Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käyttänyt "japanilaisia kynttilöitä"?

Vierailija
18.08.2014 |

Kiinnostaisi tietää, onko kukaan täällä käyttänyt hyödykseen niinsanottuja "japanilaisia kynttilöitä".

http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:chart_analysis:introduction_to_candlesticks

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 19:12"]

..ja kyse on nyt mistä?

[/quote]

No kyse on japanilaisista kynttilöistä, tietenkin! Avaa aloituksen linkki, niin näet. Kyse on jopa stokastista oskillaattoria paljon vanhemmasta analyyttisesta työkalusta! Ap.

Vierailija
2/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny ja ne osaa kyllä aika hyvin ennustaa tulevaa! Oon tuplannu rahani japanilaisten kynttilöiden avulla! Siis NYSEssä ja TSXssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:40"]

Minä olen vuosien ajan jo käyttänyt. Muistaakseni -07 alkoi tämä harrastus josta sitten kehittyi jotain muutakin kuin harrastus.

Foorumi taitaa olla hieman väärä asiasta keskustelemiseen, kannattaa kokeilla muilta sivustoilta, jos haluaa turista aiheesta. Ja vielä parempi jos englanti taittuu, pääsee hieman aktiivisemman keskustelun pariin.

[/quote]

Näin varmasti on. "Kynttilät" pystyvät muuten hämmästyttävän tarkasti kertomaan, mitä on tulossa, ja niiden pohjalta voi sitten tehdä päätöksiä. Ap.

Vierailija
4/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:40"]

Oon käyttäny ja ne osaa kyllä aika hyvin ennustaa tulevaa! Oon tuplannu rahani japanilaisten kynttilöiden avulla! Siis NYSEssä ja TSXssä.

[/quote]

Hyvä! Joku muukin siis tietää, mistä on kyse! Ap.

Vierailija
5/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs kynttilät sanoo, loppuuko tämä lama joskus ja tuleeko hirveitä mullistuksia sitä ennen? Kuolemmeko velkaan kuten kokkareet pelottelee?

Vierailija
6/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tuosta avauslinkistä ymmärtänyt mitään, mutta pienellä wikipediattelulla kyllä löysin, mihin aihepiiriin asia liittyy.

t. 12

Vierailija
7/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:57"]

No mitäs kynttilät sanoo, loppuuko tämä lama joskus ja tuleeko hirveitä mullistuksia sitä ennen? Kuolemmeko velkaan kuten kokkareet pelottelee?

[/quote]

"Kynttilät" eivät kerro kansantalouden tai maailmantalouden tulevaisuudesta mitään. Niitä ei ole tehty niin suuria yksikköjä varten. Ap.

Vierailija
8/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 18:57"]

Onks ne jotain anime-tyylisiä seksileluja?

[/quote]

Oletpa sinä vulgääri! Kyse ei todellakaan ole seksistä eikä animesta! Nyt puhutaan dojista, haramista ja sen sellaisista asioista. Ap.

Vierailija
9/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
10/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
11/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wut?

Vierailija
12/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosien ajan jo käyttänyt. Muistaakseni -07 alkoi tämä harrastus josta sitten kehittyi jotain muutakin kuin harrastus.

Foorumi taitaa olla hieman väärä asiasta keskustelemiseen, kannattaa kokeilla muilta sivustoilta, jos haluaa turista aiheesta. Ja vielä parempi jos englanti taittuu, pääsee hieman aktiivisemman keskustelun pariin.

Vierailija
13/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne jotain anime-tyylisiä seksileluja?

Vierailija
14/14 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kyse on nyt mistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme