Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnellisen parisuhteen salaisuus, paljon seksiä niin mies on onnellinen.

Vierailija
18.08.2014 |

Tietysti on miehiä joilla matala libido eikä tämä silloin toimi, mutta näin olen itse ollut havaitsevinani empiirissä tutkimuksissani. Mulla on ehkä aika hankala mies: mustavalkoinen ajattelu, vähän jopa as-piirteitä, on helposti ärtyisä ja vetäytyvä, taipuvainen juomaan... Ei mitenkään väkivaltainen mutta aika rasittava pahimmillaan.

Jos ei ole seksiä, oli syy mikä tahansa, niin kaikki on vaikeampaa. Jos on seksiä, mies on kaikin puolin ihanampi. Nukkuu paremmin ja sekin tietysti jo vaikuttaa kaikkeen. Hankalammillaankin mies haluaa seksiä, mutta mua tietysti harvemmin kiinnostaa sellasen pässin kanssa sitä harrastaa. Mutta yleensä se kannattaa, mitä enemmän harrastetaan seksiä sitä enemmän mullakin tekee mieli, sitä tyytyväisempi mies on, ja niin ees päin. Mies taitaa olla sillä tavalla rajoittunut, ettei pysty sitä huonoa kierrettä kääntämään itse muuttumalla huomaavaisemmaksi ja mukavammaksi, jos menee huonosti. Mutta reagoi kyllä kiitettävästi siihen jos tulen vastaan olemalla innokas sängyssä.

- Ä29 -

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Minä en taas voi ymmärtää ihmisiä, joille seksi on aina ja joka päivä tärkeämpää kuin muut jutut. Joskus voi olla tarvetta vaikka joka ilta lukea monta tuntia kirjaa ja se on tarpeellisempaa kuin seksi sillä viikolla. Oma puolisoni onneksi ymmärtää tämän, ei ota siitä itseensä vaan antaa minunkin tarpeilleni tilaa. Toki jossain vaiheessa sitä seksiä on syytä harrastaa. Minä en ole miehelleni mikään seksiautomaatti, jolta voi itsestään selvästi odottaa seksiä joka ilta tai edes välttämättä joka viikko. Ehkä meillä seksi siksi onkin niin hyvää. 

Et antanut mitään aikajanaa vaan puhuit viimeisestä kuluneesta reilusta kuukaudesta. Otsikko ei myöskään ilmene minkäänlaista aikakäsitettä, milloin mies vaipuu epätoivoon.

+

II...  Näistä ketjuista minulle tulee mieleen aina ketjut joissa valitetaan naisen ronkeliutta miehen valinnassa. Todellisuus on, että naisen kannattaa olla ronkeli taikka lopputulos on tämä. Jos mies ei herätä intohimoa jos seurusteluvaiheessa niin asia ei taatusti parane pitkässä suhteessa.

Nainen joka odottaa ja kaipaa miestä joka säväyttää ja johon rakastua todella on liikaa vaativa. Häntä saa arvostella sekä miehet, että naiset. Kuitenkin juuri se hullaantuminen kantaa pitkälle ja myöhemmin jos suhteessa on oikeaa rakkautta antaa myös paremman seksielämän.

+

ä29:... Miehen versio saattoi olla, että pikkuhiljaa seksi väheni ja sen takia hän alkoi voida huonommin, koska tunsi etten rakasta häntä enää.

Hyvä I:nen, kun olet löytänyt miehen, jolle tuo tahti ja priorisointi sopii ja te molemmat olette totaalisen onnellisia. 

Viisautena kerrotaan, että raha ei ole ihmiselle tärkeää paitsi silloin kun sitä ei ole. Tässä kun sanan vaihtaa haluamansa mukaan seksi, rakastelu, fyysinen läheisyys niin ollaan perusasioiden äärellä. Kun on liian pitkään ilman läheisyyttä ja rakastelua niin kyllä sitä sitten tietyn ajan jälkeen miettii ja kaipaa joka päivä.

II:selle voin yleisenä totuutena kertoa, että ei kukaan mies seurustele naisen kanssa, joka ei harrasta intohimoista seksiä/rakastele hänen kanssaan. Tai mene parisuhteeseen ajatuksella, että seksielämä oli sitten tässä ja siirrymme uuteen henkisempään vaiheeseen.  Kyllä odotusarvona on, että tätä ihanuutta kestää nyt koko loppuelämä. Jos väite pitää paikkaansa, niin aika hyvin suurin osa naisista näyttelee ja feikkaa ihastumista, hullaantumista ja henkistä ja fyysistä rakastumista sitoutumisvaiheessa.

Ja lainaus ä29:seltä kertoo olennaisen. Mitä vanhemmaksi tässä tulee sitä vahvemmin olen päätynyt (lainattuun tai itse keksimääni) ajatukseen, että naisille seksi lähtökohtaisesti fyysisen tarpeen tyydyttämistä, ei henkinen asia eikä henkisen tarpeen tyydyttämistä.

Minulle/miehille seksi (tai parempi termi olisi rakastelu) on suuri sitoutumisen, läheisyyden ja rakkauden ylläpitämisen ja syventämisen lähde. Sen puute tekee päivävastaisia asioita.

Ja lopuksi, miksi tässä jankkaan eipäs juupas keskustelua ihmisen kanssa, jolla on eri käsitys toimivasta parisuhteesta.  Toivottavasti joku nainen löytää tästä palikoita ymmärtää miehen sielunelämää ennen kuin tilanne menee liian pitkälle hänen suhteessaan. Miehille riittävä rakasteluelämä on, jos ei tärkein, niin todella tärkeä elementti onnellista ja täysipainoista parisuhdetta.  

Vierailija
162/213 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Minä en taas voi ymmärtää ihmisiä, joille seksi on aina ja joka päivä tärkeämpää kuin muut jutut. Joskus voi olla tarvetta vaikka joka ilta lukea monta tuntia kirjaa ja se on tarpeellisempaa kuin seksi sillä viikolla. Oma puolisoni onneksi ymmärtää tämän, ei ota siitä itseensä vaan antaa minunkin tarpeilleni tilaa. Toki jossain vaiheessa sitä seksiä on syytä harrastaa. Minä en ole miehelleni mikään seksiautomaatti, jolta voi itsestään selvästi odottaa seksiä joka ilta tai edes välttämättä joka viikko. Ehkä meillä seksi siksi onkin niin hyvää. 

Et antanut mitään aikajanaa vaan puhuit viimeisestä kuluneesta reilusta kuukaudesta. Otsikko ei myöskään ilmene minkäänlaista aikakäsitettä, milloin mies vaipuu epätoivoon.

+

II...  Näistä ketjuista minulle tulee mieleen aina ketjut joissa valitetaan naisen ronkeliutta miehen valinnassa. Todellisuus on, että naisen kannattaa olla ronkeli taikka lopputulos on tämä. Jos mies ei herätä intohimoa jos seurusteluvaiheessa niin asia ei taatusti parane pitkässä suhteessa.

Nainen joka odottaa ja kaipaa miestä joka säväyttää ja johon rakastua todella on liikaa vaativa. Häntä saa arvostella sekä miehet, että naiset. Kuitenkin juuri se hullaantuminen kantaa pitkälle ja myöhemmin jos suhteessa on oikeaa rakkautta antaa myös paremman seksielämän.

+

ä29:... Miehen versio saattoi olla, että pikkuhiljaa seksi väheni ja sen takia hän alkoi voida huonommin, koska tunsi etten rakasta häntä enää.

Hyvä I:nen, kun olet löytänyt miehen, jolle tuo tahti ja priorisointi sopii ja te molemmat olette totaalisen onnellisia. 

Viisautena kerrotaan, että raha ei ole ihmiselle tärkeää paitsi silloin kun sitä ei ole. Tässä kun sanan vaihtaa haluamansa mukaan seksi, rakastelu, fyysinen läheisyys niin ollaan perusasioiden äärellä. Kun on liian pitkään ilman läheisyyttä ja rakastelua niin kyllä sitä sitten tietyn ajan jälkeen miettii ja kaipaa joka päivä.

II:selle voin yleisenä totuutena kertoa, että ei kukaan mies seurustele naisen kanssa, joka ei harrasta intohimoista seksiä/rakastele hänen kanssaan. Tai mene parisuhteeseen ajatuksella, että seksielämä oli sitten tässä ja siirrymme uuteen henkisempään vaiheeseen.  Kyllä odotusarvona on, että tätä ihanuutta kestää nyt koko loppuelämä. Jos väite pitää paikkaansa, niin aika hyvin suurin osa naisista näyttelee ja feikkaa ihastumista, hullaantumista ja henkistä ja fyysistä rakastumista sitoutumisvaiheessa.

Ja lainaus ä29:seltä kertoo olennaisen. Mitä vanhemmaksi tässä tulee sitä vahvemmin olen päätynyt (lainattuun tai itse keksimääni) ajatukseen, että naisille seksi lähtökohtaisesti fyysisen tarpeen tyydyttämistä, ei henkinen asia eikä henkisen tarpeen tyydyttämistä.

Minulle/miehille seksi (tai parempi termi olisi rakastelu) on suuri sitoutumisen, läheisyyden ja rakkauden ylläpitämisen ja syventämisen lähde. Sen puute tekee päivävastaisia asioita.

Ja lopuksi, miksi tässä jankkaan eipäs juupas keskustelua ihmisen kanssa, jolla on eri käsitys toimivasta parisuhteesta.  Toivottavasti joku nainen löytää tästä palikoita ymmärtää miehen sielunelämää ennen kuin tilanne menee liian pitkälle hänen suhteessaan. Miehille riittävä rakasteluelämä on, jos ei tärkein, niin todella tärkeä elementti onnellista ja täysipainoista parisuhdetta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin nää naisen ja/tai molempien täydellisen onnellisuuden perään huutelevat elää sellaisessa todellisuudessa jossa kaikki on mahdollista ja ilman mitään vaivannäköä---...

Vierailija
164/213 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:14"]

Hmm, mies sanoo aina, että kun hän vain saisi sitä seksiä useammin, niin kaikki olisi hyvin. No on saanutkin, mutta mikä oli silloinkaan hyvin, ei mikään. Mies ei puhu, ei koske, ei hellittele, menee omia menojaan, ei nuku vieressä, käyttää kaiken vapaa-aikansa itseensä, ei tee mitään perheensä kanssa.

Ja kun sai sitä seksiä usein, niin sehän oli sellaista, että tv-sarjan mainostauolla piti äkkiä antaa. Tai ennen kuin mies lähti kavereiden kanssa illan viettoon, "anna äkkiä". Yhtä miehen tyydyttämistä ja nopeasti sitten, kun pitää katsoa jokin ohjelma, mennä iltaa viettämään... Mies sai seksiä ja saattoi tyytyväisenä mennä omia menojaan. Läheisyys oli miehelle juurikin sitä kourimista, ei hellyyden ohella pyllyyn taputtamista, vaan rinnoista kiinni tai suoraan käsi haaroihin ja esileikki oli siinä.

Ei ollut minun eikä lastensa kanssa silloin, eikä ole nytkään. Haukkuu kyllä aina kun ehtii muilta menoiltaan, kuinka toiset miehet saa parisuhteissaan aina kun haluaa ja 7 kertaa viikossa, paitsi hän ei. Ja minä olen pilannut koko meidän elämän, kun en anna enkä halua seksiä.

Ehkä on toiminut ap:n kohdalla tuo antamiskuvio, mutta ei toiminut meillä. Ei tullut onnellista perhe-elämää, vaikka mies saikin seksiä ja vaimokin halusi, aikanaan..

[/quote]

Onnittelut! Sinä olet löytänyt ihan aidon itsekkään kusipään (niitä on aika paljon sekä miehissä että naisissa nykyään, mikä käy hyvin tästäkin ketjusta ilmi). Heihin tämä oman käytöksen muuttaminen ja toisen osapuolen huomioiminen eivät toimi. He ovat ikäänkuin poikkeus tähän sääntöön (vaikkakin näyttävät olevan iso poikkeus, kuten tuli mainittua). Voit muuttaa oman käytöksesi kuinka mukavaksi tahansa, heidän käytöstään sinua kohtaan se ei muuta (kuin korkeintaan entistä kurjemmaksi). Jos parisuhde itsekkään kusipään kanssa ei ole unelmiesi täyttymys, on ainoa vaihtoehto ero. Kuten aiemmin on jo mainittu, ketään et voi muuttaa, voit muuttaa vain omaa käytöstäsi ja toivoa, että se heijastuu positiivisesti takaisin toisesta osapuolesta ja koko suhteeseenne. Kusipäiden kohdalla tuo ei toimi, koskaan. Sama eroamisneuvo myös niille muutamille miehille, jotka ovat täällä valittaneet kuinka eivät saa seksiä vaikka itse ovat huomaavaisia vaimoaan kohtaan. Ei muuta kuin eroa kehiin, jos ei toista osapuolta yhtään kiinnosta miellyttää teitä vaikka itse varmasti (siis varmasti) olette tehneet parhaanne hänen ja suhteenne eteen.

Vierailija
165/213 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#120, olen pahoillani puolestasi. Ajattelen että olisin itse lähtenyt, jos se pyyteettömyys ei olisi vaikuttanut mitenkään. Mutta kun on lapsia ja kaikkea, niin en tiedä olisiko sitä lopulta lähtenyt vai ajatellut vain että kestän tätä vielä jonkun aikaa... Mitä itse ajattelet, miksi olet vielä yhdessä tuollaisen miehen kanssa?

Ja muut, miehet ja naiset joiden kumppani on vähemmän kiinnostunut seksistä, en valitettavasti osaa teitä auttaa. Jos teillä on välit vielä kunnossa, niin puhukaa, mutta jos se ei auta niin en keksi muuta tapaa kuin keskittyä itseensä. En tarkoita pettämistä, vaan oman onnellisuuden etsimistä muista asioista, sellaisista joihin voi itse vaikuttaa. Joskus se saattaa toimia herätyksenä, jos puoliso huomaa että tuolla on nyt jotain meneillään. Viimeisimpinä keinoina sitten vakavasti erosta puhuminen. Siltikin voi olla että se haluttomampi osapuoli ei pidä seksielämän laimeutta oikeana ongelmana ja ehkä mieluusti ajattelee, että silloin kun toinen ei yritä lähennellä, niin molemmat on tyytyväisiä status quohon. Jos eroatte seksin puutteen vuoksi, niin voi myös olla ettei se toinen osapuoli ikinä tule sitä ymmärtämään ja hyväksymään hyvänä syynä. En osaa tosiaan kovin hyvin auttaa.

-ä29-

Vierailija
166/213 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 14:05"]

Ai niin, se pointti, että onnellinen mies -> onnellinen muukin perhe.

[/quote]

Höpön pöpön.

Kuule sinä pikku-vaimo siellä jossain, joka luulet tietäväsi jotain olennaista parisuhteista ja perhe-elämästä. Valitan. Ei miehen seksuaalinen tyytyväisyys muuta yhtään mihinkään miehen perusominaisuuksia. Turha väittää, että mies siivoaa enemmän kun on saanut seksiä tai tulee empaattisemmaksi lapsia kohtaan. Kylläpähän mies ottaa "saamansa" seksin vain hänelle/elämään kuuluvana osana, mutta todennäköisesti heittäytyy seksin jälkeen sohvalle kaukosäädin kädessään.

[/quote]

Höm, kerrotko vielä että jos miehellä on tällaista taipumusta niin miten näkisit että seksin väheneminen tilannetta parantaa? Ero tulee nopeammin, niinkö?

[/quote]

Tämä femakko varmaan tarkoitti, että nainen on onnellinen kun saa seksiä halutessaan ja saa halutessaan aina myös kieltäytyä seksistä ja tehdä muita haluamiaan asioita. Muulla ei ole mitään väliä, pääasia kun nainen on onnellinen miehen sitä toteuttaessa!

[/quote]

Niin totta varmasti tuokin, mutta jos mies ei tee mitään ja marisee seksistä ja naista ahdistaa se marina ja käpälöiminen eikä nainen nauti seksistä, niin eikö se ole huomattava parannus, jos pystytään tuomaan suhteeseen nautinnollinen seksielämä vaikka mies ei edelleen tekisi mitään. Loppuu ainakin se marina ja käpälöiminen, ja nainenkin saa jotakin iloa elämäänsä.

Vierailija
167/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hieno ketju ja miehen näkökulmasta AP on täysin oikeassa.

Jos kaltaiseni korkean libidon omaava mies ei saa seksuaalista läheisyyttä tarpeeksi usein ja koe samalla, että nainen haluaa seksiä kanssani, niin ei sitä rakkautta ja läheisyyttä pysty naiselleen antamaan kovin pitkään. Koska tällöin miehestä tuntuu, että nainen ei rakasta eikä arvosta minua.

Kaikkien naisten kannattaisi ymmärtää, että seksi on miehen arvoasteikossa parisuhteen tärkeimpiä asioita, jos ei jopa tärkein. Naisilla näin ei yleensä ole. Mutta jos nainen alkaa pihtaamaan, niin se tarkoittaa samalla, että hän ei arvosta miestä ja miehelle todella tärkeää asiaa parisuhteessa.

Vierailija
168/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesMies kirjoitti:

Jos kaltaiseni korkean libidon omaava mies ei saa seksuaalista läheisyyttä tarpeeksi usein ja koe samalla, että nainen haluaa seksiä kanssani, niin ei sitä rakkautta ja läheisyyttä pysty naiselleen antamaan kovin pitkään. Koska tällöin miehestä tuntuu, että nainen ei rakasta eikä arvosta minua.

Kaikkien naisten kannattaisi ymmärtää, että seksi on miehen arvoasteikossa parisuhteen tärkeimpiä asioita, jos ei jopa tärkein. Naisilla näin ei yleensä ole. Mutta jos nainen alkaa pihtaamaan, niin se tarkoittaa samalla, että hän ei arvosta miestä ja miehelle todella tärkeää asiaa parisuhteessa.

Vierailija
169/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa mainitut asiat tarjoavat vapaalipun miehelle. Ihan kelpo diili! Miehelle siis. Miehellä on lupa käyttäytyä huonosti, koska vaimo pihtaa. Miten ihana tekosyy omille valinnoille.

En sano, etteikö aloittajan ratkaisu olisi ollut toimiva. Mitä ilmeisemmin oli, vaikka itse sain aloittajasta hieman kovettuneen kuvan mitä s*ksiin tulee. Aivan kuin hän olisi kyynistynyt aiheelle. Hienoa kuitenkin, jos tuo ratkaisu toi pidemmän päälle toimivan tuloksen.

Itse olen samaa mieltä kuin joku aiemmin kirjoittaneista: Se*sin pitäisi perustua molempien haluihin ja vapaaehtoisuuteen. Se vastenmielinen ilmapiiri, jossa seksiä vaaditaan ja se ikäänkuin leijuu jatkuvasti ilmassa, on haluja latistavaa. Kun molemmat vapauttaa itsensä siitä pakosta ja pakonomaisuudesta, aletaan olla oikealla tiellä.

Vierailija
170/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesMies kirjoitti:

Kerro tuo miehelle, joka haluaa seksiä enintään kaksi kertaa viikossa. Seksi kun ei ole kuulemma hänen elämän tärkein asia ja keskipiste. Itsehän haluaisin aina.

Vierailija
171/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö se, että mies on onnellinen?! Eikö molempien pitäisi olla onnellisia?

Siksi näille luusereille ei kukaan anna, kun anterot ei tajua, että EI RIITÄ että miehellä on kivaa, homman pitää olla kivaa molemmille. Minkä tajuamiseen palstajonn-en ymmärrys ei riitä, ei millään.

Vierailija
172/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa mainitut asiat tarjoavat vapaalipun miehelle. Ihan kelpo diili! Miehelle siis. Miehellä on lupa käyttäytyä huonosti, koska vaimo pihtaa. Miten ihana tekosyy omille valinnoille.

En sano, etteikö aloittajan ratkaisu olisi ollut toimiva. Mitä ilmeisemmin oli, vaikka itse sain aloittajasta hieman kovettuneen kuvan mitä s*ksiin tulee. Aivan kuin hän olisi kyynistynyt aiheelle. Hienoa kuitenkin, jos tuo ratkaisu toi pidemmän päälle toimivan tuloksen.

Itse olen samaa mieltä kuin joku aiemmin kirjoittaneista: Se*sin pitäisi perustua molempien haluihin ja vapaaehtoisuuteen. Se vastenmielinen ilmapiiri, jossa seksiä vaaditaan ja se ikäänkuin leijuu jatkuvasti ilmassa, on haluja latistavaa. Kun molemmat vapauttaa itsensä siitä pakosta ja pakonomaisuudesta, aletaan olla oikealla tiellä.

Olen samaa mieltä, että seksin pitäisi perustua molempien haluihin. Mutta ei pihtaus ole mikään vapaalippu huonoon käytökseen, vaan usein loogista seurausta siitä.

Mutta miehet eivät usein uskalla tai osaa kertoa, ja naiset eivät halua ymmärtää, että liian vähäinen tai liian haluton seksuaalisuus rampauttaa monen hyvänkin miehen kyvyn tehdä parisuhteessa niitä asioita, joita nainen kaipaa enemmän.  Moni mies voi alkaa välttelemään läheisyyden osoituksia, kun pelkää vain itse kiihottuvansa, mutta jää kuitenkin itse ilman. 

Jotenkin tämä on naisten vaikea käsittää, että juuri mikään ei tuota miehelle arvostusta enemmän suhteessa, kuin oma halukas vaimo ja seksi hänen kanssaan. Ja nainenhan voi myös oma-aloitteisen seksin jälkeen kokeilla kertoa miehelle niitä asioita, joita itse toivoisi hänen huomioivan enemmän parisuhteessa. On nimittäin  huomattavasti helpompaa ottaa vastaan kehitysehdotuksia sen jälkeen, kun on saanut omalta halukkaalta vaimolta kunnon kyydit. 

Useimmat miehet kokevat naisensa rakkauden seksin kautta, joten jos haluatte antaa ja näyttää rakkautta miehellenne, niin halutkaa häntä.

Vierailija
173/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö se, että mies on onnellinen?! Eikö molempien pitäisi olla onnellisia?

Tätä minäkin ihmettelin. Miksi kukaan haluaisi elää noin inhottavan miehen kanssa? Itse ainakin valitsin mukavan, huomaavaisen ja älykkään miehen, jonka kanssa olo ilo harrastaa seksiä vielä 35 v jälkeen.

Vierailija
174/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehen libido on matala/olematon vain kotona, ei vieraissa. Vaimon halut seksiin koetaan jopa seksuaalisena ahdisteluna ja hyväksikäyttönä. Joten vaimo tuskin pystyy vaikuttamaan asioihin muuta kuin eroamalla tai ulkoistamalla myös oman seksielämänsä kuten mieskin.

Vierailija
175/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teidän heteronaisten elämä on niin kuvottavaa. Olette niin irstaita, itsekunniattomia eikä kukaan teitä arvosta. Ja taas MIEHEN tarpeet on koko perheen keskiössä. Miehen nimi, miehen päätös, miehen seksuaalisuus, miehen suvunjatko, miehen toive lapsen sukupuolesta. Te naiset olette niin ällöttäviä. Luuletteko oikeasti, että miehet kehuu palstoilla antaa miten tyydyttävät naista ja saavat naisen pysymään? Miksi miehet perheen päivä eivät tee näitä perheen strategioita, vaan näitä pohtii aina nainen?

Kuvottavaa kantaa jonkun nimeä, joka heittää lastit sinuun. Käytettyjä, merkittyjä naisia. Maksulliset muka likaisia. Ihan samanlaisia käytettyjä esineitä te olette.

