Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka ihastus blokkasi somessa ja esti numeroni!

Vierailija
03.08.2021 |

Törkeää käytöstä naiselta. Ei ota fb kaveriksi vaikka nähdään päivittäin ja ilmeisesti esti mut kaveri pynnön jälkeen. Yritin soittaa ja selvittää asiaa ja näköjään estänyt numeroni myös. Miten tästä eteen päin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä mieltä, pitäiskö tällaisesta tyypistä tehdä ilmoitus hr:lle ja poliisille? Vai miten hoitaisitte ongelman?

Kyseinen henkilö myös usein kehtaa ääneen "pohtia" mitä kaikkea nainen ja hän tulevat yhdessä perimään naisen vanhemmilta.

Mielenterveystapaus on hän, ja varmasti rikoshistoriaakin löytyy.

- sivusta kyselen -

Tehokkaampaa hoitaa asia itse. Poliisista ole mitään hyöty parempi hoitaa pois päiviltä hissukseen vaan syvään pystykuoppaan todella raskaat kivet ja maatanpäälle pari metriä. Eläinraato haudan päälle 30cm maan alle. Kukaan ei jää kaipaamaan pitkäksi aikaa.

Eli teet itse pahemman rikoksen, ja istut jonkun typerän miehen takia linnassa vuosia?

Ennemmin hankkisin vaikeudet kyseiselle äijälle, koska hänhän se vääryyden tekijä on.

Itseasiassa poliisi voi tehdä paljonkin, jos on esimerkiksi sellaisia viestejä kyseiseltä häiriköltä tullut, jotka riittää perusteeksi rikosilmoitukseen.

Vierailija
22/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanssit eivät kuulu työpaikalle. Avio- tai avopuolisojen tai muidenkaan julki-/salarakkaiden ei kuulu olla samassa työpaikassa edes työkavereina. Vielä vähemmän esihenkilönä ja alaisena. Jos jotain romanttista säätöä kuitenkin syntyy, toinen vaihtakoon saman tien muualle töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hupaisa provo. Tai eipä oikeastaan olekaan. Tunnen nimittäin ap:n kaltaisen tyypin. Näitä on oikeasti olemassa ja kyse on jostakin sairaudesta.

Vierailija
24/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva epäilys ettei halua kanssasi rakkaus tarinaa.

😅

Vierailija
25/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eteenpäin pääset on opettelet kirjoittamaan yhdyssanat oikein.

Vierailija
26/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva epäilys ettei halua kanssasi rakkaus tarinaa.

😅

Rakkaustarina on YHDYSSANA.

Vierailija
27/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin provoksi, ellei näitä sairaita sekopäitä olisi oikeastikin olemassa.

Mutta ilmoittakaa poliisille ja HR:ään, jotta jää virallinen merkintä asiasta.

Fiksussa firmassa tyyppi saa kenkää välittömästi.

Vierailija
28/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hupaisa provo. Tai eipä oikeastaan olekaan. Tunnen nimittäin ap:n kaltaisen tyypin. Näitä on oikeasti olemassa ja kyse on jostakin sairaudesta.

Vauhkoontunut tiettyyn näkemykseen fiksaantunut nainen tuntee aina vähintään yhden. Kyllä näitä on oikeasti olemassa ja joidenkin kohdalla se sairaus/sairaudesta johtuvaa. Se ei kuitenkaan tarkoita että niitä on joka paikassa.

Vierailija
29/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nainen rauhaan.

Hän ei halua samaa, kuin sinä, ja sitä sinun on kunnioitettava.

Tietysti jos haluat virkavallan kanssa tekemisiin, sekä mahdollisesti potkut ...

Vierailija
30/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n hissi ei mee ylös asti

Vierailija
31/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Pelästy kiinnostustasi, mustasukkainen puoliso tai ei koskaan edes pitänyt sinusta edes kaverina. Minulla on kyllä Facebookissa kaverina mies työpaikalta, joka on ihastunut minuun. Olen tehnyt selväksi, että pidän hänestä vain kaverina. Asummekin nykyään ihan lähekkäin.

Vierailija
32/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanssit eivät kuulu työpaikalle. Avio- tai avopuolisojen tai muidenkaan julki-/salarakkaiden ei kuulu olla samassa työpaikassa edes työkavereina. Vielä vähemmän esihenkilönä ja alaisena. Jos jotain romanttista säätöä kuitenkin syntyy, toinen vaihtakoon saman tien muualle töihin!

Tää on varmasti mustasukkaisen puolison kirjoittama. Joka pelkää, että joku vie hänen puolison. En kannata salasuhteita!

Vierailija
33/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta sun duuni alkaa kun olet aloiteen kirjoitanut kello:10.56. 3/8.21.E t ole missän töissä,olet työtön.Jos olet yövuorolainen ,nukut nyt.

On myös iltavuoroja jotka alkavat esim kahdelta. Vai luuletko että maailmassa ei ole kuin kaksi vuoroa eikä ruokatunteja tai etätöitä arvon Sherlock?

Mutta keksitty juttu muuten.

Vierailija
34/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä mieltä, pitäiskö tällaisesta tyypistä tehdä ilmoitus hr:lle ja poliisille? Vai miten hoitaisitte ongelman?

Kyseinen henkilö myös usein kehtaa ääneen "pohtia" mitä kaikkea nainen ja hän tulevat yhdessä perimään naisen vanhemmilta.

Mielenterveystapaus on hän, ja varmasti rikoshistoriaakin löytyy.

- sivusta kyselen -

Tehokkaampaa hoitaa asia itse. Poliisista ole mitään hyöty parempi hoitaa pois päiviltä hissukseen vaan syvään pystykuoppaan todella raskaat kivet ja maatanpäälle pari metriä. Eläinraato haudan päälle 30cm maan alle. Kukaan ei jää kaipaamaan pitkäksi aikaa.

Eli teet itse pahemman rikoksen, ja istut jonkun typerän miehen takia linnassa vuosia?

Ennemmin hankkisin vaikeudet kyseiselle äijälle, koska hänhän se vääryyden tekijä on.

Itseasiassa poliisi voi tehdä paljonkin, jos on esimerkiksi sellaisia viestejä kyseiseltä häiriköltä tullut, jotka riittää perusteeksi rikosilmoitukseen.

Paskanmarjat jäisin kiinni. Se vaan on näin että aina löytyy ihmisiä joiden perheille ei vittuilla ilman vakavia seuraamuksia. 20 kuutiota multaa nokan päällä eipä häiritse enää ketään ja on mielestä pois ikuisesti. Yliarvioit poliisin resurssejä selvittää kadonneen luuserin tapausta.

Tunnusta pois. Karigasniemeä ei jätetä rauhaan vaikka kuinka toivotte. Tulet ja tulette jäämään kiinni.

Vierailija
35/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla monia. Pelästy kiinnostustasi, mustasukkainen puoliso tai ei koskaan edes pitänyt sinusta edes kaverina. Minulla on kyllä Facebookissa kaverina mies työpaikalta, joka on ihastunut minuun. Olen tehnyt selväksi, että pidän hänestä vain kaverina. Asummekin nykyään ihan lähekkäin.

Ja kohta asutte samankaton alla. Niinhän sinä itse viestissäsi viestität. Työkaverisi taitaa olla enemmän kuin vain työkaveri....

Vierailija
36/36 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näitä tyyppejä on olemassa. Eivät ole ollenkaan mitään leppoisia kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä