Poliisi poisti perussuomalaisten kansanedustajan Finnairin lennolta
Lehden tietojen mukaan kansanedustaja Tomi Immonen (ps.) ei suostunut poistumaan koneesta ja vaikutti päihtyneeltä. Lento Bangkokiin viivästyi tapahtumien takia noin tunnilla.
Poliisi poisti perussuomalaisten kansanedustajan Tomi ImmosenFinnairin lennolta lauantaina, kertoo Iltalehti.
Lehden tietojen mukaan päihtyneeltä vaikuttanut Immonen sanaili pitkään lentokoneen henkilökunnan kanssa eikä suostunut kehotuksista huolimatta poistumaan koneesta. Lopulta poliisi poisti hänet koneesta. Lehden mukaan lento Bangkokiin viivästyi tapahtumien takia noin tunnilla.
Immonen vahvistaa Iltalehdelle, että poliisi poisti hänet lennolta. Hänen mukaansa koneen henkilökunta katsoi hänen olleen liian päihtynyt noustakseen koneeseen.
Kommentit (21)
Pisteet Finskille ja poliisille.
Kukaan tuskin haluaa lennolle jonkun perskapiaisen kanssa.
En tiedä, kuinka pitää törtöillä 0.7 tumussa? Tuo nyt on normaali lasi kaks viiniä.
Ei tuon enempää promilleja ja aivan tööt. Eipä ole neidillä kummoinen viinapää.
Vasemmistomedia ja reporadio valehtelevat. Poliisitkin toimivat Ohisalon käskyjen mukaan ja kiusaavat pieniä viattomia persuja ja suojelevat vihervassareita.
Immonen oli vetänyt yhden miehen showta 40 minuuttia korostaen olevan kansanedustaja ja upseeri. Tähän kun lisää poliittisen katsantokannan, niin saadaan aikamoinen coctaili. Nyt jäi tällä kertaa Thaimaan tarjonta kokematta.
Parempaa tuuria ensi kerralla, herra everstiluutnantti!
Kone myöhästyi tunnin ja perskokkare joutuu maksamaan tuntuvat sakot holtittomuudestaan. Ei kannata huudella ettekö tiedä kuka minä olen ja riehua kuin mielipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kone myöhästyi tunnin ja perskokkare joutuu maksamaan tuntuvat sakot holtittomuudestaan. Ei kannata huudella ettekö tiedä kuka minä olen ja riehua kuin mielipuoli.
Perskokkarehullun päivä menee tänäänkin palstan parissa pelkästään. Käy nyt edes kerran viikossa ulkona mielenterveytesi vuoksi.
Ei ole uutinen, kun kyseessä on persu.
Muistatteko kun se vihreä nainen poistettiin lennolta ennen koneen lähtöä? Oli menossa lomalle.
Hassua, luulin etteivät vihreät edistä ilmastonmuutosta lentämällä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun se vihreä nainen poistettiin lennolta ennen koneen lähtöä? Oli menossa lomalle.
Niin ja eikös ne vasemmistolaiset lennellyt ympäri maailmaa jossain kisassa?
Vierailija kirjoitti:
Persut ne on kovia poikia muistelemaan menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon enempää promilleja ja aivan tööt. Eipä ole neidillä kummoinen viinapää.
Ehkä ois huumeseula paikallaan?
Persu on kuin normaali HELLsinkiläinen, ei käytöstapoja ja pilaa suomen maineen.
Heittivät ulos koneesta, kuinka korkealta.
Persuhullu lienee päivystänyt koko päivän kädet näppäimistöllä täristen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ne on kovia poikia muistelemaan menneitä.
Muistelenkin, että rouva(?)
ain oo p en nassella (vihreät)
oli lapsi matkassa mukana, kun päätti että minä minä pysäytän nyt tämän lentokoneen tähän. Semmoista viherkäytöstä.
Poliisi kiistää puhalluttaneensa eilen kentällä ketään, eli 0,69 on Immosen oma keksintö.
Sillä oli mukana muistisairas Vornanen, joka unohti että taskussaan on pistooli.