Onko tolla Bodilla joku agenda tai yhtään mitään sanottavaa? Kovasti uhoaa, mutta mistä aiheesta, en tajua. Muut on sairaita ja tyhmiä, mutta miksi. Ei nyt oikein selvinyt, että onko korona paha vai hyvä. Retoriikasta uskoisin hänen kiistävän koko koronan, mutta sitä ei oikein esiin tuonut.
Pidän mieluummin pääni pyllyssä kuin uskon tuollaista vihaista tyhjänpaatostajaa. Vaikka vikat sanat oli kyllä ihan ymmärrettävä ja siinä oli ajatusta: "Älkää uskoko mitä sanon, voi olla että puhun ihan p***aa."
Kuuluu näihin Ossi Tiihosen porukoihin. Siis kannattaa Ossia ja niitähän "hörhöjä" on tälläkin palstalla nähty. Toki on kiistänyt kaiken että hänen sanomisiaan on vääristelty eikä tajua itse sanoneensa kaiken ääneen omilla videoillaan kuten ylempänä huomataan. Eli narsisti joka on itse oikeassa eikä koskaan myönnä tehneensä virheitä tai väärin. Hänen kanavallaan on myös periaate että jos olet eri mieltä, sinut bannataan. Itse hän toki kannattaa sananvapautta ja mielipiteenvapautta mutta tekonsa ei täsmää sanojensa kanssa.
Enpä sanoisi että noin tosikko on. Justhan tuossa aiemmin oli kuulemma sanonut "voi olla että puhun paskaa, miettikää itse". Narsisti ei puhu noin. Se taas että bannaa rasittavia länkyttäjiä niin kaikki itseäänarvostavat tekevät. Voi olla ihan ajankäyttövalinta ettei jaksa hirveästi kiistelyä jostain. Jos juttu ei miellytä niin menee muuaklle. So simple, näitä vänkääjiä, vähättelijöitä ja tyhjänvääntäjiä on ihan hirveästi nykyään, täälläkin. Täällä ne saattavat ruokkia väittelyä mutta ei joku pohdintapodi ole tehty väittelyalustaksi.
Enpä sanoisi että noin tosikko on. Justhan tuossa aiemmin oli kuulemma sanonut "voi olla että puhun paskaa, miettikää itse". Narsisti ei puhu noin. Se taas että bannaa rasittavia länkyttäjiä niin kaikki itseäänarvostavat tekevät. Voi olla ihan ajankäyttövalinta ettei jaksa hirveästi kiistelyä jostain. Jos juttu ei miellytä niin menee muuaklle. So simple, näitä vänkääjiä, vähättelijöitä ja tyhjänvääntäjiä on ihan hirveästi nykyään, täälläkin. Täällä ne saattavat ruokkia väittelyä mutta ei joku pohdintapodi ole tehty väittelyalustaksi.