Miksi seksi menee niin että naiset joutuu pyllistelemään? Miksei koskaan miehet ?
Kommentit (55)
Meillä ainakin vaimo makaa selällään ja lukee Seiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Nauttii niin kovin varmaan, että yrittää saada ajatuksensa pois liian kiihoittavasta tilanteesta.
Poikien illoissa ja saunoissa kyllä pyllistellään. Eikö se kompensoi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaimo makaa puolittain pöydällä ja katsoo televisiota. Minä panen häntä takaa,naukkailen konjakkia, poltan sikaria ja luen moottorilehteä.
Tom of Finlandin hengessä kyllä on talaapäinottoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa pyllistelevän miehen? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Munat ovat jännännäköiset takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munat ovat jännännäköiset takaapäin.
Se jännitys on aika nopeasti koettu.
Meillä mies pyllistää lähes yhtä usein kun mä, ei nyt ihan mutta paljon joka tapauksessa. Käsken kontilleen ja pyllistämään ja nuolen antaumuksella ja himokkaasti. Mies voihkii kun samalla väännän hellästi penistä taaksepäin ja imen sitäkin välillä. Tähän päälle liukkarin levitys hitaaaasti parhaimmillaan neljällä sormella (samalla eturauhasta hieroen) ja kunnon pano takaapäin. Oikein on mukavaa!
Meillä on oikein ihana suhde muutenkin mutta mies joskus kännissä avautui et tän seksinkin takia miettii usein että ei ikinä luovu minusta 😃
N45
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies pyllistää lähes yhtä usein kun mä, ei nyt ihan mutta paljon joka tapauksessa. Käsken kontilleen ja pyllistämään ja nuolen antaumuksella ja himokkaasti. Mies voihkii kun samalla väännän hellästi penistä taaksepäin ja imen sitäkin välillä. Tähän päälle liukkarin levitys hitaaaasti parhaimmillaan neljällä sormella (samalla eturauhasta hieroen) ja kunnon pano takaapäin. Oikein on mukavaa!
Meillä on oikein ihana suhde muutenkin mutta mies joskus kännissä avautui et tän seksinkin takia miettii usein että ei ikinä luovu minusta 😃
N45
Jos syö sokeria,saako maukkaamman peräaukon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se helvetin tasa-arvo tuodaan joka asiaan? Eikö se ole naisille hienoa, että se on lähes heidän yksinoikeutensa?
Eräät ovat tasa-arvoisempia kuin muut .
Nainen on kaunis alastomana takaapäin! Karvapersemiehestä ei todellakaannvoi olla samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaimo makaa puolittain pöydällä ja katsoo televisiota. Minä panen häntä takaa,naukkailen konjakkia, poltan sikaria ja luen moottorilehteä.
Ai saatana kun minä vaimona saisin samankombon. Mutta ei.
Tänä iltana joudun taas riisuuntuun alasti ja pyllistämään vaimolle.