tahansa? Tällä perusteella kaikkien näiden miesten toiminta (hiljaisuus ja pakeneminen) on maailman järjellisen teko.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:21"]
Hah, olet 23 ja mietit tuollaisia, ei tuon ikäiset pojat ole valmiita mihinkään pitkiin suhteisiin. Odota 10 vuotta tai ota vanhempi mies jos kotileikki kiinnostaa..
[/quote]
Jaa-a, kyllä mun tuntemat alle 25-vuotiaat miehet ovat hyvin kyenneet pitkiin parisuhteisiin. Jopa ennen täysi-ikäistymistä.
[/quote]
Jep, minäkin aloin seurustelemaan poikaystäväni kanssa mun ollessa 14v ja tän 17v. Nyt oon 18v, poikaystävä 21v, ja ollaan asuttu yhdessä päälle vuosi jo. Perhesuunnitelmistakin ollaan jo puhuttu, vaikkei vauva ole vielä pariin vuoteen ajankohtainen, eikä silti toi ole lähteny karkuun juoksee :)
n18
No yleisesti ottaen vähän päälle parikymppiset on niitä menijöitä, joita ei sen kummempi kiinnosta. Ei tietenkään aina, on tuo minunkin tuossa kyljessä pysynyt. Mutta ei yksi tapaus mitään yleistä todista.
Nykymeininkiä, suhteet perustuvat pinnallisuuteen ja kertakäyttöisyyteen, kun lakkaa kiinnostamasta niin mäkeen vain.
Ei ollut sitoutunut sinuun. Luulisi normaalilla järjellä siunatun ihmisen osaavan puhua ajatuksistaan, jos suhteessa jotakin, mitä haluaa muuttaa, mutta tässäkin asiassa ollaan tuppisuuna ja turpa saadaan auki vasta kun ollaan häipymässä eikä monesti edes silloin.
Eipä tuota varmaan voi mitenkään ennalta tietää, millainen ihminen tulee toimimaan noin. Itsetuntemus on miehillä usein surkea, eivät alkujaankaan tiedä, mitä haluavat ja vain seilaavat asioista ja ihmisistä toiseen. Loukkaavat samalla muita.