Tunnetko ketään himosiivoojaa, joka puunaa kotinsa lattiasta kattoon säännöllisesti?
Kommentit (30)
No niin, tänään taas siivoillaan!
Ei ole kunnia tuntea sellaisia ihmisiä.
Siivoushulluus on neuroosi. Siihen voi auttaa lemmikin tai lapsen hankkiminen. Tulee muuta elämänsisältöä. Liika siivoaminen ja veden kanssa läträäminen pilaa pinnat.
Anoppi oli tuollainen, mutta on narsisti, pistettiin välit poikki.
Minä itse. Mulla on joka päivä siistiä, koska siivoan joka päivä aina vähän. Tasot, lattia, tiskit, WC tarvittaessa. Rakastan sitä kun koti on siisti ja puhdas. Sillon pystyn rentoutumaan.
Minä!!!
Rakastan puhtautta ja sisustamista 😍
Mikään ole ihanampaa nyt, kun istua puhtaassa, kauniissa, hyvältä tuoksuvassa kodissa ja kömpiä kohta puhtaisiin lakanoihin nukkumaan.
Ex mies eli kuin sika ja nyt nautin siisteydestä sinkkuna 😇
Jokapäiväinen pyykinpesu (lapseton pari), joka viikonloppu tapahtuva huushollin puhtaaksi nuoleminen...ja hämmästely siitä, että itse selviän pyykinpesulla kerran pari kuussa ja siivouksella silloin, kun näyttää likaiselta. Jonkinlainen pakkomielle on tuollainen ylipuhtaus. Vessa kyllä kannattaa pestä useasti, niin liat eivät pinty pönttöön!
Tämä. Itse vielä pyykkaan ja silitän pyykit(jopa pyyhkeet ja käsipyyhkeet😂).. kun lapset nukkuvat. Pakko. Haluan olla tip top ja mukavampi olla puhtaudessa ja tulee parempi uni kun lakanat siistit ja silitetty ja tuoksuu hyvältä. Muutenkin koti kiiltää!