Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijaelämä ja seksi

Opiskelijaxxx
03.08.2021 |

Tuossa muistelin muutamien vuosien takaisia opiskeluaikoja.

Kertokaas jotain mehukkaita kertomuksia opiskeluaikoina harrastetusta seksistä.

Eipä näitä tilaisuuksia itsellänikään niin paljoa ole ollut, muutamia. Eräs kerta joissain opiskelijabileissä kiinnitin illan aika huomiota erääseen tytyyn, jolla oli todella hyvännäköinen perse, varmaan jokin urheilija. Illan aikana yksi asia johti toiseen ja jossain vaiheessa lähdettiin mun kämpille. Tyty oli jonkin verran humalassa, joskin ei pahasti, itse lähes selvin päin. Kämpillä eka pussailua ja sitten vähän muutakin. Tytyllä todellakin oli hyvä perä ilman housuja ja kivat mustat stringit. Voitte arvata, että eka kierros oli aika lyhyt, mutta ei se mitään jatkettiin vielä pari kierrosta. Kolmannella kerralla ei meinannut enää laueta. Aamulla tyty lähti jonnekin, ei sen koommin oltu yhteyksissä. Sinänsä harmi. Jälkiteen muistellut tilannetta lämmöllä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenkäsittelyn linjalla opiskelin AMKissa ja tuli pantua läpi kaikki oman luokan katseenkestävät muijat (ei montaa) sekä hyvä määrä restoja ja hoitsuopiskelijoita. myös muutamia lukiotyttöjä samasta kaupungista ja oli myös ~6kk kestävä seksisuhde 20km päässä asuvan varatun lukiotytön kanssa. kaupunki oli sen verran pieni että siellä oli yksi teinibaari josta panot haettiin

Vierailija
2/51 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietojenkäsittelyn linjalla opiskelin AMKissa ja tuli pantua läpi kaikki oman luokan katseenkestävät muijat (ei montaa) sekä hyvä määrä restoja ja hoitsuopiskelijoita. myös muutamia lukiotyttöjä samasta kaupungista ja oli myös ~6kk kestävä seksisuhde 20km päässä asuvan varatun lukiotytön kanssa. kaupunki oli sen verran pieni että siellä oli yksi teinibaari josta panot haettiin

Satusetä herännyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla opiskelemassa hyvin tiiviillä kurssilla johon kuului hieman työharjoittelua mutta paljon kursseja joista suuri osa luettii kotona. Minulla oli ihan minuutin tarkka opiskeluaikataulu josta ei koskaan poikettu, eikä siis opiskelijaelämä kuulunut siihen. Tenttejä oli muutaman viikon välein.

Kun sitten lähdin tentistä, jäin usein hengailemaan tenttipaikan aulaan ja olin itse sosiaalisuus. Usein siinä kohtaa seurustelevat kiirehtivät omiensa luo mutta jäljelle jäävä porukka oli hyvässä juhlavalmiudessa - eiköhän kaikilla ollut mielessä kiireetön ruokailu, pari tuoppia ja paineiden purku. Naisia oli enemmän kuin puolet vaikka talousalaa luettiinkin, ja kun nämä eivät olleet mitään romanssia etsiviä pikkulikkoja vaan enimmäkseen ammatissa toimivia aikuisia naisia ei iltapäivä ollut pitkälläkään kun jo sovin jonkun kanssa että mennään meille/heille. Sellaisena iltana oleiltiin, otettin noutoruokaa ja pantiin. Saatettiin juoda lasillinen, lojua kylpytakissa, katsoa telkkaa ja taas panna. Seuraavana aamuna herättiin ihanaan sunnuntain vapauteen ja pantiin uudestaan, sitten jompikumpi vähitellen alkoi pukeutua ja häipyi. ja eikun uutta periodia opiskelemaan.

Vierailija
4/51 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksina erään opiskelukaverin naispuolinen kaveri oli kertonut, että olen "söpö". Joskus sitten oltiin kolmistaan viettämässä iltaa ja jossain vaiheessa kaverini lähti omille teilleen. Jäätiin tytyn kanssa kahden, joka oli kovinkin aloitteellinen. Kohta oltiinkin ryhtymässä pahohommiin. Meikäläisellä ei juurikaan ollut kokemusta, joten aika sähläämistä oli. Kumia ei ollut ja ei kuulemma tarvitukaan pillereiden takia. Ei siinä montaa työntöä ehtinyt tehdä, kun spruit spruit. Hiukan nolotti nähdä tyty seuraavan kerran.

Vierailija
5/51 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskeluaikoina tuli päädyttyä kahden tytön kämpille baarista ja kun vessaan menin, niin vuorotellen tulivat kuiskuttamaan, että tuutko mun viereen. No kumman valitset? Mä otin sen, jolla oli isommat tissit. Aamuun asti painettiin.

Vierailija
6/51 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuksina erään opiskelukaverin naispuolinen kaveri oli kertonut, että olen "söpö". Joskus sitten oltiin kolmistaan viettämässä iltaa ja jossain vaiheessa kaverini lähti omille teilleen. Jäätiin tytyn kanssa kahden, joka oli kovinkin aloitteellinen. Kohta oltiinkin ryhtymässä pahohommiin. Meikäläisellä ei juurikaan ollut kokemusta, joten aika sähläämistä oli. Kumia ei ollut ja ei kuulemma tarvitukaan pillereiden takia. Ei siinä montaa työntöä ehtinyt tehdä, kun spruit spruit. Hiukan nolotti nähdä tyty seuraavan kerran.

Hyi hyi, ilman kumia!

Vierailija
7/51 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien olenkin viihtynyt näiden satujen parissa

Vierailija
8/51 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tehdään harkkatyö ja sitten jaetaan kaikille pilvessä.

Vierailija
9/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö se nykyään menee?

Vierailija
10/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin koko opiskeluajan nykyisen puolisoni kanssa, mutta samalla vuosikurssilla oli eräs todella mukava ja kiinnostava nainrn. Bileissä tanssittiin hitaita ja oltiin käsi kädessä, saattelin hänet kotiin useamman kerran, halailtiin ja suukkoja joskus vaihdettiin mutta ei sen kummempaa. Myöhemmin oltiin samassa työpaikassa ja siellä eräiden juhlien yhteydessä muutaman vuoden jälkeen sitten juteltiin ja tunnustettin toinen toiselle ihastuksemme. Ei olisi tarvinnut kuin jommankumman ehdottaa, niin varmaan oltaisiin hypätty sänkyyn ja ties mitä. Hän kyllä tiesi että minä seurustelen, itse hän oli silloin sinkku. Hiukkasen harmittaa yhä, vaikka aikaa on jo parikymmentä vuotta ja molemmilla on perheet nyt. Somekavereita ollaan kyllä eli yhteys löytyy jos alkaa vanha suola janottaa.

Lämmöllä muistelen opiskeluaikaa, kiitos M, vaikkei se tän avauksen mukaista seksihurjastelua ollutkaan. Paitsi toki avopuolison kanssa kotona.

Vierailija
11/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana, tai no olen edelleen, tukevahko sosiaalisesti kömpelö henkilö. Ei tarvinnu panna kertaakaan opiskeluaikana. Muutaman kerran uskaltauduin yrittämään, ja rukkasia vain sain. Noh, seksi on hauskaa yksinkin.

Vierailija
12/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se opiskeluaika mitään promiskuiteetin ilojuhlaa ollut. Tulevan puolisoni kuitenkin tapasin silloin, joten hänen kanssaan kyllä tehtiin yhtä ja toista.

Ennen tätä minulla ennätti olla vain pari lyhytaikaista seksisuhdetta, eikä niistäkään mitään erityisen mahtavia muistoja jäänyt, toki tietysti sille ensimmäiselle olin todella kiitollinen, kun pääsin poikuudestani.

Vierailija
13/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus opiskeluaikoina tuli päädyttyä kahden tytön kämpille baarista ja kun vessaan menin, niin vuorotellen tulivat kuiskuttamaan, että tuutko mun viereen. No kumman valitset? Mä otin sen, jolla oli isommat tissit. Aamuun asti painettiin.

No et sitten ottanut tyttöjä molempiin kainaloihin kun kerrankin olisi ollut mahdollisuus ja ilmeisen tarjokkaitakin! Ei noita tilaisuuksia ihan joka päivä tule!

Vierailija
14/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikana, tai no olen edelleen, tukevahko sosiaalisesti kömpelö henkilö. Ei tarvinnu panna kertaakaan opiskeluaikana. Muutaman kerran uskaltauduin yrittämään, ja rukkasia vain sain. Noh, seksi on hauskaa yksinkin.

Minulla oli vähän sama tilanne. En ollut niin tukevahko, mutta ujohko maalaispoika Helsingissä.  Kävin oikeissa tanssiravintoloissa  ja yritin iskeä naisia, mutta en saanut kuin ihan muutamia  onnistumista. Yksi oli surkea kännikokeilu, jossa seksi ei onnistunut. Yksi kerta olikin sitten hiukan jo vanhempien naisten työporukka eräästä suuryrityksestä viettämässä tyttöjen iltaa. Minut oikeastaan iskettiin silloin, kuten kaverinikin . Pääsin erään uhkean naisen asunnolle ja se oli ihanaa seksiä kokemattomalle. Yksi kerta sain oman opiskelijaporukan bileiden jatkoilta muun alan opiskelijan numeron ja seuraavana iltana meninkin hänen kämpilleeen ja sain heti.

Vierailija
15/51 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän sama tilanne. En ollut niin tukevahko, mutta ujohko maalaispoika Helsingissä.  Kävin oikeissa tanssiravintoloissa  ja yritin iskeä naisia, mutta en saanut kuin ihan muutamia  onnistumista. Yksi oli surkea kännikokeilu, jossa seksi ei onnistunut. Yksi kerta olikin sitten hiukan jo vanhempien naisten työporukka eräästä suuryrityksestä viettämässä tyttöjen iltaa. Minut oikeastaan iskettiin silloin, kuten kaverinikin . Pääsin erään uhkean naisen asunnolle ja se oli ihanaa seksiä kokemattomalle. Yksi kerta sain oman opiskelijaporukan bileiden jatkoilta muun alan opiskelijan numeron ja seuraavana iltana meninkin hänen kämpilleeen ja sain heti.

Jatkanpa muistelua vielä... Eräs aika uhkea sairaanhoitajaopiskelija oli vielä, joka antoi selvästi kämpilleni mentäessä ymmärtää, että nyt haluttaa, mutta sitten lopuksi kumminkin kielsi.

Sitten seuraavana syksynä tuli jo vuosia aiemmin kotiseudulta päin tuntemani on-off-tyttis Helsinkiin opiskelemaan myös. Päätimme taas jatkaa, muutimme pian perheasuntoonkin yhteen, riitelimmekin tietenkin välillä kunnolla , mutta menimme vihille parin vuoden päästä siitä. Seksiä oli sitten paljon sen jälkeen . Siitä on jo vuosikymmeniä ja ollaan aviossa edelleenkin jne

Vierailija
16/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pannut

Vierailija
17/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui aikanaan niin kivasti että HOAS:In kolmen pojan solussa toinen kämppiksistä oli tosi hyvännäköinen kundi jolla oli vielä samat "intressit" kuin minulla. Melko pian meille kehkeytyi hyvä pitkäaikainen suhde. Emme muuten seurustelleet mutta säästyi vaivaa kun ei tarvinnut hakea seuraa muualta kun kotona aina sai. Työlästä mutta samalla jännitystä tuovaa oli salata touhumme kolmannelta kaverilta, tuolloin ysärin alussa ei olisi ollut ihme vaikka olisi tehnyt meistä valituksen.

Vierailija
18/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui aikanaan niin kivasti että HOAS:In kolmen pojan solussa toinen kämppiksistä oli tosi hyvännäköinen kundi jolla oli vielä samat "intressit" kuin minulla. Melko pian meille kehkeytyi hyvä pitkäaikainen suhde. Emme muuten seurustelleet mutta säästyi vaivaa kun ei tarvinnut hakea seuraa muualta kun kotona aina sai. Työlästä mutta samalla jännitystä tuovaa oli salata touhumme kolmannelta kaverilta, tuolloin ysärin alussa ei olisi ollut ihme vaikka olisi tehnyt meistä valituksen.

Tapahtuiko tämä Kilonrinteellä?

Vierailija
19/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olitko naapurimme vai peräti se kolmas kämppis? Epäilitkö jotain?

Vierailija
20/51 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olitko naapurimme vai peräti se kolmas kämppis? Epäilitkö jotain?

Saatoin olla naapuri... Tuli vain tuosta kolmen solusta opiskeluaikojen Kilonrinteen solu mieleen. Siellä seinät oli paperia ja naapurista kuuli kyllä ihan kaiken. Oli joskus mukava kuunnella, kun kämppis painoi tyttöystäväänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän