Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellisesti meille, mikä MIEHESSÄSI ÄRSYTTÄÄ!

Vierailija
27.08.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistiedon/-sivistyksen puute, typerän lapsellinen huumorintaju, TYPERYYS. Se äijä on oikeasti tyhmä :(

Vierailija
2/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä jotenkin mokaan jonkun jutun, niin mies niin itsetietoisena on veetuilemassa siitä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutarkkuus tyhmissä asioissa ja suurpiirteisyys väärissä asioissa, itsekkyys, liikaa töitä, aina poissa...

Vierailija
4/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä ei kuitenkaan tee sitä, vaan työ ja harrastus vievät enimmän ajan. Eikä mies edes tajua sitä vaikka huomautan asiasta.

Siis teoriassa hän tietää miten haluaisi asioide olevan, käytäntö ei vaan ihan ole sama:(.

Vierailija
5/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi olla tarkempi kaikissa asioissa.

Vierailija
6/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se johtuu kasvatuksesta.. mutta muuten on ihana ja täydellinen mies.

Vierailija
7/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ärsyttävä piirre on älytön tarkkuus joka asiassa. Kolmas rasittava juttu on se, että mieheni on varsin sosiaalinen muiden seurassa, mutta jos ollaan kahdestaan, saan pitää pitkiä monologeja, eikä se edes kuuntele. Neljäs ärsyttävä piirre on se, että mies on varsin tylsä tapaus sängyssä.

Vierailija
8/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ärsyttää se, että mieheni on kaikessa niiin täydellinen ja kaikista viisain.

Jos minä jotenkin mokaan jonkun jutun, niin mies niin itsetietoisena on veetuilemassa siitä. :(

meillä sama, se on aina neuvomassa ja kälättämässä " miks sä teit tän näin, parempi ois ollu tehdä näin" " miks sä tänne käännyit, oisit menny tuolta oltais päästy nopeemmin" " pitiks sun nyt toiki pilata, mitään et osaa tehä" jne jne

Alkaa pikkuhiljaa tosissaan vituttaa, kun mä en näymä osaa tehdä mitään oikein. En siis yhtään mitään.

Vierailija
9/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että on niin hidas tekemään asioita. jahkaa ja jahkaa ja tekee turhan pikkutarkkaa, minun mielestäni.

se, että ei osaa ennakoida. esim. jos hoitaa lapsia, havahtuu vasta sitten antamaan ruokaa, laittamaan nukkumaan tms. kun lapset huutavat kurkutsuorina.

Vierailija
10/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ku vituttaa! Mikä helvetin kyselyikä sil oikein on? Tarkoitus sillä on vain huomauttaa mulle mitä on jäänyt tekemättä...

Vierailija
11/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää ja osaa ja taitaa kaiken paljon paremmin kuin kukaan muu... Siinä nyt yksi, muita en jaksa edes alkaa luetella :)

Vierailija
12/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa liian harvoin seksiä (max kerran kuussa), kärsii " menkka-kausista" siis mököttää ja vetäytyy kuoreensa aika ajoin, ei osaa pyytää anteeksi, on aina oikeassa, ei osaa huomioida minua (saattaa tehdä ruokaa itselleen ja lapsille, mutta ei niin, että riitäisi minulle), ei osaa kertoa tunteistaan, jne...

Kylläpäs tuli lista. Eikä tuossa vielä edes kaikki. Hienostipa olen valinnut...

Vierailija
13/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on patalaiska, viikonloppuisin ei tekis muuta kun makais sohvalla tai lattialla

on päästänyt itsensä lihomaan, painaa nyt yli 110 kg, ei siis liiku yhtään

myöhästelee jatkuvasti joka paikasta, sen takia koko perhe on joskus myöhässä kun herraa saa odottaa

on itsekäs, ei osaa huomioida muiden tarpeita

sen koko olemus tosiaan nyt ärsyttää ihan kauheasti!

Vierailija
14/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tymyys. (valehtelis edes niin ettei jäis kiinni, mutta kun ei tollo osaa)

Vierailija
15/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- myöhästyy joka paikasta eikä osaa kiirehtiä paineenkaan alla

- unohtelee asioita

- ei kuuntele, kaikki asiat saa toistaa moneen kertaan

- ei pysy aikatauluissa, esim. lasten nukkumaanmenot

- inhoaa rutiineja eikä pysty sitoutumaan yksinkertaisiin perhe-elämää helpottaviin perussääntöihin

- on mielestään aina oikeassa, ei kadu tekemisiään

- huomauttelee virheistäni, huonoista ominaisuuksistani ja käytöksestäni koko ajan, arvostelee, kuittailee

- perhe-elämä tulee arvoasteikolla aina viimeiseksi

- sanoi viimeksi eilen, ettei rakasta minua enää

Vierailija
16/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei kuuntele, ja myöhemmin on sit hölmönä, et ai mistä sä nyt puhut..joo joo-mies eli lupaa tehdä jonkin homman eikä tee..aina pitää sanoa mitä tekisi kotona, ei pätkääkään oma-aloitteellisuutta, pitää itseään tosi ahkerana, vaikka minä raadan niska limassa kotona kolmen lapsen kanssa..ja siivoan yötä myöten..

Vierailija
17/22 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii meillä täytesanana, että jos en sano mitään. Sitten mua ärsyttää ylpeys. Joissakin asioissa osaa olla niin itseään täynnä ettei ole tosikaan!!

Vierailija
18/22 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee ruokapöydässä (!!!!) jos en pyydä lopettamaan. Nousee ruokapöydästä ennenkuin muut ruokailijat ovat lopettaneet syömisen. Ei aina sano edes kiitos ruokailun lopuksi.

Muuten tosi hyväkäytöksinen mies. En tajua miten sillä voi pöytätavat olla noin hanurista.

Vierailija
19/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle puhuu, mutta vieraiden viihdyttämisestä ei ymmärrä yhtään mitään!

Vierailija
20/22 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan tekemättömistä asioista. Lisäksi on liian puhelias. Kun saisi edes joskus olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi