G: Oletko työpaikkasi kaunein nainen?
Kommentit (24)
vai olikohan mun työkaveri joka jo kehui olevansa kaunein (työpaikalla jossa on vaan kaksi naista hänen lisäkseen...) ;)
No, pidän itseäni kauniina koska huolehdin itsestäni ja olen suht energinen, en noin muuten ole mikään erityisen kaunis.
Olen muuten myös susirumin... hmmm... ei ole edes miehiä töissä.
Ainakin työkaverini (nainen) mielestä.
Koen sillä lailla kauneuteni eduksi, että mieheni on hyvin suostuvainen jatkamaan työsuhdettani vielä muutaman vuoden siittämällä mulle toisen lapsen hoidettavaksi. :)
Toivottavasti saan karistettua nämä 20kg... En kyllä sen vuoksi halua niitä pois, että olisin kaunein, vaan että olisi kiva mahtua taas nätteihin vaatteisiin
Ehkä ikä nyt tekee sen, etten enää kehtaa ilmottautua kaikkein kauneimmaksi. Mutta taso on kyllä kova!
Jotkut on kehuneet kauniiksi, joitain taas näyttää kiinnostavan toiset. Oikeasti: sillä ei ole minkäänlaista merkitystä meillä.
ammatissa ovat muut avut tärkeämpiä.
Meillä on pirun hyvän näköisiä nuoria tutkijoita talo täynnä. Tässä sitten esinainen hokee itselleen mantraa, että " ei se ulkonäkö vaan osaaminen" , mutta kyllähän se tiukaakin tiedenaista vituttaa (anteeksi), kun naamasta näkyy valvotut yöt ja kroppa ei ole lainkaan entisensä lasten (ja ennen kaikkea suklaan) jäljiltä.
Todennäkösesti olisin rumin koko joukosta :( Meillä on töissä kaksi kunnon läskiä, joista toinen olen minä ja tämä toinen sentää pukeutuu nätisti ja on kasvoista tosi kaunis, joten kyllä minä jään viimeiseksi...
Kotiäiti ja ei muita naisia tässä taloudesssa.
Työpaikallani on vain yksi nainen: minä ;)
kotiäitinä työskentelen ja lisäkseni vain toinen naispuolinen perheessä,
mutta vasta tyttö,
eli minä olen se kaunein nainen vielä toistaiseksi!!! =)
Kotona hoidan lastani ihan itsekseni...
Olen muuten aina ollut, joka työssä. Vaikka naisvaltainen ala. En ole itseriittoinen, harvinaisen kaunis vain satun olemaan.
Juu juu, puunaan aina aamulla 3h jotta peittoaisin kilpasisaret!
Oikeasti, miettiikö joku noin turhia asioita?
Mutta meidän työpaikalla keskitytäänkin vain työntekoon, en ole edes ajatellut kuka on kaunis ja kuka ei. Kauneus kun on katoavaista.