Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijaelämä ja seksi

Opiskelijaxxx
03.08.2021 |

Tuossa muistelin muutamien vuosien takaisia opiskeluaikoja.

Kertokaas jotain mehukkaita kertomuksia opiskeluaikoina harrastetusta seksistä.

Eipä näitä tilaisuuksia itsellänikään niin paljoa ole ollut, muutamia. Eräs kerta joissain opiskelijabileissä kiinnitin illan aika huomiota erääseen tytyyn, jolla oli todella hyvännäköinen perse, varmaan jokin urheilija. Illan aikana yksi asia johti toiseen ja jossain vaiheessa lähdettiin mun kämpille. Tyty oli jonkin verran humalassa, joskin ei pahasti, itse lähes selvin päin. Kämpillä eka pussailua ja sitten vähän muutakin. Tytyllä todellakin oli hyvä perä ilman housuja ja kivat mustat stringit. Voitte arvata, että eka kierros oli aika lyhyt, mutta ei se mitään jatkettiin vielä pari kierrosta. Kolmannella kerralla ei meinannut enää laueta. Aamulla tyty lähti jonnekin, ei sen koommin oltu yhteyksissä. Sinänsä harmi. Jälkiteen muistellut tilannetta lämmöllä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui aikanaan niin kivasti että HOAS:In kolmen pojan solussa toinen kämppiksistä oli tosi hyvännäköinen kundi jolla oli vielä samat "intressit" kuin minulla. Melko pian meille kehkeytyi hyvä pitkäaikainen suhde. Emme muuten seurustelleet mutta säästyi vaivaa kun ei tarvinnut hakea seuraa muualta kun kotona aina sai. Työlästä mutta samalla jännitystä tuovaa oli salata touhumme kolmannelta kaverilta, tuolloin ysärin alussa ei olisi ollut ihme vaikka olisi tehnyt meistä valituksen.

Tapahtuiko tämä Kilonrinteellä?

Joopa joo. Olitko naapurimme vai peräti se kolmas kämppis? Epäilitkö jotain?

Saatoin olla naapuri... Tuli vain tuosta kolmen solusta opiskeluaikojen Kilonrinteen solu mieleen. Siellä seinät oli paperia ja naapurista kuuli kyllä ihan kaiken. Oli joskus mukava kuunnella, kun kämppis painoi tyttöystäväänsä.

Ehkä meidätkin sitten kuultiin, ainakin se kolmas kämppis. Eipä huomautellut mitään.

Vierailija
22/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui aikanaan niin kivasti että HOAS:In kolmen pojan solussa toinen kämppiksistä oli tosi hyvännäköinen kundi jolla oli vielä samat "intressit" kuin minulla. Melko pian meille kehkeytyi hyvä pitkäaikainen suhde. Emme muuten seurustelleet mutta säästyi vaivaa kun ei tarvinnut hakea seuraa muualta kun kotona aina sai. Työlästä mutta samalla jännitystä tuovaa oli salata touhumme kolmannelta kaverilta, tuolloin ysärin alussa ei olisi ollut ihme vaikka olisi tehnyt meistä valituksen.

Tapahtuiko tämä Kilonrinteellä?

Joopa joo. Olitko naapurimme vai peräti se kolmas kämppis? Epäilitkö jotain?

Saatoin olla naapuri... Tuli vain tuosta kolmen solusta opiskeluaikojen Kilonrinteen solu mieleen. Siellä seinät oli paperia ja naapurista kuuli kyllä ihan kaiken. Oli joskus mukava kuunnella, kun kämppis painoi tyttöystäväänsä.

Myös Turun yo-kylässä oli olematon äänieristys. Sen ansiosta päädyttiin aikanaan mm. parinvaihtoa ja gangbangiä sisältäneisiin kokeiluihin. Siinä sivussa tuli saatua tutkintokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana ei käynyt flaksi kertaakaan, joten omin avuin oli pärjättävä. Vasta kun olin valmistunut ja hyvällä palkalla kuuluisassa työpaikassa, olinkin kiinnostava ja otin kaikki menneet pettymykset takaisin korkojen kanssa. Olipa sitten tosi vaikeaa naimisiin mentyäni irrottautua raikulielämästä, mutta onnistuin suht'koht' hyvin.

