Miten te muut työttömät täytätte päivänne?
Mulla menee osa päivästä tavallisiin kotihommiin, tänään aion tehdä ison määrän kaalilaatikkoa, mustikkapiirakkaa ja sitten on pyykkien laittamista, pientä siivousta, välillä katson työpaikkasivut ja teen mahdolliset hakemukset....tänään ei voi mennä pihahommiin kun sataa. Odotan vastausta kahteen työpaikkahakemukseen, olen jo varautunut pettymykseen...Kuntoilla pitäisi enemmän mutta en jaksa...ehkä imurointi käy pienestä lenkistä!
Kommentit (11)
työpaikkailmoitukset katsottu, lapset kouluun laitettu ja kotitöitä tehden
Laitan ruokaa ja notkun netissä. Välillä imuroin ja pesen pyykkiä. Booooring....
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:49"]
Kuka luxuselämääsi rahoittaa ?
[/quote]
sun äijäs, kun saa pillua
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:49"]Kuka luxuselämääsi rahoittaa ?
[/quote]
Te veronmaksajat. Tietty.
Kuullostaa niin tutulta ap. Mietin nyt, että pitäisikö repäistä ja lähteä päiväksi vaikka Helsinkiin tutustumaan, kun vr:llä on 5 euron matkoja, voisi siitä saada vähän enemmän virtaa.
Nousen aamulla samaan aikaan, kun mies lähtee töihin. Keitän kahvit ja luen lehdet (netistä). Teen aamujoogan ja käyn suihkussa. Lähden kirjastoon lukemaan ja tekemään jatko-opintoja. Menen vielä illalla lenkille tai salille. Tässähän nämä päivät kuluvat ihan mukavasti itseään kehittäen ja liikuntaan keskittyen.
Pelaan pleikkaria. Paljon pleikkaria.
Tähän mennessä olen pessyt pyykkejä, ruokkinut eläimiä, tehnyt yhden työpaikkahakemuksen ja kesäyliopiston opintosetelihakemuksen. Jos saan sen, aloitan avoimen yliopiston opinnot taas tulevana talvena.
Seuraavaksi lähden hakemaan lisää marjoja mehustettavaksi ja elukoille heiniä. Syksy menee mukavasti, mutta marraskuussa alkaa olla hiljaisempaa. Mutta sitten alkaakin olla jo jouluvalmistelujen aika.
Siivosin kodin ja vein myytävät kirpparille. Ulkoilin ja lepäsin. Nyt olen menossa lukuvuodeksi opiskelemaan.
Lojun sohvassa, surffaan netissä, juon viiniä, poltan tupakkaa, juon kahvia.