Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisisitteko anteeksi pettämisen?

Vierailija
18.08.2014 |

Ihan yhdyntään asti mennyttä pettämistä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanoisin en antaisi, mutta vaikeampi se olisi sitten päättää jos tilanne olisi oikeasti omalla kohdalla.

Vierailija
2/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luultavasti, jos se olisi kertaluontoinen, vain seksiä -juttu. Sen sijaan joku pitkään jatkunut salainen sivusuhde, jossa olisi oikeasti tunteet mukana, olisi vaikeampi sivuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että kysyy ensin luvan, niin ei tarvitse pyydellä anteeksi.

Vierailija
4/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten en olisi antanut, nyt antaisin.

Vierailija
5/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 02:36"]

Ihan yhdyntään asti mennyttä pettämistä

[/quote]

Antaisin anteeksi,kunhan olisin kostanut ensin.

Vierailija
6/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Tuon kaltainen valehtelu ja luottamuksen pettäminen kertoo vain siitä, ettei puolisoa arvosta enää paskan vertaa. Mitä järkeä sellaista suhdetta jatkaa?

Vierailija
7/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi, sillä kuka tahansa voi langeta. En kuitenkaan jatkaisi suhdetta pettäjän kanssa. Mielestäni siis anteeksi voi antaa, mutta elämä ei jatkuisi ennallaan. Arvostan itseäni sen verran, etten jaa kumppaniani edes kertaluonteisesti toisen kanssa. Samoin, jos pettäisin itse kumppaniani, en anelisi yhteisen elämän jatkumista. Parisuhteessa joko ollaan tai ei olla. Jos pettämislinjalle lähdetään eli leikkimään suhteella, on aika laittaa piuhat poikki. Anteeksi antaisin siksi, sillä katkeruus turmelee elämän. Katkeraa valittajaa on aivan liikaa lähipiirissäkin.

Vierailija
8/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankeavat aina uudelleen. En.

Vierailija
9/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen jo antanutkin anteeksi, tosin en tiedä miten pitkälle menivät.

Mieheni ainakin oli ihastunut työkaveriinsa - viettää osan aikaa ulkomailla toimistossa missä tämä nainen on töissä. Eli mahdollisuuksia on vaikka 2 huushollin ylläpitoon (no, taloudellisesti ei koska hoidan miehen palkkarahat laskujen maksuun). 

Mutta olen päättänyt että niin kauan kun meillä on ihana parisuhde eikä minulta puutu mitään (siis hellyyttä, seksiä, kumppanuutta) olen tyytyväinen, miehestä riittää kyllä jaettavaa kunhan tekee sen diskreetisti.

Vierailija
10/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin anteeksi. En tietenkään heti mutta myöhemmin. Yksi känninen hairahdus yli 15 vuotta sitten. Oltiin nuoria eikä ole toistunut, elämä miehen kanssa ollut ja edelleen on ihanaa. Kannatti.

Vierailija
11/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pystyisin antamaan anteeksi. Varsinkin, jos pettäisi työkaverin tai jonkun tutun, jota tulee näkemään. Ehkä sen voisin antaa anteeksi, jos mies olisi maksullisen kanssa. Tietäisin varmasti ettei ole tunteita ollut mukana.

Vierailija
12/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.Minulle suhteessa tärkeintä on luottamus,en voisi olla ihmisen kanssa johon en voi luottaa.

Vierailija
13/13 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai voisin antaa anteeksi,. mutta en unohtaa. Pettäminen olisi iso kolaus suhteellemme. Niin iso, että se vääjäämättä johtaisi eroon.

Meidän suhde perustuu luottamukselle ja se, kun rikotaan niin koko suhteen pohja on viety.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi