Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinne meni taas yksi mies...

Vierailija
18.08.2014 |

Ilman mitään selittelyjä katkaisi yhteydenpidon. Puolisen vuotta tapailtiin ja oli oikeasti tunne, että tästä tulisi jotain. Sitten, kun huomasin, että viestit lyhenee ja tapaamiset harvenee ja tuli "kiireitä", niin ajattelin vaan, että taas sitä mennään... Mitä tein väärin, mitä jätin tekemättä!? Ei ole ensimmäinen kerta. En ole takertuva ja taidan olla luonteeltani ihan siedettävä ja mukava ihminen (suuri kaverimäärä kertonee tästä). Aluksi olen niin ihana ja täydellinen, mutta sitten yhtäkkiä juttu lopahtaa... Niin ja en odota, että mies olisi vaan se aloitteen tekijä... Helvetti! En osaa luottaa enää miehiin tippaakaan!

N23

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi sama juttu. Reilu vuosi oltiin joka päivä yhteyksissä ja aina kiinnosti miten menee ja mitä kuuluu. Sitten alkoi alamäki ja ihme välttely, ei voinut sanoa mikä vaivaa kun kysyin asiasta. Sitten yksi päivä kertoi ettei tykkää musta ollenkaan eikä kiinnosta ja se oli vaan seksiä. Jaaha.

Vierailija
2/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia miehiä. Kaverinkin exä puolen vuoden tapailun jälkeen soitti rohkaisuryyppyjen jälkeen ettei halua enää nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenette liian hitaasti?

Vierailija
4/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olet 23 ja mietit tuollaisia, ei tuon ikäiset pojat ole valmiita mihinkään pitkiin suhteisiin. Odota 10 vuotta tai ota vanhempi mies jos kotileikki kiinnostaa..

Vierailija
5/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:16"]Itselleni kävi sama juttu. Reilu vuosi oltiin joka päivä yhteyksissä ja aina kiinnosti miten menee ja mitä kuuluu. Sitten alkoi alamäki ja ihme välttely, ei voinut sanoa mikä vaivaa kun kysyin asiasta. Sitten yksi päivä kertoi ettei tykkää musta ollenkaan eikä kiinnosta ja se oli vaan seksiä. Jaaha.

[/quote]

No, minulle ei olla suoraan noin pahasti sanottu, mutta en tiedä kumpi on pahempi se, ettei sano mitään vai sanoo totuuden!? Ja siis joo, kyllä meillä seksiä oli, mutta ainakin minusta myös paljon paljon muuta syvällistä... Huoh... En jaksa edes enää parkua ja surkutella. En vissiin sitten osaa käyttäytyä miesten kanssa! Tai sitten se syy on vaan se, että jotain hemmetin pelimiehiä on vaan kimpussa. Ja ihan tavismiehiä ulkonäöltä ja ammatilta, ei mitään toimitusjohtajia ja Beckhameita...

Vierailija
6/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta se on miesasioissa näin aikuisiällä...Alussa on maailman ihaninta, sitten viilenee ja alkaa kiireillä selittely. Kun ei niillä ole munaa sanoa suoraan missään vaiheessa ettei enää kiinnostakaan vaan kuvittelevat, että on ihan ok vähentää yhteydenpito minimiin ja se on siinä. Tosi turhauttavaa ja väsyttävää. 

Vierailija
7/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:21"]Hah, olet 23 ja mietit tuollaisia, ei tuon ikäiset pojat ole valmiita mihinkään pitkiin suhteisiin. Odota 10 vuotta tai ota vanhempi mies jos kotileikki kiinnostaa..

[/quote]

No, ei ne kotileikitkään kiinnosta vielä, vaan sellainen ihminen nyt aluksi, jota rakastaa ja on lähellä. Jos siis molemmat antaa ihastuksen merkkejä ja ihan vakavalla mielelmä ollaan (ainakin NÄYTTI siltä), niin mitä yhtäkkiä tapahtuu...

Vierailija
8/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:18"]Etenette liian hitaasti?

[/quote]

Miten hitaasti? Onko puolen vuoden tapailu ja tiivis yhteydenpito liian hidasta? Nähtiin parhaina hetkinä useamman kerran viikossa ja pidettiin muutenkin yhteyttä lähes päivittäin, yleensä miehen aloitteesta! Sitten alkoi vaan hälytyskellot soida, kun minä olin viimeisen kuukauden se, joka aloitti viestit, puhelut ja tapaamisehdotukset, eikä siis ollut päivittäistä eikä mitään tungettelevaa jankkaamista...

Vierailija
9/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua risoo... Ei mussa kuulemma ole mitään vikaa... Olen ihana, kaunis ja mukava KUULEMMA... En kyllä kovin ihana voi olla, jos kiinnostus lopahtaa tuosta vaan.

Vierailija
10/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa kannattaa vain unohtaa tyyppi ja aloittaa itse deittailu uudestaan. Näin mä teen!

Vierailija
11/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehistä ota aina selvää. Mutkin mies jätti aika julmasti ja sanoi tosi paskoja juttuja ja eka tuntui ettei tästä pääse yli.. Mutta kyllä pääsi! Ja sai niistä sanoista lisää motivaatiota salille niin kyllä nyt mies vikisee iltaisin mitä teen ;) buahhah!!

Vierailija
12/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätetään aina myös ja sit ne kuitenkin itse hakeutuu takaisin jossain vaiheessa..Oon kai liian kiltti kun vielä jonkun oon ottanu takas..

Vierailija
13/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:47"]Mut jätetään aina myös ja sit ne kuitenkin itse hakeutuu takaisin jossain vaiheessa..Oon kai liian kiltti kun vielä jonkun oon ottanu takas..

[/quote]

Niin... Minä en kyllä takaisin ota, vaikka on yritystä tullut taas parin viikon päästä (pildeä ei ole irronnutkaan tarpeeksi???).

Vierailija
14/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:21"]

Hah, olet 23 ja mietit tuollaisia, ei tuon ikäiset pojat ole valmiita mihinkään pitkiin suhteisiin. Odota 10 vuotta tai ota vanhempi mies jos kotileikki kiinnostaa..

[/quote]

Jaa-a, kyllä mun tuntemat alle 25-vuotiaat miehet ovat hyvin kyenneet pitkiin parisuhteisiin. Jopa ennen täysi-ikäistymistä.

Vierailija
15/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nettimaailmassa tyyppi kuin tyyppi saa illuusion rajattomasta valinnanmahdollisuudesta partnerien suhteen kun voi käydä katselemassa deittipalstoja ulkomaita myöten. Ei malteta keskittyä yhteen suhteeseen kun fantasioidaan toisesta. Tottakai ne fantasiasuhteet hakkaavat aina todelliset suhteen 6-0 koska niissä ei koeta hankalia hetkiä. Fantasiasuhteeseen voi heittäytyä silloin kun itse haluaa ja sen voi laittaa off-asentoon silloin kun on mielenkiintoisempaa tekemistä.

Vierailija
16/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun mies menee ihan yllättäen kylmäksi. Ei jaksa jutella eikä viitsi vastata viesteihin. Kun kysytään onko jotain ja sano oikeasti suoraan niin eiei, väsyttää vaan. Ihan munatonta meininkiä.

Vierailija
17/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monestikkaan nuoret miehet eivät etsi parisuhdetta, vaan ajautuvat niihin. Ymmärrän näitä nuoria miehiä hyvin, sillä itsekin olin samanlainen, vaikka olinkin nainen. Ystävät haikaili suhteen perään ja mua alkoi aina ahdistaa ennemmin tai myöhemmin.

Jälkeen päin olen miettinyt, että kun en ollut sen parisuhteen perään, sekö sai tapaamani miehet haikaileen suhdetta, vai vaikoinko tahtomattani kaikki rentut pois kuvioista?

Vierailija
18/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:55"]

Pahinta on kun mies menee ihan yllättäen kylmäksi. Ei jaksa jutella eikä viitsi vastata viesteihin. Kun kysytään onko jotain ja sano oikeasti suoraan niin eiei, väsyttää vaan. Ihan munatonta meininkiä.

[/quote]

Voiko joku mies valaista tätä, miksi miehet käyttäytyy noin? Oon mielestäni aina ollut sellainen, jolle voi sanoa asiat suoraan. Itsekin olen aina sanonut suoraan, että ei mua enää kiinnosta ja tää oli nyt tässä. Ihan rehellisesti ja fiksusti, etten vie kummankaan aikaa turhaan. MUTTA, mikä miehillä on, ettei sitä "et kiinnosta enää" tai ihan mikä tahansa muu tekosyy jutun lopettamiseen on niin vaikea sanoa?! Voi mennä monta viikkoa, ennenkuin saa selville mikä on oikeasti vialla ja silloinkin joutuu itse ottamaan asian esille. En ole ajatustenlukija.

Vierailija
19/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:55"]

[/quote]

Voiko joku mies valaista tätä, miksi miehet käyttäytyy noin? Oon mielestäni aina ollut sellainen, jolle voi sanoa asiat suoraan. Itsekin olen aina sanonut suoraan, että ei mua enää kiinnosta ja tää oli nyt tässä. Ihan rehellisesti ja fiksusti, etten vie kummankaan aikaa turhaan. MUTTA, mikä miehillä on, ettei sitä "et kiinnosta enää" tai ihan mikä tahansa muu tekosyy jutun lopettamiseen on niin vaikea sanoa?! Voi mennä monta viikkoa, ennenkuin saa selville mikä on oikeasti vialla ja silloinkin joutuu itse ottamaan asian esille. En ole ajatustenlukija.

[/quote] Oikeesti (sori vaan) ihanaa että näin tapahtuu muillekin :DD tuntui tosi pahalta kun niin kävi. Vaikka sanoin useasti että sanoo suoraan jos on jotain. Hohhoh..

Vierailija
20/35 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin teit mitään väärin. Tai kukaan muukaan nainen ikinä. Joidenkin miesten pitää vaan kasvattaa ne pallit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi