Jos saisit päättää että joku aihe täällä kiellettäisiin
kokonaan mikä se olisi? Vai pitäisikö joku hullu kirjoittelija vaan poistaa?
Minulle täällä on monta ärsyttävää aihetta jotka toistuu koko ajan, ja eniten ärsyttää bloggareista kirjoittelu, vieläpä jollain oudoilla nimillä jotka ei sano yhtään mitään kuin niille muutamalle jotka juuri sitä blogia lukee ja toinen on ikiksen tai hänen "copycat" kirjoittelijat, jotka jauhaa sitä että 18-25-vuotias on lapsi, ja että kolmekymppinen mies ei voi kiinnostua mitenkään parikymppisestä. Jos näistä kahdesta pitää valita, niin menee vaikeaksi. Ehkä ikis voittaa kuitenkin, niin paljon kuin joku mungo sana ärsyttääkin kun lukee tuota listaa, ihan kuin joku ei osaisi kirjoittaa mango.
Kommentit (41)
Toisten naisten pituuden, painon, pimpin ja rintojen haukkuminen. Se on todella lapsellista ja typerää. Jokainen voi iloita omista muodoistaan, turha haukkua muita.
Bloggarit ja kaikki vähänkin heihin viittaava tai liittyvä.
Olin tulossa kirjoittamaan että bloggari-jutut. Ihmettelen aina miten intensiivisesti jotkut seuraa toisten elämää ja "juoruaa" siitä.
Kaikki läskivihaajan aloittamat keskustelut!
1. Blogi keskustelut
2. Olen ..... Haluatko kysyä jotain?
3. 150cm/40kg, ok?!?!
Tää on vaikee, kun niin monet jutut ärsyttää! :D Yhteen aikaan täällä oli ihan älyttömät määrät näitä "mikä nimeksi lapselle" -ketjuja. Ne ärsyttivät silloin. Ehkä nykyään kaikkein eniten ottaa päähän nämä "olen 168/50, olenko liian läski / mikä on sopiva paino xx-vuotiaalle/pituiselle" -jutut.
Bloggarijutut on bloggareiden itsensä kirjoittamia, väittelevät itsensä kanssa pitkiä ketjuja jotta saavat klikkauksia ja sitä kautta tuloja.
Inhoan kaikkia sektiota ihannoivia ketjuja. Ja termiä viivapillu.
Enkä painojutut, niissä aina päädytään haukkumaan lihavia "siis vaan jonkun valaan mielestä voi 60 kg olla hyväkroppainen"
En vaan käsitä millä tavalla ihminen on päästään pipi kun jaksaa jankuttaa nuorista ihmisistä että eivät ole aikuisia tms. vaikka kaikki miten vakuuttavat joka kerta, että ei pidä paikkaansa.
Ja miten voi kirjoitella tavallisesta ihmisestä tänne, joka kirjoittaa blogia, kuin hän sen takia olisi joku kaikkien tietämä julkkis? Ei kukaan kirjoita Matti Nykäsestä, Tuksusta tai Tauskista koskaan niin paljon, tai edes Sauli Niinistöstä ja Stubista.
kaikki miesvihaa sisältävät kirjoittelut. ai niin, tänne ei jäisi muuta kun tv-sarjojen mysteerit
ja keksi alapäällesi nimi-ketjut.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:37"]
Kaikki läskivihaajan aloittamat keskustelut!
[/quote]
Kyllä, sekä myös anoreksiaa, bulimiaa ym. sairastavien arvostelu, kun ei kerran osata/haluta asiallisesti käyttäytyä. Ja lisäksi pinnalliset ja turhat ulkonäköön kokonaan keskittyvät aiheet (Miten komealla Tero Pitkämäellä VOI OLLA noin ruma vaimo? jne...?. Samoin saisi poistaa nuo ylimieliset kirjoitusvirheiden korjailijat.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:39"]
Bloggarijutut on bloggareiden itsensä kirjoittamia, väittelevät itsensä kanssa pitkiä ketjuja jotta saavat klikkauksia ja sitä kautta tuloja.
[/quote]
Voiko olla totta? Luulisi että ne kääntyy itseään vastaan, minä en ainakaan erehdy koskaan lukemaan kenenkään blogia kun täällä on siitä jankattu. Ja joku Pipsan jalat-ketju on jo sairautta, ei voi olla hänen itsensä kirjoittamia.
Anaaliseksistä tai alapään karvoista kiistely, sen lisäksi jatkuvat läskihaukkumiset sekä ikäerohullut. Ei mulla muuta.
Kaikki seksi- ja karvaihmettelyt.
Yhdyn moniin edellisistä, mutta lisäksi: WT-ketjut!
Olisi hienoa jos pystyisi estämään monta samasta aiheesta olevaa avausta
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:41"]
Roihuvuoressa asuvan teinin keskustelut joissa haukkuu erilaisia hiustyylejä ja haukkuu myös "kananpersetukkaisia" ja yrittää vierittää syyt toisten niskoille vaikka hän tekee yksin nämä kaikki haukkumiskeskustelut, tekee myös "koiran nimi caccacasa" keskusteluja sun muita.
[/quote]
siis jos joku kananpersetukkainen mamma väittää olevansa roihuvuoressa asuva teini, niin tekeekö se tästä mammasta roihuvuoressa asuvan teinin?