Opiskelijaelämä ja seksi
Tuossa muistelin muutamien vuosien takaisia opiskeluaikoja.
Kertokaas jotain mehukkaita kertomuksia opiskeluaikoina harrastetusta seksistä.
Eipä näitä tilaisuuksia itsellänikään niin paljoa ole ollut, muutamia. Eräs kerta joissain opiskelijabileissä kiinnitin illan aika huomiota erääseen tytyyn, jolla oli todella hyvännäköinen perse, varmaan jokin urheilija. Illan aikana yksi asia johti toiseen ja jossain vaiheessa lähdettiin mun kämpille. Tyty oli jonkin verran humalassa, joskin ei pahasti, itse lähes selvin päin. Kämpillä eka pussailua ja sitten vähän muutakin. Tytyllä todellakin oli hyvä perä ilman housuja ja kivat mustat stringit. Voitte arvata, että eka kierros oli aika lyhyt, mutta ei se mitään jatkettiin vielä pari kierrosta. Kolmannella kerralla ei meinannut enää laueta. Aamulla tyty lähti jonnekin, ei sen koommin oltu yhteyksissä. Sinänsä harmi. Jälkiteen muistellut tilannetta lämmöllä.
Kommentit (51)
Yksi opiskeluvuosien ihanista oli seksi kampuksella piiloutuen johonkin nurkkaan tai portaikon alle. Ne jatkuvat himot pimppa märkänä ja täysillä herkästi keuliva nuori mies kaverina. Toinen oli vakio kotibileseksi. Talon tai kämpän veskissä tai kylppärissä kun toiset ryyppää. Oveen koputellaan mutta me vaan jatketaan. Oltiin kuuluisia tuosta. Sitten ihan punaisina orkusta takaisin ja poikaystävällä vielä kulli pullistellen housuissa. ah.
Seksiä oli ainakin enemmän kuin nyt nelikymppisenä. Tuntuu, että laadullisestikin parempaa, mutta voi olla että aika kultaa muistoja. Ihaninta oli sellainen kevyt kupliva olo ja diskojen hitaissa poikien vartalot vasten omaa fittiä tytön varttani. Kun tunsi miten kiihottunut toinen oli, se kiihotti ihanasti kihelmöiden.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä oli ainakin enemmän kuin nyt nelikymppisenä. Tuntuu, että laadullisestikin parempaa, mutta voi olla että aika kultaa muistoja. Ihaninta oli sellainen kevyt kupliva olo ja diskojen hitaissa poikien vartalot vasten omaa fittiä tytön varttani. Kun tunsi miten kiihottunut toinen oli, se kiihotti ihanasti kihelmöiden.
Aaah. Teinidiskot... ei ihanampaa ja kun siinä tanssiessa pussailtiin.. <3
Aaah, itsenäistymisen ja nuoruuden huumaa. Juhlia oli runsaasti, suurin osa oli tuttuja ja turvallisia ja välillä piti käydä YTHS:llä ripittäytymässä.
Ei oikeastaan. Tai no testattavana kävin muutamia kertoja ja juhliin olisi päässyt mutta minä suosin parisuhdeseksiä. Kuten myös suurin osa kavereistani.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olihan ne orgasmit voimakkaita. Tuntuu että nuorena panetti koko ajan. Kämppis sai kuunnella meidän seksiääniä ja varmaan katseli meidän touhuja. Soluasunnon iloja. Ah, tanssiminen mikä esileikki! Joskus sain poikaystävän laukeamaan housuihinsa. Ei kuulemma haitannut yhtään kun tuntui niin taivaalliselta hieroa lantiota mua vasten.
No voi niitä aikoja, asuin nykyisen mieheni kanssa silloin yhdessä, ja meillä molemmilla oli vipinää sinne sun tänne. Mies jäi hyvin nolosti kiinni-opiskelin sen naikkosen kanssa samassa opiskelupaikasta-eri linjoilla kyllä. Nainen rakastui mieheeni, sanoi että oli muhinoinut koko viikonlopun meillä kun olin poissa. Pidin huolen, että se romanssi ei jatkunut. Toisaalla kävin luokkatoverini kanssa kiivasta romanssia läpi. Voi niitä bileitä ja sitä flirtin määrää ja seksi haluja. Mies pilaili jokaisen naisen kanssa-olisi kyllä saanu jokaiselta, hyvännäköinen kun oli. Sitten opiskelut saatiin päätökseen, mentiin naimisiin, saatiin lapsi ja erottiin. Mutta tuo aika oli jotain.vieläkin kiihottaa ajatus !!!!!
On. Onhan se Sitä itteensä..parh./pahimmillaan?
Hmmp..oisko vaa sitä omanperseenkiillottamista ja maksettuapropagandaa? Ehkä mut ei meejatkoon. eimulla.Sori oot hyvä LIIAN hyvä kiillottaa Sitä. -
Sama enkuksi. (eng)"your own ass polishing and paid propaganda? Maybe but I don't mind. I don't have one. Sorry, you're good."
