Suosittele gynekologia Turussa
Gynekologille pitäisi mennä, mutta vasta Turkuun muuttaneena en tiedä minne mennä. Suosituksia siis otetaan vastaan, kiitos!
Kommentit (25)
Pulssissa vaaleatukkainen nainen, en nyt nimee muista, mut voin myöhemmin ettiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:53"]Eikö kunnallinen kelpaa?
[/quote]
Ei kelpaa. Haluan erikoislääkärille, en terveyskeskukseen. Ja kun ei ole mitään vaivaa niin ei minua erikoissairaanhoitoon lähetettäisikään.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 16:53"]Eikö kunnallinen kelpaa?
[/quote]
Kuka hullu sinne menisi?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 17:18"]Pulssissa vaaleatukkainen nainen, en nyt nimee muista, mut voin myöhemmin ettiä.
[/quote]
Mari Tuomola.
Marja Lantta-Hytönen Mehiläisessä, LKT, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri. Todella mukava, ammattitaitoinen, rauhallinen ja helläkätinen. Käyn hänellä aina.
Mediaonarissa on Anna Alanne, joka on todella lämmin ja sympaattinen nainen. Myös Leo Mäkärinen on todella mukava ja rauhallinen, suosittelen molempia,
Anneli Kivijärvi. Saattaa olla kovakourainen ja on todella suorasanainen mutta puhuu täyttä asiaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:13"]
Anneli Kivijärvi. Saattaa olla kovakourainen ja on todella suorasanainen mutta puhuu täyttä asiaa.
[/quote]
JA on pelottava. Rautainen asiantuntemus on kyllä, sitä en kiellä.
Anneli kiijärvi on järkyttävä. Osaa asiansa, mutta on potilasta kohtaan erittäin epämiellyttävä
En suosittele Mari Tuomolaa. Availee ovea kesken tutkinnan. Välinpitämätön Asenne.
Mari Tuomola on minusta todella ammattitaitoinen ja ottaa asiakkaan hyvin huomioon!
Vanha ketju, mutta olen menossa tänään Mari Tuomolalle varhaisultraan. Onko hän ihan asiallinen?
Pahus olisin suositellut, mutta olen nyt Tampereella.
Mies voi hoitaa kotona gynehommat. Ei tarvitse tuntemattomalle mennä lääpittäväksi. Gynellä käyminen on pahimmillaan mikropettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Terveystalon Merja Kauppi-Sahla.
Terveystalo 😱
Eikö kunnallinen kelpaa?