Apua, käytin vahingossa väärää bepanthenia tatuointiin
Eli otin tatuoinnin viikko sitten, käytin ensin easy tattoota jota tatuoija antoi minulle, hän sanoi että sen jälkeen sinistä bepanthenia. Nyt muistin että sen piti olla sinistä eikä punaista ja käytin vahingossa punaista nyt muutaman päivän. Äsken kävin ostamassa sinisen ja nyt laitoin sitä. Meneeköhän tatuointi nyt pilalle kun käytin ensin tuota punaista?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee
Oikeasti? Vai oliko tämä vitsi?
Ap
Ei mene. Se on vain paksumpaa, ja jää iholle tönkömmäksi kuin paremmin imeytyvä sininen. Tehoon ei vaikuta, koska tehoaine on molemmissa sama.
Toinen on vain rasvaisempaa kuin toinen, ei kai noissa muuta eroa ole?
Tatuointisi muuttuu nyt Kokoomuksen logoksi.
Jaa aluksi käytin tavallista bebanthenia ja sen jälkeen helosania ettei kuivu. Toisella kertaa taisin käyttää vain kerran bebanthenia ja jatkoin helosanilla ettei kuivu. mutta tästä on20 vuotta.
Suositteli sinistä, koska se levittyy helpommin aristavalle iholle. Muuta eroa ei ole.
ei mene, itse omistan useita tatuointeja ja mulle on tatuoijat suositellu punaista bepanthenia sen suuremman suojaavan rasvaprosentin takia. Loppujen lopuksi sillä ei ole väliä kumpaa laitat, kunhan noudatat hoito ohjeita, niin tatska pysyy hienona kun se paranee.
Mä en ole käyttänyt koskaan minkään väristä bebanthenia tatskoilleni. Näyttää yhä olevan ihossa kiinni. Osa vähän haalistuneet, mutta... tuskin se rasvasta on kiinni.
Mun mies ei käytä koskaan mitään rasvaa tatuointeihinsa, ja ihan hyvältä näyttää ne kaikki. Menee myös samana päivänä saunaan yms. On itse tatuoitsija.
tulit sitten tänne kehumaan tatskan ottoasi.
Kyllä menee