Vierailija
24/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana ei käynyt flaksi kertaakaan, joten omin avuin oli pärjättävä. Vasta kun olin valmistunut ja hyvällä palkalla kuuluisassa työpaikassa, olinkin kiinnostava ja otin kaikki menneet pettymykset takaisin korkojen kanssa. Olipa sitten tosi vaikeaa naimisiin mentyäni irrottautua raikulielämästä, mutta onnistuin suht'koht' hyvin.

Vierailija
25/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni vähän sama juttu, ei juurikaan vientiä. Tosin en juuri missään baareissa käynytkään. Onneksi nykyisin olen ihan ok palkkaisessa hommassa ja voin ostaa seuraa mukavilta opiskelijatytöiltä. Olen myös ottanut menetettyä takaisin...

Vierailija
26/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen haikeasti opiskeluaikoja. Tuli koettua vaikka ja mitä. Kimppaa kokoonpanoilla: 2N + 1M, 1N+2M, 1N+5M, nuorta ja vanhaa, kiihkeä hetken mielijohteesta, sekä syvä romanssi tajuttoman seksikkään naisen kanssa. Harmi, että kyseisen Daamin kanssa tuli "elämä" väliin.

Vierailija
27/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatytöt saivat 1990 -luvulla ja saa edelleen vipinää punttiin. Rohkeus tehdä villejäkin kokeiluja tuntuu olevan erityisesti nykyajan nuorten naisten keskuudessa vallitseva trendi. Onneksi kuvaan kuuluu myös ageplayer -kinkyilyt.

Vierailija
28/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikana, tai no olen edelleen, tukevahko sosiaalisesti kömpelö henkilö. Ei tarvinnu panna kertaakaan opiskeluaikana. Muutaman kerran uskaltauduin yrittämään, ja rukkasia vain sain. Noh, seksi on hauskaa yksinkin.

Kiitos sydämeni pohjasta tästä upeasta seksivinkistä. Villistäseksistä kuunteleminen on aina iloa! Suuri mieli ja henki iloitsee täällä ja olen äärimmäisen lahjakas rakastelemaan tukevahkona ja sosiaalisesti kömpelönä ihmisenä. Rakastan seksissä mystiikkaa. Kaikki uudet vinkit seksiin kuulostavat erikoiselta ihanilta kuin rituaalilta. Maaginen ihana upea seksivinkki. Kiitos.

Vierailija
29/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opiskelu ajan seksi oli vaan hienoa nuoruuden ja uusien kokemusten aikaa.

Sain ensi kerran kunnon suihinoton, muutamia suuri rintaisia nuoria naisia ym. ja pääsi ensi kertaa kokemaan varatun naisen kanssa olemisen.

Vierailija
30/51 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuksina erään opiskelukaverin naispuolinen kaveri oli kertonut, että olen "söpö". Joskus sitten oltiin kolmistaan viettämässä iltaa ja jossain vaiheessa kaverini lähti omille teilleen. Jäätiin tytyn kanssa kahden, joka oli kovinkin aloitteellinen. Kohta oltiinkin ryhtymässä pahohommiin. Meikäläisellä ei juurikaan ollut kokemusta, joten aika sähläämistä oli. Kumia ei ollut ja ei kuulemma tarvitukaan pillereiden takia. Ei siinä montaa työntöä ehtinyt tehdä, kun spruit spruit. Hiukan nolotti nähdä tyty seuraavan kerran.

Kokemus karttuu!

