G: Minkä pikaruuan olet ostanut viimeksi?
Ja milloin?
Mä ostin toissapäivänä hesestä kanahampurilaisaterian. Njams! :-P
Kommentit (46)
Ostin heinäkuun puolessavälissä big Macin ulkomailla.
Ostin lämminsavulohipaketin ja söimme paketista
Rollsin Mama-aterian viime viikolla. :) ne ranskikset ja valkosipulidippi, ahh <3
Tänään ostin kaksi juustohampurilaista Mäkkäristä.
Hesen kerrosaterian kesäkuussa muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 22:47"]Ja milloin?
Mä ostin toissapäivänä hesestä kanahampurilaisaterian. Njams! :-P
[/quote]
haettiin tänään rullakebabit :)
Sibyllan hot dog, sitä ennen Burger Kingin double wobber.
Subin pari viikkoa sitten. Helteillä ei paljon tehnyt mieli kokkailla
Olen syönyt eilen McDonald'sissa Double El Maco -aterian, mutta olin niin humalassa, etten muista miltä se maistui.
Kiinalaista tänään. Jättiravun pyrstöjä, mikäli yhtään nostaa av-pisteitä.
heinökuussa kananuggetteja ruokakaupasta ja ne lämmitin sitten uunissa ja söin hapanimelän kastikkeen kanssa
ABC City Delistä BBQ Cheese Burgerin tänään. Oli muuten yllättävän hyvää, kotitekoisemman oloinen kuin mäkin tai hesen burgerit.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:13"]
Elokuun alussa ostin tuplajuustohampurilaisen kun se oli tarjouksessa. Ja söin lapsen Happy Mealista kolme nugettia sekä puolet ranskalaisista kun hän ei itse halunnut - ymmärtänee terveellisyyden päälle? No joka tapauksessa ähky tuli, ei tarvitse ihan heti käydä uudestaan.
[/quote]Tuo on jo sairasta jos muutaman kerran vuodessa käy mäkkärillä niin pitää jättä ruoka kesken epäterveellisyyden vuoksi. Sille on varmaan joku nimikin. Kerran viikossakaan ei tapa ketään, eikä edes lyhennä elinikää, jos muuten syö terveellisesti.
[/quote]
Mitä ihmettä? Olisiko pitänyt pakottaa syömään? Meillä riittää että ruokaa maistaa, jos ei kelpaa niin sitten saa olla nälissään. Meillä syödään pääasiassa terveellisesti, mutta emme todellakaan kavahda pikaruokaa silloin tällöin. Jos se ei lapselle maistu, olkoon niin.