Paljon saat veronpalautusta?
Kommentit (25)
En tiedä vieläkään, veroilmoitus on edelleen käsittelyssä. Omani palautin ajoissa, mutta mies vasta viimeisenä päivänä, joten tässä sitä sitten odotellaan.
400€, mulle maksetaan vasta syyskuussa.
Huonosti olet suunnitellut verosi, jos ansiotuloista saat palautusta enemmän kuin pari sataa.
Eri asia, jos on joutunut myymään sijoituksia tappiolla tmv. joista saa palautusta. Kukaan tervejärkinen ei kuitenkaan anna valtiole yli vuodeksi yhtään ylimääräistä rahaa.
Huonosti olet suunnitellut verosi, jos ansiotuloista saat palautusta enemmän kuin pari sataa.
Eri asia, jos on joutunut myymään sijoituksia tappiolla tmv. joista saa palautusta. Kukaan tervejärkinen ei kuitenkaan anna valtiole yli vuodeksi yhtään ylimääräistä rahaa.
1252e.
Koronavuodesta sai ylimääräisiä vähennyksiä tehtyä noin 100e, niin palautusta tavanomista enemmän.
Mä en ole tervejärkinen, 3566€ oli tullut tilille😄
1519 e mutta maksu vasta lokakuussa, verotuspäätös tuli vasta tänään.
6.225 euroa. Yrittäjä olen ja koronavuosi kirpaisi. En lähtenyt kuitenkaan muuttamaan veroja vuoden aikana, vaan ajattelin, että saapa ne sitten takaisin. Nyt hyvillään, että en muuttanut. Saa "ylimääräistä" ja koska mulla toiminimi, niin saa kokonaan omaan käyttöön....
Vierailija kirjoitti:
Kotitalousvähennys voi myös aiheuttaa isomman palautuksen.
188 euroa, jotka meni (eivätkä riittäneetkään)! Kävin shoppailemassa.
Pari kymppiä, en muista tarkalleen. Loppuvuodesta tuli hiukan vähemmän lisiä kuin olin arvioinut, siksi näin päin.
Tonni tulee. En jaksanut vaihtaa kotihoidontuella veroprosenttia. :D
Viitisensataa ja ihan tarkoituksella pidän vähän suurempaa veroprosenttia.
N. 400e mutta se meni ulosottoon. Miehelle tuli 1014e.
Nosto.