Onko kukaan käyttänyt "japanilaisia kynttilöitä"?
Kiinnostaisi tietää, onko kukaan täällä käyttänyt hyödykseen niinsanottuja "japanilaisia kynttilöitä".
http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:chart_analysis:introduction_to_candlesticks
Kommentit (14)
Oon käyttäny ja ne osaa kyllä aika hyvin ennustaa tulevaa! Oon tuplannu rahani japanilaisten kynttilöiden avulla! Siis NYSEssä ja TSXssä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:40"]
Minä olen vuosien ajan jo käyttänyt. Muistaakseni -07 alkoi tämä harrastus josta sitten kehittyi jotain muutakin kuin harrastus.
Foorumi taitaa olla hieman väärä asiasta keskustelemiseen, kannattaa kokeilla muilta sivustoilta, jos haluaa turista aiheesta. Ja vielä parempi jos englanti taittuu, pääsee hieman aktiivisemman keskustelun pariin.
[/quote]
Näin varmasti on. "Kynttilät" pystyvät muuten hämmästyttävän tarkasti kertomaan, mitä on tulossa, ja niiden pohjalta voi sitten tehdä päätöksiä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:40"]
Oon käyttäny ja ne osaa kyllä aika hyvin ennustaa tulevaa! Oon tuplannu rahani japanilaisten kynttilöiden avulla! Siis NYSEssä ja TSXssä.
[/quote]
Hyvä! Joku muukin siis tietää, mistä on kyse! Ap.
No mitäs kynttilät sanoo, loppuuko tämä lama joskus ja tuleeko hirveitä mullistuksia sitä ennen? Kuolemmeko velkaan kuten kokkareet pelottelee?
itse en tuosta avauslinkistä ymmärtänyt mitään, mutta pienellä wikipediattelulla kyllä löysin, mihin aihepiiriin asia liittyy.
t. 12
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:57"]
No mitäs kynttilät sanoo, loppuuko tämä lama joskus ja tuleeko hirveitä mullistuksia sitä ennen? Kuolemmeko velkaan kuten kokkareet pelottelee?
[/quote]
"Kynttilät" eivät kerro kansantalouden tai maailmantalouden tulevaisuudesta mitään. Niitä ei ole tehty niin suuria yksikköjä varten. Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:57"]
Onks ne jotain anime-tyylisiä seksileluja?
[/quote]
Oletpa sinä vulgääri! Kyse ei todellakaan ole seksistä eikä animesta! Nyt puhutaan dojista, haramista ja sen sellaisista asioista. Ap.
Minä olen vuosien ajan jo käyttänyt. Muistaakseni -07 alkoi tämä harrastus josta sitten kehittyi jotain muutakin kuin harrastus.
Foorumi taitaa olla hieman väärä asiasta keskustelemiseen, kannattaa kokeilla muilta sivustoilta, jos haluaa turista aiheesta. Ja vielä parempi jos englanti taittuu, pääsee hieman aktiivisemman keskustelun pariin.
Onks ne jotain anime-tyylisiä seksileluja?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:12"]
..ja kyse on nyt mistä?
[/quote]
No kyse on japanilaisista kynttilöistä, tietenkin! Avaa aloituksen linkki, niin näet. Kyse on jopa stokastista oskillaattoria paljon vanhemmasta analyyttisesta työkalusta! Ap.