Missä miehet pohtimassa naisen onnea? Miksi miehiä ei kiinnosta naisen tarpeet? Miksi suhde on kiinni miehen tarpeista?

Vierailija
176/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä seksi ei riitä onnelliseen liittoon.

Täytyy olla paljon, paljon muutakin.

Vierailija
177/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että yli 90% miehistä on ap:n kanssa samaa mieltä:) 

Sekun ei yllätä yhtään. Sen sijaan eivät tajua että sen vaimon pitäminen tyytyväisenä takaa onnellisen parisuhteen. Mies ajattelee alapäällään, käyttäkää myös aivojanne!

Vierailija
178/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää neiti/rouva 29 joka jakaa elämänohjeita seksistä, voisi vähän miettiä millaista se elämä ois kymmenen vuotta myöhemmin jos sitä vastentahtoista seksiä jatkaa. Siinä menee sekä itsekunnioitus että kunnoitus toista kohtaan.

Ei ole ongelma jos antaa seksiä vaikka ei juuri ole täysillä sillä tuulella, mutta jos seksi on jotenkin vastenmielistä niin silloin on.

Vierailija
179/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on koko historian ajan tehneet kaiken mitä mies käskee, no mitäs kävi? Ai joo, miehet hankkii useita vaimoja ja pettää eniten niitä tossuja perinteisiä vaimojaan. Miehet ei kunnioita naisia, vaan maskuliinisia naisia jotka tuntevat oman arvonsa. Pano patjoja käytetään, kyllä. Myös silloin kun se patja on oma vaimo.

Naiset tekee kaiken mitä mies haluaa, se johtaa siihen että teitä poistetaan väestöstä ja teidän nimenvaihdoillenne ja avioroolillenne nauretaan räkäisesti. Ei miehet teitä arvosta vaikka teette mitä

Miksi se on aina MIEHEN halu joka merkitsee? Kuinka itsekästä vaatia oma nimi perheelle vain sukupuolensa takia, ja sitten vielä odottaa pelkkää palvelua. Miksi miehet ei tee sille mitään, että naiset väsyvät? Miksi naisella ei ole mitään väliä?

Naisen asema on surkea. Etenkin naisilla jotka ovat miehen kanssa. Ja kyllä, se asema on silloin erityisen huono kun huonon aseman valitsee itse. Se on valtaa ja naisen alistamista.

Siellä ne Kiinassa kovasti tyydyttää miehiä, mutta naisia hakataan ja poistetaan väestöstä. Ihanan kiitollisia miehet on naisten vaivasta heidän eteen. Eikö yhteinen sukunimi saa miehiä kunnioittamaan tarpeitanne?

Vierailija
180/213 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää neiti/rouva 29 joka jakaa elämänohjeita seksistä, voisi vähän miettiä millaista se elämä ois kymmenen vuotta myöhemmin jos sitä vastentahtoista seksiä jatkaa. Siinä menee sekä itsekunnioitus että kunnoitus toista kohtaan.

Ei ole ongelma jos antaa seksiä vaikka ei juuri ole täysillä sillä tuulella, mutta jos seksi on jotenkin vastenmielistä niin silloin on.

Ei tosiaankaan pidä antaa jatkuvasti, jos ei halua! Mutta pitää ainakin yrittää haluta! Miehet tarvitsevat haluavaa naista, eikä mitään halutonta väkisin vääntämistä.

Mutta, jos nainen ei halua miehen kanssa seksiä, joka on miehelle niin tärkeää, niin miten ihmeessä mies voi jaksaa haluta olla huomaavainen ja läheinen naiselle. Ei jaksakaan pitkään ja se alkaa jossain kohti näyttäytyä välinpitämättömyytenä parisuhdetta kohtaan.

Eli kannattaa opetella haluamaan miestä seksuaalisesti, vaikka aina ei haluttaisi kympillä. Todennäköisesti mies jaksaa antaa huomiota myös naiselle, vaikka ei jaksaisikaan antaa aina kympillä sitä läheisyyttä.