Vierailija kirjoitti:
No voi niitä aikoja, asuin nykyisen mieheni kanssa silloin yhdessä, ja meillä molemmilla oli vipinää sinne sun tänne. Mies jäi hyvin nolosti kiinni-opiskelin sen naikkosen kanssa samassa opiskelupaikasta-eri linjoilla kyllä. Nainen rakastui mieheeni, sanoi että oli muhinoinut koko viikonlopun meillä kun olin poissa. Pidin huolen, että se romanssi ei jatkunut. Toisaalla kävin luokkatoverini kanssa kiivasta romanssia läpi. Voi niitä bileitä ja sitä flirtin määrää ja seksi haluja. Mies pilaili jokaisen naisen kanssa-olisi kyllä saanu jokaiselta, hyvännäköinen kun oli. Sitten opiskelut saatiin päätökseen, mentiin naimisiin, saatiin lapsi ja erottiin. Mutta tuo aika oli jotain.vieläkin kiihottaa ajatus !!!!!
Korkkasiko hän sinut ja käyttikö kortsua kaverisi kanssa?
Olin amkssa ja olin tuolloin hiukan pulleahko nuori nainen. Muutin toisesta kaupungista opiskelemaan ja eikä tietenkään ollut ketään tuttuja ennestään siellä.
Koulun alkuviikkoina katselin että ainakin mies tarjonta on hyvä. Ja silloin sain fantasian että haluan panna mahdollisimman monen opiskelija miehen kanssa ja se toteutuikin aika hyvin. Toisena vuotena rupesin tekemään sitä myös rahasta. Ajattelin että tykkään seksistä paljon ja kuitenkin haluan sitä usein niin miksei siitä ottaisi vähän lisä opintotukia ei. Mutta kuitenkin kaikille koulun miehille annoin ilmatteeksi, ettei juorut lähde liikkeelle..
Se oli kivaa aikaa. Nyt kahden lapsen äiti 41v.
Vierailija kirjoitti:
Olin amkssa ja olin tuolloin hiukan pulleahko nuori nainen. Muutin toisesta kaupungista opiskelemaan ja eikä tietenkään ollut ketään tuttuja ennestään siellä.
Koulun alkuviikkoina katselin että ainakin mies tarjonta on hyvä. Ja silloin sain fantasian että haluan panna mahdollisimman monen opiskelija miehen kanssa ja se toteutuikin aika hyvin. Toisena vuotena rupesin tekemään sitä myös rahasta. Ajattelin että tykkään seksistä paljon ja kuitenkin haluan sitä usein niin miksei siitä ottaisi vähän lisä opintotukia ei. Mutta kuitenkin kaikille koulun miehille annoin ilmatteeksi, ettei juorut lähde liikkeelle..
Se oli kivaa aikaa. Nyt kahden lapsen äiti 41v.
On siinä ollut varmasti useita miehiä panemassa..
Piditkö lukuja muistissa monenko miehen kanssa olit opiskelu vuosina?
Jyväskylässä oli porukkaa opiskelijabileiden jatkoilla jonkun vielä kotona asuvan opiskelijan luona. Eräs neito oli erityisen kiinnostunut meikäläisestä, joten siinä siirryttiin sivummalle neuvottelemaan, että mitäs tehtäisiin. Neiti ehdotti, että jos mentäisiin tuonne vierashuoneeseen ja hän voi vaikka vähän imeä munaa. No sehän kelpasi ja sinne mentiin. Siinä suihinottoa ihastellessa tajusin, että neidin nimi oli paennut mielestä, mutta ajattelin, että pärjätään tässä ilmankin. Sitten neito kysyi, että olisiko kortsuja, jos haluaisin panna. No ei ollut. Kävin nopeasti kysymässä ja kenelläkään muullakaan ei muka ollut. Takaisin huoneeseen harmittelemaan tilannetta. Neiti riisui jo housuja ja sanoi, että panna saa mutta sisään ei sitten tulla. Nyt on saatava munaa. Kävin päälle ja paukutin parhaani mukaan pidätellen lastia. Neito tuli aika kovaa kädellä itseään auttaen. Itse sain herrasmiehenä lupaukseni mukaisesti spermat pidäteltyä. Tarkoitus oli sitten runkata lasti neidin suuuhn, mutta enpä enää tuossa vaiheessa humalalta ja puutumukselta tullut, vaikka kuinka runkkasin ja neiti siinä suu auki odotti. Aamulla tajusin, että jos en sattumalta neitiin törmää, niin nimen puutteessa uusintakin uhkaa jäädä saamatta. Krapulassa jomotti kalua ja seisoi niin, että piti runkata monta kertaa. Ei nähty enää ikinä. Harmittaa vieläkin että jäi neidiltä spermat nielemättä.