Vierailija
31/51 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietojenkäsittelyn linjalla opiskelin AMKissa ja tuli pantua läpi kaikki oman luokan katseenkestävät muijat (ei montaa) sekä hyvä määrä restoja ja hoitsuopiskelijoita. myös muutamia lukiotyttöjä samasta kaupungista ja oli myös ~6kk kestävä seksisuhde 20km päässä asuvan varatun lukiotytön kanssa. kaupunki oli sen verran pieni että siellä oli yksi teinibaari josta panot haettiin

Vierailija
32/51 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietojenkäsittelyn linjalla opiskelin AMKissa ja tuli pantua läpi kaikki oman luokan katseenkestävät muijat (ei montaa) sekä hyvä määrä restoja ja hoitsuopiskelijoita. myös muutamia lukiotyttöjä samasta kaupungista ja oli myös ~6kk kestävä seksisuhde 20km päässä asuvan varatun lukiotytön kanssa. kaupunki oli sen verran pieni että siellä oli yksi teinibaari josta panot

Pohjanmaalla sijaitsevan AMKin hoitsuopiskelijoilta sai aikanaan aina kunnon "hoidot". Oi niitä aikoja😊

Vierailija
33/51 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta saa kuvan, että kaikki nuoret naiset olisi opiskeluaikana olleet tosi hurjia? Miulla ei riittänyt jaksaminen muuhun kuin opiskeluun ja töissä käyntiin sen ohella, vaikka sinkku olin koko opiskeluajan. Harmittaa kyllä nyt valmistumisen jälkeen, kun keskittyi vaan puurtamiseen, niin ei kertynyt kokemusta nuorista miehistä ja tämmösiä tarinoita, joita muistella :(

Vierailija
34/51 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina mulla oli sama poikaystävä ollut jo usean vuoden ajan, joten mitään säätöjä en ole kokenut. Tuli paneskeltua hänen kanssaan melko erikoisissa paikoissa, kuten autotien viereisen puistoalueen katveessa, uimarannan pusikossa ja asuntomme parvekkeella. Meidän olohuoneeseen oli suora näköyhteys naapurin parvekkeelta ja pari kertaa sohvalla takaapäin paukutettuamme huomasimme naapurin lähtevän röökiltä pois.. Nähnyt siis varmasti koko toimituksen, kun jäi verhot sulkematta. No, sellaista se on opiskelijataloissa. 

Vierailija
35/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan solussa pantiin samaa alaa lukevan poikaystäväni kanssa ja kämppis, 1 kpl, sai olla kuulolla tai ei. Yritettiin hillitä ääniä. Harrastettiin kyllä seksiä koko ajan. Aina lähetyssaarnaajaa ja sänky natisi. Hän oli siinä mestari ja sai mut tulemaan pelkästään panemalla sarjaorkkuihin... niin sanattoman ihanaa...

Bileissä käytiin yhdessä ja siellä suudeltiin ja kosketeltiin toisiamme, joskus mun tissit oli esillä vähän aikaa poikaystävän hyväillessä niitä. Kerran muistan runkanneeni häntä suudellessa jossain hämärässä nurkassa penis ulkona housuista. Kerran pantiin kaverin kotibileissä makkarissa ja yleisömme huokaili ovensuussa. Se oli ehkä villein. Tai sitten se, kun mentiin kaupassa vessaan kesken ostosten. Aika kesyä meillä taisi olla.

Vierailija
36/51 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitte siis tykätä toisistanne! Kai menitte sittemmin naimisiin? 

Vierailija
37/51 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sortunut, vaikka pojat yrittivät päästä tekemään mällitarpeet reikiini. Hetki siinä meni ennen kuin oppivat ketkä ovat helppoja.

Vierailija
38/51 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhden kauppaopiston tytön kanssa 2 vuotta. Kumeja meni 3pkt eli 75kpl. Tulikait siinä pantua. Hän muutti sitten kotipaikkakunnalle.

Vierailija
39/51 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä taitaisi uskoa kukaan, pikkukaupunki, kylä enemmänkin. Panoja kertyi ja kokemuksia. Salailin sitä, että sain. Yhdwltä luokqltq pqnin kaikki tytöt.

Vierailija
40/51 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin lähes koko opiskeluajan selibaatissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä