Loma loppui ja masennus tuli
Elämältä tuntui putoavan tarkoitus pois eikä mitään kivaa enää ehdi tehdä.
Kauanko tämä tunne kestikään? KOhtalontovereita?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä ole pelkkää lomailua ja hauskanpitoa..töihin siitä vetelys.
Oon ruokiksella! Kai mä edes saan syödä!
Semmoiset oravanpyöräläisen masikset. Tsemii ja jaksamista. <3 It is just all in your head.
Meinasin juuri kirjoittaa avauksen samasta aiheesta... on kyllä työmotivaatio nollilla. Ei ihme, että syksyllä monet miettivät työpaikan vaihtamista. Itsellä ei vaan ole ajatusta mikä olisi sellainen työ missä sitten viihtyisi paremmin. Ja rahaa on kuitenkin kiva saada sinne tilille, niin mitäs tässä sitten muuta kuin puurtaa eteenpäin ja toivoo, että tehtävät saa ajan kulumaan nopeammin.
Kesti maanantain ja kohta on taas viikonloppu. Syyslomakin on jo reilun parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin juuri kirjoittaa avauksen samasta aiheesta... on kyllä työmotivaatio nollilla. Ei ihme, että syksyllä monet miettivät työpaikan vaihtamista. Itsellä ei vaan ole ajatusta mikä olisi sellainen työ missä sitten viihtyisi paremmin. Ja rahaa on kuitenkin kiva saada sinne tilille, niin mitäs tässä sitten muuta kuin puurtaa eteenpäin ja toivoo, että tehtävät saa ajan kulumaan nopeammin.
Ihanaa kun en oo kuitenkaan yksin! Kyllä se tästä varmaan helpottaa kun loma unohtuu. Tsemppiä sullekin!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Elämä on myös ryyppäämistä, krapulointia, nusnus ja tietenkin nukkumista.
Itsellä nykyinen työ ahdistaa. Työtehtävät on lisääntyneet eikä ne ole mielekkäitä. Työnantaja vähentänyt toisen työpisteen työntekijöitä ja ne työt on siirtyneet meille. En halua enää tehdä tuota. Olenkin yrittänyt hakea muualle. Työhaastattelu tulossa taas ja toivon todella pääseväni.
Kuulostaa siltä, että olet hakeutumassa saikulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet hakeutumassa saikulle.
En ole, tarvon kyllä väkisin tän tunteen yli. Ei tässä ole varaa saikutella.
-ap
Mulla työt loppu ja masennus tuli