Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini: "Saisit kyllä komeammankin miehen." ???

Vierailija
17.08.2014 |

Uskomatonta. Kerroin juuri, että olemme alkaneet seurustella tapailemani miehen kanssa. Olen todella todella pitkästä aikaa aidosti rakastunut ja onnellinen. Olen kärsinyt masennuksesta ja syömishäiriöstä, jotka ovat lieventyneet hirvittävästi tämän uuden rakkauden myötä.

Lähetin kuvan meistä yhdessä äidilleni, johon kirjoitin yhdessäolostamme. Äitini soitti ja jotenkin näennäisesti onnitteli, mutta oudosti jossakin sivulauseessa totesi, että "olet vaan niin kovin kaunis nuori nainen, etkös saisi jonkun komeammankin. En tarkoita, että se nyt tärkeintä olisi, mutta olen yllättynyt, ihan vain kun mietin entisiä miehiäsikin".

Olisi tehnyt mieli sanoa suoraan, että haista kuule v****. Oma tytär on onnellinen ja rakkauden suuressa alkuhuumassa, tavannut fiksun, asiallisen ja turvallisen miehen ja mitä miettii äitini? Että katsos nyt vielä onko tuo parhaimman näköinen jonka saat. Ilmankos olenkin ollut syömishäiriöinen, ulkonäkökeskeisyyttä tuntuu näköjään hänen taholtaan edelleen tuputettavan ja "läskihän" olen itsekin ollut aina (=lievästi alipainoisena).

Kai on vähän oikeus tuntua siltä, että painuhan akka helvettiin? Tuli vain niin paha mieli. Mitä hän minusta kuvittelee? En ole kuten hän ja tuntuu, että olen vain entistä enemmän rakastuneempi uuteen mieheeni tuon kommentin jälkeen. Hän on minulle parhaimman näköinen maailmassa juuri tuollaisena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä äidistäsi välitä! Ole onnellinen miehestäsi ja onnestasi ja jos äitisi vielä suoltaa tuollaista, voit hiukan avautua hänelle!

Vierailija
2/2 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että olet löytänyt hyvän miehen! äiti painukoon suolle tyhmyyksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän